6. díl :)
22.01.2012 6 947(16) 0 |
-Tak jo,
co tim sakra myslíš?-
Stojim nad mrtvym tělem.
Trochu se třesu.
Drátama svázaný tělo,
jeden prst směrem na mě,
další pod krkem
v gestu.
Rány jsou stejný,
jenom ty dráty
a vyřízlej jazyk
co leží opodál.
-Takže jsem další?-
Trochu děsivé...
Asi mě chce jen vystrašit.
Daří se mu to.
S paranoiou
se vyšetřovat
prostě
nedá!
Tentokrát nám tu nechal
občanku sám.
Zasunutou v puse.
Má zvláštní smysl pro humor.
Rozhodně to mluví za sebe.
Otáčím se na supy.
"Ten samej vrah,
dál bez komentáře."
co tim sakra myslíš?-
Stojim nad mrtvym tělem.
Trochu se třesu.
Drátama svázaný tělo,
jeden prst směrem na mě,
další pod krkem
v gestu.
Rány jsou stejný,
jenom ty dráty
a vyřízlej jazyk
co leží opodál.
-Takže jsem další?-
Trochu děsivé...
Asi mě chce jen vystrašit.
Daří se mu to.
S paranoiou
se vyšetřovat
prostě
nedá!
Tentokrát nám tu nechal
občanku sám.
Zasunutou v puse.
Má zvláštní smysl pro humor.
Rozhodně to mluví za sebe.
Otáčím se na supy.
"Ten samej vrah,
dál bez komentáře."
Ze sbírky: Temnota měst
22.01.2012 - 18:44
mno, překvapils mě Náčelníku :) Takové dílko bych od tebe nečekala... na to jsem zvyklá u Devils_PIMPa, ale u tebe? Je to nezvyk, ale líbí se mi ;)
22.01.2012 - 14:50
taron: nejde o to kdo všechno mi to vytýkal, ale s časem jsem i já pochopil, že prostě už není co dál na toto téma vytvářet... Láska je sice obrovskej dar, ale prostě psát dokola ty samý věci jenom v jinejch verších mě nebaví. Teď jsem se s láskou ponořil do detektivních příběhů, protože pracujou na lidské obrazotvornosti. O tý lásce jsem psal už moc dlouho, samotnýho mě to už nebavilo, ale tohle.... to jsem ve svym živlu! Zápletky, konspirace, vrazi, detektivové... Od malička miluju Aghatu Christie, A.C.Doyla, McBaina... Já v tom žiju!
A jak jsem ti taron sliboval. Každý týden jich pár napíšu do poznámek. Zkoušim si na nich verše, protože obsahově už je mám zmáklý ;)
A jak jsem ti taron sliboval. Každý týden jich pár napíšu do poznámek. Zkoušim si na nich verše, protože obsahově už je mám zmáklý ;)
22.01.2012 - 14:12
No, začíná to být napínavý :-) Mně se to na rozdíl od Taron líbí. Ne - nelibuju si v násilí - naopak, hnusí se mi. Ale mám prostě rád detektivky :-)
22.01.2012 - 13:29
Víš, milý Náčelníku, i když tvoje básně o lásce byly jenom o lásce...byly lepší....láska je největší dar a proto, že ti jdou tyto nejlépe, a jsou jenom o blbé lásce, což ti mnozí možná vytýkali , protože, ti jdou nejlépe, tak by ses jich měl držet. Nevím , co komentovat u těchto tvých nových..., na detektivku se můžu podívat v televizi...a na tu bych se rozhopdně nedívala, já radši nějaký dokument , nebo něco ze života, nebo o přírodě, nebo prostě vzdělávací programy, tyto detektivní básně mi , myslím moc do života nedají. Doufám, že nebudu vrah a jestli budu obět ? To už mi bude jedno, nemyslíš ? Vrať se k těm tvým, prosím...:))) jo ,abych nelhala, občas se podívám i na romantické, hi,hi.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Dál bez komentáře : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Motiv?
Předchozí dílo autora : Směr Nábřeží
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» nováčci
Eraso Holexa» narozeniny
slečna Lily [17], nevěrná [16], Alex07 [13], Tajemný [13], Máňa na koni [1]» řekli o sobě
shane řekl o Amelie M. :Drsná holka s něžnou duší, jejíž dílka čtu si rád, rozpláče, též touhou vzruší, dovede i rozesmát... ♥Prima človíček, který ví, co život obnáší a bere jej tak, jak přichází! Může mne jen těšit, že právě díky kdesi sdílenému odkazu na moji báseň "Když život nedá se už žít" zavítala mezi nás! Již mnohokrát mne inspirovala k zamyšlení nad věcmi, které mne doposud míjely a jindy ve mně probudila touhu k veršohraní! Jsem rád, že jsem ji poznal, je takovým milým oživením nejen tohoto portálku...:-)))