Je to rap
přidáno 07.09.2010
hodnoceno 1
čteno 961(6)
posláno 0
Příběh o pár dnech

ref. Cokoli se může stát během pár dní, může zhroutit se ti svět- máš chuť to skončit, zabít se, do jiné dimenze odletět.

sloka 1. Opráskanej strop, špinavá podlaha- další dávka něco se děje s nohama- jako přikut řetězy nemůžeš se hnout, zalitej betonem, zazděnej vodkou s redbulem-mixnutej joshem s herákem,proložen opiátem-míříš k místnosti s nápisem for man-hnedle klekáš na zem, hajzl objímáš,děj kolem sebe nevnímáš-v louži chcanek tě zvedaj oni-lovci lebek. Na odchodu poletem ze schodu a přistání-zeď, klepeta a pár vět-že si můžeš zavolat a tak-kolemjdoucí upírají svůj zrak-to, to se to kouká, nasedat houkačka houká-třeseš se, je ti zima, máš strach-výslech mozkovej výplach, plnej teorií a úvah. Otázka za otázkou to z tebe páčej, máš dojezd a policajt je tvrdej. Zahnán do kouta jsi oněměl a půjdeš pikat. Nelegál kšeft dobře kvete a nese-místní šerif zlobí se, uvaluje se vazba, nejdelší noc, absťák-všude smrad-kroky tam kroky sem, chceš oběsit a není na čem.

ref.

sloka 2 Už rozednívá se, čeká tě soud nejsi nadšen-stát vs ty, jsi zaskočen poslední svědek, pár důkazů a budeš shledán vinen. Jménem republiky rozsudek s verdiktem-5 let nepodmíněně, držení zbraně o distribuce omaměpsychotropních látek a jedů-je to tu tisícosmsetdvacetpět dní si nečuchneš k peří-neuvidíš jehlu, jen spoluvězně a celu. Pecka přátelé vybral sis-ti nepomůžou, grátis nehnou brvou, vlastně se tě štítěj, nemáš na sobě dvě čisté nítě, no many neznaj tě, prodaj tě. Stal ses vězněm,odsouzencem-proklatě-odpad společnosti, vyvrhel, pouhej pouliční plevel a odsedíš to sám, když nevíš kdo ti velel. Chápu nejde prásknout toho kdož je ďábel, radši chládek než skončit celej level. Proč? po fetech ses drápál se tolik tápal a nechápal. Radši klídek než rychlej cash, teď máš konec vycházek, do klece běž. V tichu chvíle bolesti, cosi ostrého začínáš hostit v noční době-mafie nenechá nic náhodě, je po tobě. Síly dávaj sbohem, čelem na zem, moc krve-srdcem zrazen-tuhle šichtu už nezvládá-polepšit se?je už pozdě-tělo bezvládně padá. Žádnej puls, žádnej dech-jdeš pod kytky po pár dnech, takovej konec jsi nečekal co? Život je pech a ty svině maj po problémech.

ref. 2krát

...konec
přidáno 07.09.2010 - 22:07
no to je drsný, a začátek tu na psancích taky někde najdu, když už jsem si přečetla konec zajímalo by mě odkud se na něj týpek dostal

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Příběh o pár dnech : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Oči vidí

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming