teď a tady ...
29.12.2011 28 2004(52) 0 |
Chci to, tak a teď to víš!
Chci to, tedy, co s tím učiníš?
Chceš to? Tak se chlapče snaž!
Teď a tady budu Tvoje, tak to nepokaž.
Naplním Tvoji touhu, vybarvím, o čem sníš,
zavřu oči a budu doufat, že mi něžně ublížíš ....
Chci to, tedy, co s tím učiníš?
Chceš to? Tak se chlapče snaž!
Teď a tady budu Tvoje, tak to nepokaž.
Naplním Tvoji touhu, vybarvím, o čem sníš,
zavřu oči a budu doufat, že mi něžně ublížíš ....
Ze sbírky: Miniláska
04.01.2012 - 22:39
Viviana Mori: no, neni to jedno ? ... je to takova mini .. podival jsem se na tva dilka ... libila se mi ... a uz chapu ... tve pojeti je, jak to rict .., jine ...
04.01.2012 - 21:28
Podle mě toto není báseň, jen zápisek do deníčku... COž na tom není nic špatného, ale... u mě zkrátka ne, neoslnilo, nenadchlo, nicméně ani neurazilo. Slabé.
03.01.2012 - 00:09
Lizzzie: někdy tušení hraničí s jistotou .... jsi pohotová ... to je má poklona .. :)
02.01.2012 - 23:51
ha, napadlo mě, že tě to možná napadne;)
mám k tomu snad jediné co říct - nejim klobásy :D takže jenom to pivo:P
mám k tomu snad jediné co říct - nejim klobásy :D takže jenom to pivo:P
02.01.2012 - 17:32
je možný, že jsem po přečtení v duchu měla jen to jediné přání?
dobré, dobré
dobré, dobré
02.01.2012 - 09:50
PrimaDen: dik, ne, ne ... Jsem normali testosteronovej chlap ... Kdyz o tom tak premyslim ... Pisu vlastne PRO zenu :)
02.01.2012 - 09:33
Hezký, povedený...
Tak nevím, jeslti se mi to nezdá..ty muž..píšeš vlastně za ženu....ale skvěle..:-)
Tak nevím, jeslti se mi to nezdá..ty muž..píšeš vlastně za ženu....ale skvěle..:-)
30.12.2011 - 00:02
Yana: taron: snk: slnečnica: puero: Josie: Devils_PIMP: Ayla: alexis: dik vsem, loner se trochu poodvazal :) ... prijde-li jeste 5 takovych pochval :) poslu na psance PRVNI HRICH :))))
29.12.2011 - 23:32
Říkám to stále, ty ve svých básních umíš naladit na tu správnou notu, nebo brnknout na tu správnou strunu.
29.12.2011 - 21:34
Haló, haló, hlásí se gramatická policie: doplň si čárku v předposledním verši, aby bylo to takto: "... vybarvím, o čem sníš." :-)
29.12.2011 - 16:05
No, je to krásná báseň. Já sice podle názvu doufal, že to co chceš je to samé, co chci teď já (zelňačku s klobásou a pívo). Ovšem na výzvu k něžnosti....ó jak mrzké chutě jsem to měl!...sám bych neváhal s odpovědí. Žel to bych si ničil pověst, kdybych netvrdil, že v puerově přítomnosti ženy automaticky zavírají oči a vzdychají touhou :-DDD! Básnička zabalila pohlavní choutku do líbezného rámu. To se mi na ni líbí.
29.12.2011 - 13:21
Hmmm....zavřu oči a budu doufat, že mi něžně ublížíš? To je pěkné , u mě dobrý :)))
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Chci to : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Jablko z ráje
Předchozí dílo autora : Královna ze Sáby
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
BorůvkaB řekla o Meluzina :Moc jí v poslední době vděčím za novou vervu, se kterou píši své básně :) Moc si cením jejích komentářů a názorů, se kterými většinou i souhlasím :) A ani její díla jí nemohu vytýkat- protože ta také stojí za velké uznání :)