od určitý doby mívám strachy...dneska ráno jsem se s jedním takovým probudila
22.11.2011 12 1045(25) 0 |
sníh
první
lehký jak celofán
zima
ve svalech
v myšlenkách
jak věřit svým citům,
když můžou tak lehce zmizet?
zima
a já nevím
nehádám se
nevěřím
sníh
a cosi umírá
první
lehký jak celofán
zima
ve svalech
v myšlenkách
jak věřit svým citům,
když můžou tak lehce zmizet?
zima
a já nevím
nehádám se
nevěřím
sníh
a cosi umírá
24.11.2011 - 11:53
Konce jsou i začátky. A začátek sněhu, to mi nepřipadá tak zlé. A mimochodem, jestli bude mizet tak rychle, jako sníh na Tomkáči, tak se můžeme připravit na další dobu ledovou :-)
23.11.2011 - 22:39
prostějanek: znát sebe, nemyslím si, myslím, že člověk se mění a s ním i plno věcí s ním...možná že i ty city, ty se taky pořád mění a člověk vlastně ani neví jak;)
p.s. to mi připomíná, že bych si zas pana hraběte měla přečíst:)
p.s. to mi připomíná, že bych si zas pana hraběte měla přečíst:)
23.11.2011 - 18:38
Jak říká pan Hrabě:
"Bylo to dobré divadlo
přes sklo se dívat
jak byl sám"
a já dodávám, že je to sice pěkné, ale smutné... Myslím že pomůže více znát sama sebe a vědět, co od sebe můžeš zhruba čekat. A taky doufat a věřit :)
"Bylo to dobré divadlo
přes sklo se dívat
jak byl sám"
a já dodávám, že je to sice pěkné, ale smutné... Myslím že pomůže více znát sama sebe a vědět, co od sebe můžeš zhruba čekat. A taky doufat a věřit :)
23.11.2011 - 01:09
ten konec !!!
city můžou lehce zmizet, ale už tu přece jednou byly. jsou opravdový, když je cítíme. (?) asi.
city můžou lehce zmizet, ale už tu přece jednou byly. jsou opravdový, když je cítíme. (?) asi.
22.11.2011 - 20:24
taron: řekla bych, že se jim dá věřit jenom v jednu chvíli...teď tady tohle je skutečný...TEĎ a teď a žádný pak, možná by se dalo věřit ještě těm, co už byly, protože byly...ale jinak nevěřit, nespoléhat se;)
22.11.2011 - 20:21
ARA: někdy je to nehoda - někdy nedorozumění - a někdy jenom probuzení z iluzí;)
22.11.2011 - 18:35
Já si pokládám jen otázku, jak věřit svým citům, když můžou tak lehce zmizet???
22.11.2011 - 13:00
Homér:Lizzzie: Ta slova opravdu padají jako sníh z šedé oblohy. A ta grafika k tomu dobře sedí. A pokud jde o ty bročky - někdy se dají vyoperovat. Pokud to jsou jen nehody.
22.11.2011 - 10:56
Homér: vlastně ani není co mrzet, jde jenom o to se odhodlat a ty "bročky" si vyoperovat sám, pochopit, že jenom oni jsou skutečné a dál se nepřesvědčovat o iluzorních zasněžených světech...
asi*
asi*
22.11.2011 - 10:17
To mě mrzí. Ty vločky jsou někdy jak bročky. Nerozpustí se, někdo je musí vyoperovat.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
ráno 22.11. 2011 : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : čistě neracionální
Předchozí dílo autora : smrtelná výška
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Umouněnka řekla o DDD :Bylo mi ctí mít Tebe i tvého kamaráda v mém lit. pořadu, hudba stále doznívá. :) Posunuli jste večer o několik levelů výš! Budu se těšit na další setkání s Vámi i Vaši muzikou, která bezpochyby přijdou!