Takže tak.
18.01.2012 137 1546(34) |
taron:
Drazí spoluobčané Psanic!
Svolávám vás v této chvíli na velkou poradu! Buďte si prosím všichni vědomi, že jakékoliv urážení je na našich schůzích přísně zakázáno!
Přišli jsme sem řešit spory, které se během posledních měsíců značně vyvinuli! Kdo se k tomu chce nějak vyjádřit?
ARA se poslušně hlásí.
Hromadně:
Ty mlč!
Devils_PIMP:
Někdo mě urazil! A já chci, aby se mi veřejně omluvil! On ví o kom mluvím!
Náčelník Holá Ruka:
Jo, ale my to nevíme, teda aspoň já ne.
puero:
Protože jsi věčně mimo
jako mimino.
taron:
...
Takhle bych mohl pokračovat ještě moc a moc dlouho. Možná, že se vám zdá, že jsem na vás tvrdý, ale já jako nestraný pozorovatel, který přišel přibližně před rokem na tuto stránku za účelem pouze se bavit a psát básně popřípadě jiná díla, jsem značně znechucen tím, co se tady v poslední době děje.
Řeknu vám pohádku. Kdysi dávno, když jsem přišel, byl na psancích klid, jenom já, Eliška Vobrubová, JayJay, Mejdlo a Puškvorec jsme hromadně kritizovali jakékoliv dílo, které se naskytlo. Proč jsme nebyli napadáni? Inu, naše kritizování se drželo v takové slušné mezi. Řekli jsme co je špatně, co by se mělo zlepšit. Nemlátili jsme to ostatním do hlavy a tvrdohlavě jim to necpali. Já se tohoto principu držím do teď, nikomu nic necpu (tedy zpravidla) a snažím se stát nestraně.
Poučení? Když nemáš argumenty, drž hubu!
Ano možná na vás jsem teď zlý, ale uvědomte si, prosím, že ne všechny tyto malicherné hádky baví. K tomuto se dost určitě objeví komentáře typu: "Tak je nečti!"
Jenže to má jednu malou mezeru. Abych já si mohl přečíst nějaké dílo musím se první prokousat skrz tyhle hádky. Abych si mohl přečíst komentář, který se opravdu týká díla, musím se první prokousat skrz tyhle hádky.
Nakonec osvětlení divadelní hry. Připadám si totiž trochu na malé vesnici, kde se všichni dobře znají a všichni si lezou na nervy a teď všem na ráz ty nervy pukly.
Haugh!
Náčelník Holá Ruka
Drazí spoluobčané Psanic!
Svolávám vás v této chvíli na velkou poradu! Buďte si prosím všichni vědomi, že jakékoliv urážení je na našich schůzích přísně zakázáno!
Přišli jsme sem řešit spory, které se během posledních měsíců značně vyvinuli! Kdo se k tomu chce nějak vyjádřit?
ARA se poslušně hlásí.
Hromadně:
Ty mlč!
Devils_PIMP:
Někdo mě urazil! A já chci, aby se mi veřejně omluvil! On ví o kom mluvím!
Náčelník Holá Ruka:
Jo, ale my to nevíme, teda aspoň já ne.
puero:
Protože jsi věčně mimo
jako mimino.
taron:
...
Takhle bych mohl pokračovat ještě moc a moc dlouho. Možná, že se vám zdá, že jsem na vás tvrdý, ale já jako nestraný pozorovatel, který přišel přibližně před rokem na tuto stránku za účelem pouze se bavit a psát básně popřípadě jiná díla, jsem značně znechucen tím, co se tady v poslední době děje.
Řeknu vám pohádku. Kdysi dávno, když jsem přišel, byl na psancích klid, jenom já, Eliška Vobrubová, JayJay, Mejdlo a Puškvorec jsme hromadně kritizovali jakékoliv dílo, které se naskytlo. Proč jsme nebyli napadáni? Inu, naše kritizování se drželo v takové slušné mezi. Řekli jsme co je špatně, co by se mělo zlepšit. Nemlátili jsme to ostatním do hlavy a tvrdohlavě jim to necpali. Já se tohoto principu držím do teď, nikomu nic necpu (tedy zpravidla) a snažím se stát nestraně.
Poučení? Když nemáš argumenty, drž hubu!
Ano možná na vás jsem teď zlý, ale uvědomte si, prosím, že ne všechny tyto malicherné hádky baví. K tomuto se dost určitě objeví komentáře typu: "Tak je nečti!"
