Pro ten úsměv šel bych světa kraj ... šel s hlavou odkrytou a šel bych bosý.... :))
23.12.2011 13 1893(22) 0 |
Být jen sám a myslet na minulé,
schovat se před světem v skrýši nejtajnější,
bloudit v sobě a najít děvče roztomilé,
objevit úsměv v její tváři nejmilejší ...
schovat se před světem v skrýši nejtajnější,
bloudit v sobě a najít děvče roztomilé,
objevit úsměv v její tváři nejmilejší ...
Ze sbírky: Miniláska
15.01.2012 - 13:37
Devils_PIMP: já už to mám - ty chceš v lednu vylézt v počtu komentářů na bednu :)))) budu ti v patách !
03.01.2012 - 18:08
šel v ledu,ale v srdci věčný máj,
šel vychřicí..však slyšel zpívat kosy,šel pouští a měl v srdci perly rosy.....
Miluju verše Vrchlického....tvoje taky.
šel vychřicí..však slyšel zpívat kosy,šel pouští a měl v srdci perly rosy.....
Miluju verše Vrchlického....tvoje taky.
24.12.2011 - 00:56
Ty si romantik. A vždy to napíšeš moc mile.Také občas jsem ráda sama se svými sny.
23.12.2011 - 11:03
Zase mě chceš vytočit, ale to se ti nepovede :))), báseň je úžasně představivá, jakkoliv :)
23.12.2011 - 10:18
PrimaDen: ... k nekterym myslenkam je treba soukromi .... byt sam, mit klid a opet si prehrat co se udalo ... zkratka se schovat pred svetem kdekoliv ... vydat se do myslenek, hledat a najit .... :)
... nejlepsi jsou verse, ktere nechavaji prostor pro predstavivost ... jakokoukoliv ...
... nejlepsi jsou verse, ktere nechavaji prostor pro predstavivost ... jakokoukoliv ...
23.12.2011 - 10:11
ten první řádek jsem nepochopila ...v souvislosti s těmi ostatními..ale ty jistě víš...co tím chceš říct...
...za trochu lásky šel bych světa kraj, jak ten , jenž čeká u dvěří a prosí...........také miluji tyhle verše:-)
...za trochu lásky šel bych světa kraj, jak ten , jenž čeká u dvěří a prosí...........také miluji tyhle verše:-)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Úsměv : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Královna ze Sáby
Předchozí dílo autora : Odvaha
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Singularis řekla o VKate :Má vynikající literární styl, její díla jsou důkladně promyšlená a mají logickou stavbu. Dává si na nich záležet a nechybí jí ani smysl pro humor ani cit pro to, kdy jej použít. :-) Její román o princezně Nie, která se zamilovala do dívky, ale zlý král ji nutil do sňatku s princem Viktorem, patří k mým nejoblíbenějším delším dílům na Psancích a mohu jej doporučit všem, komu není lesbická láska proti mysli.