přidáno 24.09.2010
hodnoceno 1
čteno 1806(13)
posláno 0
Začalo pršet,obří kapky dopadající na hladinu rybníka ,vytvořili během chvíle,paletu kruhů a koužků,které zvájemně se dotýkajíc vypadali jako kdyby pršelo ze zěmě do oblohy..stojím a sleduji toto odvěké divadlo a naplněn radostí že konečně země dostala vláhu, čekám na zaburácení hromu,neb blesk rozzářil mraky nademnou..to co přijde mě téměř srazí k zemi,obrovský rachot mi zděluje že blesk udeřil velice blízko..ve vzduchu je cítit ozon...již téměř přestalo pršet...mezi ocelově temnými mraky tu a tam vykukuje blankytně modrá obloha...vzduch je čistý a pozvolna je naplňován hlasy ptáků, kteří se doposud schovávali mezi hustým listím nedalekého lesa...je léto a čas kdy vše plyne rychleji nežli bychom si přáli..v dáli doznívají poslední zvuky hromu,je čas vyrazit k domovu a opět se vrátit do šedé reality všedního dne....
přidáno 24.09.2010 - 22:36
hm

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Kýč jenž se neokouká... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Chybíš mi..
Předchozí dílo autora : Letní bouře

» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]
» řekli o sobě
zamilovana do nezamilovane doby řekla o Rozárka :
Bylo nebylo.. a jednou přeci jen bylo.. a vůbec nikomu nepřišlo důležité, jak je to daleko /jako to obvykle v pohádkách bývá/... viděly se, poznaly se.... a minimálně jedna nikdy nezapomene na slečnu, která si na jejích kolenou četla deník....protože když ji obejmeš, zahrně tě nekonečnou důvěrou tak, že zapomeneš... jaký by to mohlo být, kdyby.... někdy prostě "kdyby" neexistuje.. a pohádky v našich srdcích mají neuzavřené konce, za které na oplátku dáváme a dostáváme naději na "příště"... jsem strašně ráda, že jsem tě mohla poznat... a doufám, že se ještě někdy uvidíme :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming