..bolest na odchodu
22.02.2013 10 1024(13) 0 |
Vždy když bolest trvá déle než je zdrávo,
stává se, že odezní.
Což nám sice uleví,
ale znamená to rány zahojené..
stává se, že odezní.
Což nám sice uleví,
ale znamená to rány zahojené..
Ze sbírky: Byl jednou jeden verš
24.02.2013 - 11:12
Viviana Mori: ano Viv, s tímto mužem již nejsem, byť to znamenalo zahodit toho spousty pěkného + jakousi polovinu duše, kde je teď tak trochu prázdno, máte pravdu. To hezké má vždy převažovat :) děkuji
24.02.2013 - 10:53
Jednou jsem tu publikla báseň, která byla také o vztahu, který mi ubližoval a taron mi tenkrát pod to napsala "dobře si rozmysli vztah s tímto mužem".
Já bych ti zkusila poradit to samé. Pokud se v lásce víc ubližuje než dává radosti a dobrého pocitu, je něco hodně, hodně špatně. :-)) No budu ti přát hodně štěstí a těším se na tvá další a další dílka.
Já bych ti zkusila poradit to samé. Pokud se v lásce víc ubližuje než dává radosti a dobrého pocitu, je něco hodně, hodně špatně. :-)) No budu ti přát hodně štěstí a těším se na tvá další a další dílka.
24.02.2013 - 10:49
Viviana Mori: beru tvůj názor. Možná i já v tom mám kapičku zmatek. Jen vím, že když si s přítelem ubližujeme již tak dlouho, ztratilo to kouzlo a člověk neustále otevírá rány. :)
24.02.2013 - 10:46
Možná chápu, co jsi chtěla říct, i když s tím moc nesouhlasím, dle mě je to špatná věc, která snad ani nestojí za ten citát, sama jsem něco podobného zažila a proto se mi to hnusí... Na mne je to možná moc zašmodrchané, ten konec nebude pro všechny pochopitelný, myslím. Jinak... "ne tak silná láska" - to neexistuje, láska buď je a nebo není. Ale jo, když ti někdo ubližuje, tak mizí. Ale je to kolikrát moc dlouhá doba, než si člověk uvědomí, že s tím druhým se vzdal plnohodnotného života. Někdy se musíme rozloučit s tím vším a zachránit se.
24.02.2013 - 10:19
ŽblaBuňka: ngc 6334: taron: Vladan: pravé poselství tkví v tom, - když vás někdo trápí příliš dlouho (třeba i zbytečně), za čas vás to přestane bolet. Což člověku uleví, ale znamená to ,,rány zahojené,, - třeba již ne tak silnou lásku, nebo něčeho konec, i emoce se mohou ztratit.. všem děkuji za čas :)
23.02.2013 - 16:48
Nevím, jak jsi to myslela, ale mě by se buď na konci líbil otazník, nebo "NEznamená to..."
23.02.2013 - 10:09
každého z nás bolí něco jiného a jinak ... většina ran se nakonec zahojí...:)) Jsem ráda, že je to pro tebe lepší :)
23.02.2013 - 06:54
..snad ano, některé bolesti se zahojí; jiná, která hluboko se vryje, zůstává v srdci skryta napořád.. což ale neznamená, že bychom se měli přestat radovat ze života :-) ..
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
..za ruku s emocemi : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Ztráty
Předchozí dílo autora : Ročním obdobím
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Severak řekl o Ronald Reagan :Ronald Reagan - muž, který se nebojí šokovat.