(abs(de)grad)
30.01.2013 15 1265(19) 0 |
Leden je jen jeden,
naštěstí.
Bylo-li by jich víc,
bylo by to neštěstí.
Rozhodně pro mě.
Medit si jak medvěd,
natřepat si polštáře,
zimu hezky přespat,
probudit se na jaře.
To by bylo pro mě!
naštěstí.
Bylo-li by jich víc,
bylo by to neštěstí.
Rozhodně pro mě.
Medit si jak medvěd,
natřepat si polštáře,
zimu hezky přespat,
probudit se na jaře.
To by bylo pro mě!
01.02.2013 - 02:26
Yana: Psavec: PrimaDen: Devils_PIMP: DDD:
Vážení přátelé, děkuji za vaše milé a i zajimavé komentáře, vážím si všech.
Vážení přátelé, děkuji za vaše milé a i zajimavé komentáře, vážím si všech.
31.01.2013 - 21:42
Doufám že budeš pokračovat. Leden už máme, zítra začíná únor....to by bylo fajn
31.01.2013 - 17:43
DDD: PrimaDen: Jasně , jasně. No, "dětské verše" .... to je trochu matoucí. Že jo? verše pro děti, jak dost přesně popsal 3D, nejsou NIKDY jen pro děti! Protože je to výsledek, v lepším případě, velmi zodpovědné tvůrčí činnosti, práce. Proto i dobré pohádky NIKDY nejsou jen pro děti. Protože mají jisté hloubky a přesahy. Dokonce takové, že jim ani ti dospělí někdy neporozumí za celý svůj život :-)
31.01.2013 - 15:26
DDD, inkoust: souhlasím ..., můj koment byl ale spíš o tom, že ty žblabunkovy verše nepovažuji jen za dětské verše, protože má co říct i dospělým...vím,,asi jsem se vyjádřila špatně...
31.01.2013 - 12:51
PrimaDen: Nevím, proč by to nemohly být verše pro děti. Na tom přece není nic zahanbujícího nebo méněcenného. Naopak. A navíc verše pro děti neumí psát jen tak někdo. Naši kluci mají doma z úplně miminkovských let různá leporela s říkankami a musím říct, že bych se kolikrát styděl, kdybych se pod takové paskvily měl podepsat. Pro mě jsou vrcholem inteligentní poezie (nejen) pro děti Svěrákovy texty. Je v nich vtip, nadhled, moudro, lidskost a laskavost. A to samé spatřuju a oceňuju u Žblabuňky.
31.01.2013 - 10:45
PrimaDen: Děti umějí ocenit, když verše mají jiskru a vtip. Poezii "pro děti" se záhadnými a nepochopitelnými metaforami by psal snad jedině Herodes :-) Ostatně, nepochopitelné metafory mohou mít smysl jen pro autora(pokud jim rozumí aspoň on sám a není to jen póza). Kdyby sborník básní pro děti na psancích někdy vznikal, s potěšením bych se pokusil přispět.
31.01.2013 - 08:08
ne...já v tom veršíky pro děti nevidím...má to jiskru , vtip, a to že tam nejsou záhadné a často nepochopitelné metaforty mi vůbec nevadí. Ono v jednoduchosti je krása...a jak píše Devils...úsměv řekne často víc,než se zdá.Piš dál....já tě čtu moc ráda:.)
30.01.2013 - 19:57
inkoust:
... asi je to věkem, ale dětské plkání je mi často bližší, než hlubokomyslné úvahy všech špekulantů světa.
... asi je to věkem, ale dětské plkání je mi často bližší, než hlubokomyslné úvahy všech špekulantů světa.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Leden : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Únor
Předchozí dílo autora : Babička
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
zamilovana do nezamilovane doby řekla o Rozárka :Bylo nebylo.. a jednou přeci jen bylo.. a vůbec nikomu nepřišlo důležité, jak je to daleko /jako to obvykle v pohádkách bývá/... viděly se, poznaly se.... a minimálně jedna nikdy nezapomene na slečnu, která si na jejích kolenou četla deník....protože když ji obejmeš, zahrně tě nekonečnou důvěrou tak, že zapomeneš... jaký by to mohlo být, kdyby.... někdy prostě "kdyby" neexistuje.. a pohádky v našich srdcích mají neuzavřené konce, za které na oplátku dáváme a dostáváme naději na "příště"... jsem strašně ráda, že jsem tě mohla poznat... a doufám, že se ještě někdy uvidíme :)