11.04.2012 6 1114(11) 0 |
Jsi jako stín
jako bludný mrak
který neví, kam se schovat
nemá úkrytu
jako ty.
Jsi stvůra
přesto Tě miluji
nevíš, jak bolí láska
neopětovaná láska.
Neznáš pocit viny
neumíš milovat!
jako bludný mrak
který neví, kam se schovat
nemá úkrytu
jako ty.
Jsi stvůra
přesto Tě miluji
nevíš, jak bolí láska
neopětovaná láska.
Neznáš pocit viny
neumíš milovat!
17.04.2012 - 15:44
Strašně děkuji za chválu. Moc jste mě potěšili. No .. s tím bledným kruhem. Chtěla jsem to nějak obejít, ale nepovedlo se mi to..
12.04.2012 - 08:07
je to hezký,klidně bych to nechal jen prostě rozdělil :) ja jsem zastánce toho že více záleží na zdělení pocitů nežli na tvaru a nebo tvarosloví :) a když si vezmu kolik a co vše jsem psal ve 13 letech tak vím že každé dílko tě posouvá kousínek do předu :) a profession nebo professionis je latinsky Vyznání ,tak proč ne :)
11.04.2012 - 22:02
Dee: Tak já to vidím podobně. To - jako ty- tam nějak nezapadá. Je to tam navíc. A ty dvě části mi také připadají nějak nesourodé. V té první se on chce někam schovat. V té druhé to vypadá, že se chce někam schovat básnický subjekt - ona. Někam utéct před bolestí.
11.04.2012 - 21:21
Líbí se mi celá..tam jde přece o tu neopětovanou lásku , nejde jenom o ten bludný mrak a stín..:))
11.04.2012 - 20:40
První 4 řádky jsou pěkné, procítěné, ale pak jsem se nějak ztratila v tom "jako ty".. zní to jako bludnej kruh. Přidala bych trochu dělení. A vůbec klidně bych nechala jen první 4 řádky jako miniaturu :)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Boleslava řekla o Sokolička :Moc fajn holka, krásný básničky i povídky - to je ideální kombinace! A nemáme společné jenom ty sportovce...přihlásily jsme se přece na Psance ve stejný den (to bude znamení...)