Jenže to má jednu malou mezeru. Abych já si mohl přečíst nějaké dílo musím se první prokousat skrz tyhle hádky. Abych si mohl přečíst komentář, který se opravdu týká díla, musím se první prokousat skrz tyhle hádky.
Nakonec osvětlení divadelní hry. Připadám si totiž trochu na malé vesnici, kde se všichni dobře znají a všichni si lezou na nervy a teď všem na ráz ty nervy pukly.
Haugh!
Náčelník Holá Ruka
20.01.2012 - 15:27
Eliška Vobrubová: k té poznámce... To je takové zastání ARA. Protože mi to tak přijde. ARA vždycky něco napsal, všichni ho okřikli. Nikdy, pokud k tomu nebyl dohnán, nebyl hrubý. Asi tak. Zbytek jsem tak letmo prosvištěl, je toho trochu mnoho, ale s většinou souhlasím. Z "Hromadně" je míněno ta většina, která se do něj opírá, to že jste tam nebyla zmíněna, vám může napovídat, že byste se tam ani nevyskytla, jelikož jste se v posledním dění moc nepromítla ;)
20.01.2012 - 11:34
Náčelníku, taky k tomu něco mám: Především pokládám za nutné sundat ti z očí růžové brýle byvší idylky, neboť té tu nebylo. Aniž bych chtěla ohřívat starou kaši, musím ten exkurs do historie udělat, alespoň tam, kam moje paměť sahá.
Když jsem se stala jedním z registrovaných uživatelů tohoto webu, zaznamenala jsem například následující:
- oprávněnost kritické připomínky k zveřejněnému textu neváhal kritizovaný odmrštit argumentem typu „co ty můžeš vědět, když je ti teprve sedmnáct let“ a následně i dalšími osobními invektivami;
- já sama jsem čelila prohlášení, že se chovám jako gramatická policie a že také lidi tu nepotřebujeme;
- když zůstanu ještě u sebe, na vlastní kůži jsem zažila neoprávněné sprostoty od lidí, kteří nebyli s to uznat, že jejich dílo je prostě nepodařené a odpovědí na mé věcné připomínky byly jejich urážlivé a sprosté komentáře;
- moje způsobilost ke komentování byla znevažována tím, že jsem sama nevložila žádný svůj text ve smyslu dílo.
A teď k malichernostem. Nevím, co jsou podle tebe malichernosti.
ARA ti už neodpoví, ačkoli chtěl, ale už se na web nedostal. Stala se totiž taková „malichernost“ – ARA byl smazán, chceš-li vědět víc, najdeš „vysvětlení“ v ukřičníku.
Tak aspoň jak to vidím já:
Mně nepřipadá malicherné zastávat se člověka, který je bezdůvodně napadán ani mi nepřipadá nepřípadné řešit to pod textem, pod kterým se tato „malichernost“ přihodila, a to navzdory tomu, že někteří čtenářové mají pocit, že se rozvinuvší se debata netýká již díla samotného. Ba že se týká. A týká se nejen toho díla, pod kterým se rozvinula, ať již text samotný se někoho dotkl natolik, že nebyl s to vykousat jeho znění a nebo nějakého komentáře, který byl věcný a nevinný, například zcela věcné upozornění na chybu (viz například text Odevzdávám nebo Haló nebo Nepřizpůsobivost nebo diskuse Umění nebo… ) a následná rozpoutavší se desinterpretace nebo manipulace nebo demagogie vedoucí k napadání na straně jedné a k potřebě vysvětlování, ba dokonce obhajovaní práva na důstojnost na straně druhé.
Záleží na tom, jakou má kdo citlivost k takovým jevům jako je nactiutrhání, manipulace, arogance, demagogie a také na tom, jakou má kdo rozlišovací schopnost a schopnost vůbec poznat, o co se skutečně jedná. Rovněž záleží na tom, jakou má kdo k takovým jevům toleranci, jakou má sebeúctu, skutečnou nikoli domnělou vybudovanou na vlastní pýše, a dokonce jakou chová úctu k ostatním a je s to se postavit na stranu utlačovaných a ostouzených. A na straně druhé záleží na tom, dalece je ten, komu se dostalo věcné připomínky, schopen text připomínky vnímat jako věcnou připomínku k zveřejněnému textu, nikoli jako útok proti vlastní osobě. V okamžiku, kdy z nějakého důvodu (nechtěné nebo nemožné poznání sebe sama v tom hraje velkou roli, nedostatek pokory, pýcha, arogance, neschopnost odstupu, nadhledu a neschopnost přijmout kritiku) někdo vnímá vše jako útok proti vlastní osobě, kdy se cítí být ohrožen, výsledkem čehož je hněv a zloba, která se projeví nepřiměřenými a nepochopitelnými obrannými reakcemi. A nejen to, obviňuje z toho, co sám dělá, ty druhé. Nejednou jsem to zažila na vlastní kůži, a nejen v této společnosti, a nejednou to zažil i ARA, rovněž nejen v této webové společnosti.
