30.12.2011 11 1639(23) 0 |
za kopcem
jak stádo černých koní
řehtá noc
blíží se k nám...
pak možná
až padat bude hvězda
daleko za obzorem
někdo hlavu zakloní
a lehounce
jak chodívá kolem láska
sníh napadá
do korun starých jabloní
jak stádo černých koní
řehtá noc
blíží se k nám...
pak možná
až padat bude hvězda
daleko za obzorem
někdo hlavu zakloní
a lehounce
jak chodívá kolem láska
sníh napadá
do korun starých jabloní
03.01.2012 - 09:42
Slova o volném verši (tedy nikoli o bezveršové básni) tu konečně zas zazněla. Obě formy, pokud jsou dobře zvládnuté, jsou rovnocenné. :-) Báseň se mi líbí.
03.01.2012 - 07:50
Devils_PIMP: promiň - jenom k té zastaralosti a "moderním" metodám: nedalo mi to a trochu jsem zapátral - poprvé byl volný verš použit v 16. století :-) Zkus ho někdy :-) Brzy zjistíš, že to není jen o tom naflákat na hromadu pár vět a tvrdit, že je to báseň :-)
30.12.2011 - 21:09
no, ja si naopak na bezversovou poezii zacinam zvykat ... nuti me to premyslet o obsahu ... libi se mi to ...
30.12.2011 - 21:05
a lehounce
jak chodívá kolem láska
- nádherné dílo, opět! tak nádherné, až se mi tají dech :o)
jak chodívá kolem láska
- nádherné dílo, opět! tak nádherné, až se mi tají dech :o)
30.12.2011 - 21:00
Devils_PIMP: alexis: já to chápu - ale někdy je prostě škoda to uměle cpát do rýmů. I když - spojil jsem rýmem aspoň konec druhé a třetí sloky :-)
30.12.2011 - 19:02
taky mě bezveršové básně nic moc neříkají, pořád tomu nemůžu přijít na chuť, ale obsahově dobrý
30.12.2011 - 17:36
asi jsem moc zastaraly ve svem věku na moderní metody vedení české bezveršové poezie... jinak namet dobry...
30.12.2011 - 17:33
Ano ! S jakou lehkostí sem DDD vždy hodí klenot. Je to krásný noční sen. Dnes jsem navíc byla krátce a vkusně poučena o interpunkci a pravda. Už chápu, tady vůbec neschází.
30.12.2011 - 16:07
Za kopcem jak stádo černých koní řechtá noc? To je nádhera....to se ode dneška těším na každou noc....a když ještě k tomu spadne hvězda. hm...a lehce napadne sníh, tak lehce, jak lehká umí být láska....to si dám líbit : )
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Někde : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Vzpomínka
Předchozí dílo autora : Od půlnoci k ránu
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
slečna Lily [17], nevěrná [16], Alex07 [13], Tajemný [13], Máňa na koni [1]» řekli o sobě
shane řekl o Amelie M. :Drsná holka s něžnou duší, jejíž dílka čtu si rád, rozpláče, též touhou vzruší, dovede i rozesmát... ♥Prima človíček, který ví, co život obnáší a bere jej tak, jak přichází! Může mne jen těšit, že právě díky kdesi sdílenému odkazu na moji báseň "Když život nedá se už žít" zavítala mezi nás! Již mnohokrát mne inspirovala k zamyšlení nad věcmi, které mne doposud míjely a jindy ve mně probudila touhu k veršohraní! Jsem rád, že jsem ji poznal, je takovým milým oživením nejen tohoto portálku...:-)))