I mladí,vidí to co jiní.
04.03.2013 7 1128(19) 0 |
Samozvaný výkvět mládí
Hledal chybějící díl
Rozptýlení k tanci svádí
Má jednoduchý cíl
Vyzkouší vše,sáhne k drogám
A tak naše květenství
Občas podobá se dogám
Žijícím v jiném skupenství
Víru v boha popřou
Aniž by se snažili
Zahodí berličku o kterou se opřou
Lehčí cestu zvolili
Vyžaduje jisté úsilí
Uznat že nejsi pánem tvorstva
Že bůh nevede ruku k násilí
To vede lidská pomsta
Hledal chybějící díl
Rozptýlení k tanci svádí
Má jednoduchý cíl
Vyzkouší vše,sáhne k drogám
A tak naše květenství
Občas podobá se dogám
Žijícím v jiném skupenství
Víru v boha popřou
Aniž by se snažili
Zahodí berličku o kterou se opřou
Lehčí cestu zvolili
Vyžaduje jisté úsilí
Uznat že nejsi pánem tvorstva
Že bůh nevede ruku k násilí
To vede lidská pomsta
02.10.2013 - 20:51
Generalizovat někdo nad 40 let, hned je problém, ostatně, škatulkovat prý člověk nesmí, ani když je mu 27. Tak si myslím, že v tom je skrytá nadsázka a jako takhle to vidím hned v jiném světle.
Není špatné. Evidentně, máš cit pro rytmus slov ve větě, umíš si pohlídat délku řádků (možná snad jen ten s tím žijícím skupenstvím trochu hapruje). Co se mi nelíbí jsou čárky. Pokud už je užíváš, počítej si slovesa ve větě. A měl by za čárkou být mezerník. A pak by tam měly být i tečky atd. A pokud by tam být neměly, tak ať tam není ani jedna (ani ta za Vyzkouší vše) Hezky, když už tak už, dotáhnout ten úmysl, nezůstávat na půl cesty. Moralistní básničky nebývají oblíbené.
Není špatné. Evidentně, máš cit pro rytmus slov ve větě, umíš si pohlídat délku řádků (možná snad jen ten s tím žijícím skupenstvím trochu hapruje). Co se mi nelíbí jsou čárky. Pokud už je užíváš, počítej si slovesa ve větě. A měl by za čárkou být mezerník. A pak by tam měly být i tečky atd. A pokud by tam být neměly, tak ať tam není ani jedna (ani ta za Vyzkouší vše) Hezky, když už tak už, dotáhnout ten úmysl, nezůstávat na půl cesty. Moralistní básničky nebývají oblíbené.
05.03.2013 - 09:11
jak bys zmoudřel, kdyby sis spoustu věcí nevyzkoušel :)))
no, pokud vše vede nakonec k zmoudření, tak je to " snad " v pořádku :)
chybičky by se tam našli, ale budeš se s námi zdokonalovat a tak tě taky vítám :))
no, pokud vše vede nakonec k zmoudření, tak je to " snad " v pořádku :)
chybičky by se tam našli, ale budeš se s námi zdokonalovat a tak tě taky vítám :))
05.03.2013 - 01:25
První dvě sloky na mě působily jako popisování strašně zkažené mládeže (jako v South Parku: "Drogy jsou špatné, áno?!") Zbytek je dobrý :)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Boží Mouka : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Mlhavé zkapalnění
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Martin Patřičný řekl o (ne)známá_firma :Před pár lety literatura přežila i svůj šílený nadbytek, těch, kdo píší, začalo být víc, než těch kdo čtou…ale – došlo k něčemu jinému: Tak dlouho se čekalo, že knihu zlikviduje televize, že knihy a čtení změní čtečky a audioknihy, o internetu nemluvě. Ale njestalo se to. Co se stalo doopravdy? Proměna je v tom, že vyhrály ženy. A vůbec nejde a nešlo o nějaké zápolení či o vítězství. Prostě jen daleko víc žen než mužů kupuje knihy, daleko víc žen čte a dnes myslím že i víc žen píše. Ženy zkrátka převzaly žezlo i otěže literatury a muži se sami odsunuli na vedlejší kolej, mimo mísu. Co všechno se muselo stát a stalo se od těch časů, kdy muži psali skoro všechny knihy a stvořili i všechny ženské postavy, o tom mám pár poznámek pod článkem. Literatura, královna kniha, byla vždycky něčím a nějak „ohrožená“. Teď tedy odkládá brnění a obléká košilku a sukni. Proměna literatury začíná. Co přinese, bůh suď. Nebo spíš bohyně?