Omlouvám se za stále stejný doprovod.
13.01.2012 17 1719(61) 0 |
|
Možná,
že sténá
a zaujmout se snaží.
Možná,
že jinak
svoji duši stráží,
možná.
Oheň je čistý,
spravedlivě
pálí
bez rozdílu.
Ničí poklad
stejně chtivě,
jako list papíru.
Oheň spálí
nářky, skutky,
vzpomínky a klamy.
Všechno trápení
a smutky,
naději dává mi.
-
Že stačí říct teď dost
a zapálit všechny city.
Že krásná ničivost
vrací do reality,
možná,
že ničí
a zvráceně se směje,
možná
se živí
kresbou tvého obličeje.
možná...
že sténá
a zaujmout se snaží.
Možná,
že jinak
svoji duši stráží,
možná.
Oheň je čistý,
spravedlivě
pálí
bez rozdílu.
Ničí poklad
stejně chtivě,
jako list papíru.
Oheň spálí
nářky, skutky,
vzpomínky a klamy.
Všechno trápení
a smutky,
naději dává mi.
-
Že stačí říct teď dost
a zapálit všechny city.
Že krásná ničivost
vrací do reality,
možná,
že ničí
a zvráceně se směje,
možná
se živí
kresbou tvého obličeje.
možná...
Ze sbírky: Autorské písně= Hvězdné cestičky
27.03.2015 - 21:51
Písnička je úžasná, vlastně ne, Ty jsi úžasná. Hltám jedno Tvoje dílko za druhým.
03.04.2012 - 10:20
Neblázni, jaký věšení na hřebík - máš krásnej, barevnej hlas - myslím, že se hlavně potřebuješ naučit pořádně dýchat, jenomže na to je sbor vysloveně špatnej. Sbor je vlastně špatnej skoro na všecko. Kromě dechu ničí lidem barvu, výraz a vlastně jakoukoli individualitu. V hodinách zpěvu zase strašně záleží na učiteli a na tom, co s tebou zpívá.
Ta písnička je moc hezká. Mám pocit, že ty krajní části kurzívou jsi psala s kytarou v ruce a ten prostředek ne. Je to tak nějak cítit z rytmu a melodie. Ty krajní části plynou daleko líp.
Jo - a nezlob se na mě za ty přemoudřelý kecy. Mrzelo by mě, kdybys to zapíchla :-)
Ta písnička je moc hezká. Mám pocit, že ty krajní části kurzívou jsi psala s kytarou v ruce a ten prostředek ne. Je to tak nějak cítit z rytmu a melodie. Ty krajní části plynou daleko líp.
Jo - a nezlob se na mě za ty přemoudřelý kecy. Mrzelo by mě, kdybys to zapíchla :-)
03.04.2012 - 09:43
Sonett0: Díky :) jen.. na cédéčko se rozhodně nechystám. Už rok nechodím do sboru ani na zpěv a na mém hlase je to znát. Asi to moje zpívání pomalu pověsím na hřebík.
03.03.2012 - 15:27
Nehodnotím vybrnkávání, tomu nerozumím. Jen vím, že to na mne celkově působí moc příjemně a že i textově to máš skvělé, protože do básní dokážeš dostat víc, než jen slůvka, jsou v nich myšlenky. Je málo autorů, kteří mne takto hluboce svými díly oslovili a které si budu poslouchat opakovaně zas a znovu........
15.01.2012 - 12:11
Krásné! Máš talent, holka :-) A myslím, že právě hudební dokreslení dodalo veršům ještě větší kouzlo! Jen tak dál!! :-)
14.01.2012 - 02:52
Nádherná!!! :-) Už dlouho jsem čekala, až přidáš nějakou další, a takhle teda rozhodně nezklamala ;-) Zpíváš líp a líp!
13.01.2012 - 20:36
Děkuju. Písniček bude víc. Učím se teď vybrnkávat, tak třeba to časem dopiluji. Děkuju, že mi píšete tak krásné komentáře. Zrovna u písniček si nikdy nejsem jistá, jak se lidem budou líbit.
13.01.2012 - 13:11
Já to poslechla víckrát. Díky tej kytaře jsem trochu u táboráku, ale jinak.......Uplně NEJ!!
13.01.2012 - 11:34
Nádhera, ještě si to jednou určitě pustím, je to obyčejné, živé, nápadité, normální..., né jako ty dnešní zpěvačky, které už ani neví, čím na sebe upozornit....ty upozorňuješ svým hlasem....
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Ničivost : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Opírám se o prchavost rosy
Předchozí dílo autora : V mýdlový bublině.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 2» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Yana řekla o Sucháč :Realista, který se občas toulá v oblacích ( to je to první co mě napadne ). Vnímám, že má jasno, ale přesto tomu občas uniká a je mu dobře v tom rozervaném světě básníků, muzikantů, bohémů, a to se mi líbí. Vnímám, že stojí nohama pevně na zemi, ale rád se od země odpoutá. Píše básničky plné radosti ze života, z lásky, z lásky a obdivu k ženám. Ví své a když se občas přežene mráček, brzy ho nahradí sluníčko. A ještě si cením toho, že dokáže pochválit, povzbudit, ale i taktně zkritizovat. Sakra co napsat negativního??? Asi jen to, že ho vlastně vůbec neznám...