12.07.2012 16 1280(26) 0 |
dnešní ráno
z rákosových stébel
křehké a svěží
uvnitř
celé promáčené
přišlo tak rychle
ani vážka o něm neví
a duše -
duše
někdy zapomene
...
zastavil se dech
našeho
malého světa
když tě líbám
poprcháme
do ztracena
...
a ráno stýská
po lidech
z rákosových stébel
křehké a svěží
uvnitř
celé promáčené
přišlo tak rychle
ani vážka o něm neví
a duše -
duše
někdy zapomene
...
zastavil se dech
našeho
malého světa
když tě líbám
poprcháme
do ztracena
...
a ráno stýská
po lidech
Ze sbírky: Tanec v tichu
24.09.2012 - 13:58
Páni! Já ráda vážky :)
Moc pěkně jsi tady podtrhla sílu momentu. Připomíná mi to jednoho impresionistu.. hm.. hm.. Sovu.
Moc pěkně jsi tady podtrhla sílu momentu. Připomíná mi to jednoho impresionistu.. hm.. hm.. Sovu.
14.07.2012 - 21:21
taron: neřekla jsem, že nad někým lámu hůl, jen že některá díla nemohu nazvat poezií, to je celé. rozhodně tím nechci nikomu ublížit. a děkuji za komentář :)
14.07.2012 - 16:12
Líbí :)...jen k té poznámce o tom , jestli některé básně se dají nazvat poezií....hm...myslím , že někdo miluje poezii a chce ji psát a jsem přesvědčena , že poezie se dá i naučit...takže , když jsem viděla během jednoho roku tady spoustu básníků, kteří začínali prostě " příšerně " a někteří se za pár týdnů vypracovali v něco neskutečného , tak bych nad nikým nelámala hůl...:))
13.07.2012 - 09:15
krásná jako všední den... razím totiž teorii, že užívat je třeba nejen víkendů (jak to mnozí činí), ale i zmoženi prací, školou a vším najít čas a sílu prožívat dny ostatní. Pěkně se rozvíjí, působí na emoce a způsobuje nové.
13.07.2012 - 07:50
Zase taková nádhera... přesně takhle si poezii představuju. Upřímnou, nestrojenou, bez patosu, velkohubých výkřiků a rádobymoudrostí. Poezii, která plyne přímo z duše a vypovídá nejvíc o člověku, který ji tvoří. Jo - a mimochodem - ještěžě tu jste obě dvě :-)
12.07.2012 - 17:46
tak jsem to ale nemyslela, chtěla jsem tím právě říct: ještěže tu mám tebe! :)
12.07.2012 - 17:23
ty víš, že já si myslím o tvých básních to samé a jsem šťastná, že jsme naladěné na stejnou notu. (někdy si říkám, jestli se to, co tu někteří píšou, dá nazývat poezií). ale nechci být konkrétní ani hrubá.
12.07.2012 - 17:20
tak jako zbožňuju Navarovou, zbožňuju i tvý básně. díky za takovou krásu, ve který se dá číst a cítit.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Píseň zapomenutého rána : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Memento amore
Předchozí dílo autora : Píseň o zakázaném ovoci
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Yana řekla o Sucháč :Realista, který se občas toulá v oblacích ( to je to první co mě napadne ). Vnímám, že má jasno, ale přesto tomu občas uniká a je mu dobře v tom rozervaném světě básníků, muzikantů, bohémů, a to se mi líbí. Vnímám, že stojí nohama pevně na zemi, ale rád se od země odpoutá. Píše básničky plné radosti ze života, z lásky, z lásky a obdivu k ženám. Ví své a když se občas přežene mráček, brzy ho nahradí sluníčko. A ještě si cením toho, že dokáže pochválit, povzbudit, ale i taktně zkritizovat. Sakra co napsat negativního??? Asi jen to, že ho vlastně vůbec neznám...