Takže já to prostě také špatně snáším. Špatně snáším, když někdo takové „komunikativní“ dovednosti uplatňuje, nesnáším kladení pastí a nesnáším zbabělé a zlomyslné pochechtávání za rohem a následné přisazení si, nesnáším úskočnost a lstivost, a to nejen proto, že se mě to osobně dotýká. Dotýká se mě dokonce i tehdy, není-li to namířeno proti mně, a to proto, že je-li to namířeno proti komukoli, je to současně namířeno i proti mně (a naopak to platí také).
Shodně tak vnímám i to smazání uživatele ARA, zejména ve světle toho, že na dotaz po důvodu nedostala jsem jinou než obecnou odpověď (viz již zmíněný ukřičník).
Jsou to malichernosti? Pro mne tedy rozhodně ne. A hned ti povím proč.
Podle mého soudu jde totiž nikoli o malichernosti, ale o princip. O úplně základní princip, a tím je úcta k člověku. A tím je pravdivost jednání a otevřenost jednání, protože totiž dokonce i soupeř je lidská bytost, a jako taková si zaslouží úctu, která jí přináleží. Obrátit proti někomu svůj hněv, svou pýchu, svou zlobu, svou domnělou moc, je ubohé a slabé. Slabošské a nedospělé.
Možná, že kdyby ses trochu zamyslel, mohl bys rozumět tomu, co teď napíši:
Velké a strašné věci v historii lidstva se staly a na jejich počátku vždycky stála nějaká tzv. malichernost – třeba že někdo má moc velký nos, nebo že někdo má tu pitbullskou vůli dobrat se pravdy a nenechat sebou smýkat, nenechat si to nactiutrhání líbit, nebo že prostě je chlap a nemlčí s davem.
Tak malichernosti?
Malichernosti, na jejichž konci je katastrofální nihilismus nebo dokonce dehumanizace nejhorším ponížením a ztrátou všeho.
A v tomto konkrétním případě to skončilo „jen“ smazáním autora. Tedy vyloučením nepřizpůsobivého. Neochotného smířit se s nepravostmi. Neochotného se jim přizpůsobit.
A co se stalo těm, kteří předčasem vyzývali k shromáždění na Strahově a bitvě pánvičkami? Co se stalo těm, kteří poštěkávali na ukřičníku a nevkusně špičkovali? A uráželi? Nic. Jsou dál v tom korábu, a aniž bych komu chtěla sahat do svědomí, možná se někteří radují, že ten nesmiřitelný plavčík už konečně byl hozen přes palubu. Komplet. Nic po něm nezbylo. Konečně bude na lodi pokoj a mír, že ano.
Ještě něco mne napadá ke komentářům: Připadá mi pozoruhodné, že jsou napadány jen ty komentáře, které se dle názoru některých nevztahují k dílu (takové, o nichž jsem psala výše). Ale že je spousta komentářů, nebo snad bych spíše řekla ohlasů pod jinými texty, které se komentováním textu nazvat nedají, spíše nějakým cvrlikáním, nebo i jakýmsi tlacháním, to jaksi nikomu zřejmě nevadí. To je takové roztomilé, není-liž pravda? Takové přátelské, že ano. Takové rodinné… často ale o ničem.
Malichernosti? Já si stejně jako Prof. Dr. Jan Patočka, DrSc., dr. h. c. myslím, že „existují hodnoty, pro něž stojí za to žít a bojovat“. A že jsou chvíle, kdy být nestranným pozorovatelem prostě nestačí.
A ještě něco k tomu tvému textu:
ARA se poslušně hlásí. ---- Téhle režijní poznámce nerozumím, mohl bys mi vysvětlit, jak to míníš?
