V pátek mám zkoušku, na kterou se asi vážně nedá naučit.. Vzešlo tohle :)
09.01.2012 12 1331(10) 0 |
Vidím tě všude
a tvůj ješitnej úsměv
jaký to asi bude
Gotta nebo Mareše zpěv
v plánu můj neúspěch
jedno co přednesu
naopak tvůj prospěch
hlášky mimo mísu
chtěla bych vážně moc
zadek ti nakopat
žel chybí mi soudnost
k učení se dokopat
to radši skládám tu
slova do rýmů
asi fakt politiku
ponechám papíru
a tvůj ješitnej úsměv
jaký to asi bude
Gotta nebo Mareše zpěv
v plánu můj neúspěch
jedno co přednesu
naopak tvůj prospěch
hlášky mimo mísu
chtěla bych vážně moc
zadek ti nakopat
žel chybí mi soudnost
k učení se dokopat
to radši skládám tu
slova do rýmů
asi fakt politiku
ponechám papíru
24.01.2012 - 14:02
loner: Dopadlo to tak, že jsem si uvědomila jak jsem líná! :) Učila jsem se na opravnej termín jako děs, akorát jsem vynechala 3 otázky, který vynechal každej, protože se vážně nedaj naučit a pěkně se mi to vymstilo. Chytli jsme ji :)..
10.01.2012 - 10:05
Přestože se jedná o poměrně expresivní výpověď, sympatické je, že autorka neztratila zcela soudnost. Napovídá tomu řádek o nakopání zadku. Ta kurzíva tam působí jakoby vědomím o vlastním emočním zaplavením a tedy vědomou snahou se opanovat. Jako by už už chtěla vyslovit něco ve smyslu: ať jde už do hajzlu. Přesto však báseň podobným způsobem nepřetížila.
Soustředěním pozornosti na střed celého díla však značně utrpěla forma. Slovo politika tu působí poněkud nepatřičným vybočením.
Soustředěním pozornosti na střed celého díla však značně utrpěla forma. Slovo politika tu působí poněkud nepatřičným vybočením.
09.01.2012 - 22:04
Já bych proti tomu nic neměl, ale já pak nevim jak to mám číst a neužiju si tu báseň ;)
09.01.2012 - 21:58
jop rýmy plavou a k formě jedna věc, aspoň, když ty tečky a čárky nepíšeš, piš velký písmena na začátku věci.. to se pak v básni jeden nevyzná!
09.01.2012 - 21:51
Yana: Jo no :) Ale asi mi to štěstí nepřinese.. celý to je vážne o tý třetí sloce.. snahu nemám :) Ale i tak díky..
09.01.2012 - 21:49
Třeba tě pátek 13 zrovna přinese štěstí. Přesně takový stavy jsem kdysi měla. Aspoň nezahálíš a tvoříš.
09.01.2012 - 21:06
Pátek je daleko,
na datum nekoukej,
u zkoušky něco však
ze sebe vysoukej ;)
Držím palce a přeju hodně štěstí :)
na datum nekoukej,
u zkoušky něco však
ze sebe vysoukej ;)
Držím palce a přeju hodně štěstí :)
09.01.2012 - 21:02
Devils_PIMP: Mně to přijde dosti procítěné, takhle to cítím.. je to spíš taková recese :)) Ale děkuji :)
09.01.2012 - 21:00
Už jsem od tebe viděl lepší... ale není to zlé jen ti šíleně plavou rýmy... a není to tak procítěné jak by mělo :)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pátek 13. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Blízkosti srdce
Předchozí dílo autora : Ženy