19.01.2013 4 879(13) 0 |
Sedím ve vlaku, nebe svázané dráty. Slunce v obležení mraků překresluje hladinu jediné řeky, kterou jsem kdy miloval na neskutečno. Kráse a jedinečnosti sadů, vinic a chmelnic se nevyrovná žádná zámecká zahrada světa. V dáli se nenuceně připomíná silueta známé věže na vrcholu z vína. U břehu řeky, na kraji luhu leží několik malých srnek a stromy jsou plné hlasitého ptactva. Krajina, jež uchvátila prvního a nepustí ani posledního. Stoleté duby a mladičké břízy vévodí této dolině a jako vlečka provází vodu k oltáři. Toužím po krásných barvách neznámých světů a zatím ten můj kraj je krajem nejlíbeznějším. Tedy až na ty komíny.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
O znovuobjeveném, chmelem provoněném doma. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Má zatracená Bohéma.
Předchozí dílo autora : Zažloutlý svět těžkých parfémů.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Singularis řekla o Sebastián Wortys :Zcestovalý umělec, filozof a snílek v jedné osobě. Stvořitel 3D mouchodlaka na fazolové ovládání, nesčetných neologismů a spousty dalších výplodů nezávislé mysli. Svérázný, ale inteligentní a schopný. V jeho dílech je víc, než se na první pohled zdá. Občas mívá opravdu geniální myšlenky.