Hromadně:
Ty mlč!------------------- a tady bych zase ráda věděla, kdo v tom tvém kousku účinkuje, protože v případě, že já jsem též na té schůzi přítomna, nevolám na hlásícího se ARU hromadně mlč, což je doufám dosti zřejmé z toho, co jsem výše napsala. Takže prosím, buď mne z té své pohádky vyškrtni nebo mi napiš jinou roli.
A jen tak na okraj, mám ráda tuhle hlášku: Mužů je dost, ale chlapů je málo.
Bohužel je až příliš pravdivá.
Když jsem se stala jedním z registrovaných uživatelů tohoto webu, zaznamenala jsem například následující:
- oprávněnost kritické připomínky k zveřejněnému textu neváhal kritizovaný odmrštit argumentem typu „co ty můžeš vědět, když je ti teprve sedmnáct let“ a následně i dalšími osobními invektivami;
- já sama jsem čelila prohlášení, že se chovám jako gramatická policie a že také lidi tu nepotřebujeme;
- když zůstanu ještě u sebe, na vlastní kůži jsem zažila neoprávněné sprostoty od lidí, kteří nebyli s to uznat, že jejich dílo je prostě nepodařené a odpovědí na mé věcné připomínky byly jejich urážlivé a sprosté komentáře;
- moje způsobilost ke komentování byla znevažována tím, že jsem sama nevložila žádný svůj text ve smyslu dílo.
A teď k malichernostem. Nevím, co jsou podle tebe malichernosti.
ARA ti už neodpoví, ačkoli chtěl, ale už se na web nedostal. Stala se totiž taková „malichernost“ – ARA byl smazán, chceš-li vědět víc, najdeš „vysvětlení“ v ukřičníku.
Tak aspoň jak to vidím já:
Mně nepřipadá malicherné zastávat se člověka, který je bezdůvodně napadán ani mi nepřipadá nepřípadné řešit to pod textem, pod kterým se tato „malichernost“ přihodila, a to navzdory tomu, že někteří čtenářové mají pocit, že se rozvinuvší se debata netýká již díla samotného. Ba že se týká. A týká se nejen toho díla, pod kterým se rozvinula, ať již text samotný se někoho dotkl natolik, že nebyl s to vykousat jeho znění a nebo nějakého komentáře, který byl věcný a nevinný, například zcela věcné upozornění na chybu (viz například text Odevzdávám nebo Haló nebo Nepřizpůsobivost nebo diskuse Umění nebo… ) a následná rozpoutavší se desinterpretace nebo manipulace nebo demagogie vedoucí k napadání na straně jedné a k potřebě vysvětlování, ba dokonce obhajovaní práva na důstojnost na straně druhé.
Záleží na tom, jakou má kdo citlivost k takovým jevům jako je nactiutrhání, manipulace, arogance, demagogie a také na tom, jakou má kdo rozlišovací schopnost a schopnost vůbec poznat, o co se skutečně jedná. Rovněž záleží na tom, jakou má kdo k takovým jevům toleranci, jakou má sebeúctu, skutečnou nikoli domnělou vybudovanou na vlastní pýše, a dokonce jakou chová úctu k ostatním a je s to se postavit na stranu utlačovaných a ostouzených. A na straně druhé záleží na tom, dalece je ten, komu se dostalo věcné připomínky, schopen text připomínky vnímat jako věcnou připomínku k zveřejněnému textu, nikoli jako útok proti vlastní osobě. V okamžiku, kdy z nějakého důvodu (nechtěné nebo nemožné poznání sebe sama v tom hraje velkou roli, nedostatek pokory, pýcha, arogance, neschopnost odstupu, nadhledu a neschopnost přijmout kritiku) někdo vnímá vše jako útok proti vlastní osobě, kdy se cítí být ohrožen, výsledkem čehož je hněv a zloba, která se projeví nepřiměřenými a nepochopitelnými obrannými reakcemi. A nejen to, obviňuje z toho, co sám dělá, ty druhé. Nejednou jsem to zažila na vlastní kůži, a nejen v této společnosti, a nejednou to zažil i ARA, rovněž nejen v této webové společnosti.
Takže já to prostě také špatně snáším. Špatně snáším, když někdo takové „komunikativní“ dovednosti uplatňuje, nesnáším kladení pastí a nesnáším zbabělé a zlomyslné pochechtávání za rohem a následné přisazení si, nesnáším úskočnost a lstivost, a to nejen proto, že se mě to osobně dotýká. Dotýká se mě dokonce i tehdy, není-li to namířeno proti mně, a to proto, že je-li to namířeno proti komukoli, je to současně namířeno i proti mně (a naopak to platí také).
Shodně tak vnímám i to smazání uživatele ARA, zejména ve světle toho, že na dotaz po důvodu nedostala jsem jinou než obecnou odpověď (viz již zmíněný ukřičník).
Jsou to malichernosti? Pro mne tedy rozhodně ne. A hned ti povím proč.
Podle mého soudu jde totiž nikoli o malichernosti, ale o princip. O úplně základní princip, a tím je úcta k člověku. A tím je pravdivost jednání a otevřenost jednání, protože totiž dokonce i soupeř je lidská bytost, a jako taková si zaslouží úctu, která jí přináleží. Obrátit proti někomu svůj hněv, svou pýchu, svou zlobu, svou domnělou moc, je ubohé a slabé. Slabošské a nedospělé.
Možná, že kdyby ses trochu zamyslel, mohl bys rozumět tomu, co teď napíši:
Velké a strašné věci v historii lidstva se staly a na jejich počátku vždycky stála nějaká tzv. malichernost – třeba že někdo má moc velký nos, nebo že někdo má tu pitbullskou vůli dobrat se pravdy a nenechat sebou smýkat, nenechat si to nactiutrhání líbit, nebo že prostě je chlap a nemlčí s davem.
Tak malichernosti?
Malichernosti, na jejichž konci je katastrofální nihilismus nebo dokonce dehumanizace nejhorším ponížením a ztrátou všeho.
A v tomto konkrétním případě to skončilo „jen“ smazáním autora. Tedy vyloučením nepřizpůsobivého. Neochotného smířit se s nepravostmi. Neochotného se jim přizpůsobit.
A co se stalo těm, kteří předčasem vyzývali k shromáždění na Strahově a bitvě pánvičkami? Co se stalo těm, kteří poštěkávali na ukřičníku a nevkusně špičkovali? A uráželi? Nic. Jsou dál v tom korábu, a aniž bych komu chtěla sahat do svědomí, možná se někteří radují, že ten nesmiřitelný plavčík už konečně byl hozen přes palubu. Komplet. Nic po něm nezbylo. Konečně bude na lodi pokoj a mír, že ano.
Ještě něco mne napadá ke komentářům: Připadá mi pozoruhodné, že jsou napadány jen ty komentáře, které se dle názoru některých nevztahují k dílu (takové, o nichž jsem psala výše). Ale že je spousta komentářů, nebo snad bych spíše řekla ohlasů pod jinými texty, které se komentováním textu nazvat nedají, spíše nějakým cvrlikáním, nebo i jakýmsi tlacháním, to jaksi nikomu zřejmě nevadí. To je takové roztomilé, není-liž pravda? Takové přátelské, že ano. Takové rodinné… často ale o ničem.
Malichernosti? Já si stejně jako Prof. Dr. Jan Patočka, DrSc., dr. h. c. myslím, že „existují hodnoty, pro něž stojí za to žít a bojovat“. A že jsou chvíle, kdy být nestranným pozorovatelem prostě nestačí.
A ještě něco k tomu tvému textu:
ARA se poslušně hlásí. ---- Téhle režijní poznámce nerozumím, mohl bys mi vysvětlit, jak to míníš?
Hromadně:
Ty mlč!------------------- a tady bych zase ráda věděla, kdo v tom tvém kousku účinkuje, protože v případě, že já jsem též na té schůzi přítomna, nevolám na hlásícího se ARU hromadně mlč, což je doufám dosti zřejmé z toho, co jsem výše napsala. Takže prosím, buď mne z té své pohádky vyškrtni nebo mi napiš jinou roli.
A jen tak na okraj, mám ráda tuhle hlášku: Mužů je dost, ale chlapů je málo.
Bohužel je až příliš pravdivá.
19.01.2012 - 22:20
ARA: Tys byl tím, kdo se s ním začínal zabývat. Tys rozproudil tyto konspirační diskuze. A teď mě chceš poučovat? Promiň ARO, ale teď jsi mě hluboce urazil.
19.01.2012 - 11:50
ARA: ne - já myslím, že je dobře, že jsi na to upozornil, ale bojím se, že to je bohužel to jediné, co se s tím dá dělat... Jestli má někdo tohle opravdu zapotřebí, pak podle mě není hoden, aby se jím ostatní zabývali, ba co hůř, handrkovali se mezi sebou.
19.01.2012 - 11:39
DDD: To je legrační, ne? Jména bez děl a komentářů? Zabývat se tichými jmény - to opravdu netřeba, ani chcíplým Guettou.
19.01.2012 - 11:27
DDD: No, právě, tato ušlechtilá činnost se dá i zneužít...někdo třeba může hlásat, jak je ušlechtilý a umělec a mírumilovný a tím manipulovat s lidmi...
19.01.2012 - 11:25
DDD: Ano, taky to chápu, je to boj s větrnými mlýny, jen tedy musíme být na pozoru....člověk asi musí být ostražitý,to nám asi chtěl ARA říct....ostražitý na pravém místě a v pravém čase...
19.01.2012 - 11:25
taron: je mi líto, když do, pro mě tak ušlechtilé činnosti, jako je psaní básniček, vnáší zášť, hádky a křivárny. Myslím si, že to tady nemá místo.
19.01.2012 - 11:21
taron: já to naprosto chápu. A nechci, aby to vyznělo, že pokud někdo Arovi píše sprosťárny, je to jenom jeho problém. Jen chci upozornit, že těchto přeludů je tady mrak, jenom nevíme, proč tady jsou a jestli taky někdy někomu neublížily. Takže je to trochu boj s větrnými mlýny.
19.01.2012 - 11:13
DDD: No, já tomu tady říkám hasičské cvičení...třeba je to opravdový chlap, třeba smýšlený, je to jedno....teď je důležité si uvědomit , to, co jsem se snažila včera naznačit, uvědomit si, že kdyby opravdu někdo za někoho pohyboval končetinami..., tak je to hodně, v konečném důsledku, hodně nebezpečná akce...pro všechny z nás.....mohla by to být třeba hodně nebezpečná manipulace, aniž bysme to tušili, o to jde....myslím,že AROVI jde o ten princip...abysme pochopili princip té věci.., né hon na čarodějnici.. a pokud to pochopíme možná budeme schopni lépe rozeznat zlo a chránit mír...
19.01.2012 - 11:06
Ač nerad, musím k tomu taky něco napsat. I když jsem mimo a unavuje mě tuhle debatu sledovat. Náčelníku - myslel jsi to dobře a už podruhé říkám, že s tebou souhlasím. Pořád se řeší Guetta. ARA ví, že jsem si jednu chvíli myslel, že má dojem, že to dělám já. Kdybyste nevěděli, jak jsem na to přišel, přečtěte si báseň Černé divadlo 666 a diskuzi pod ní a pak si k názvu přiložte to několikrát zmiňované zrcadlo. Vyleze vám z toho ddd. Myslím ale, že jsme si to s Arou snad zdárně vysvětlili a předpokládám, že mi věří, ačkoli můžu o sobě napsat opravdu cokoli. Jenom mě zaráží, proč pořád jenom démon Guetta. Namátkou jsem si projel seznam autorů a zjistil jsem, že takových Guettů tam je tucty. Jména bez děl, komentářů, čehokoli. Nedostal jsem se dál než k písmenu A. Tak já nevím, jestli ten hon na čarodějnice není opravdu trochu zbytečný.
19.01.2012 - 10:39
Debata se stala uměleckou radou nebo spíš skončila, ale já ti dlužím odpověď. V tom, co jsi napsal já nevidím odstup. Jistou lehkost ano. Dokonce se mi to zdá i malinko povýšené. Povýšené v tom, že píšeš o malicherných hádkách. S čím jsi přišel? Například s tím, že je třeba toho Guettu ignorovat? Teď už se to dá, protože nějak vychcíp. Ale ne díky lhostejnosti. Říkáš nám, jak na draka, který už spí. Jako by ti nedocházelo, že to ale přesto nebyl přelud a že pokud by někdo volil takový nástroj, je to v každém podobném prostoru něco jako nedovolené ozbrojování. A chceš-li si užít trochu trapného patosu, tak tedy: Jako by měl někdo ve stodole dělo a všechny chalupy na dostřel. A slepí troubelíni by pak mohli v sebeuspokojení konstatovat, že výstřely utichly a dělo míří stále jen jedním směrem. Takže mně tvůj výklad situace nepřipadá ani tak jako odstup, ale spíš jako by ses vrátil z čundru a řekl, že se zbytečně hádáme o malichernostech. Představil ses jako nestranný pozorovalel, ale nejsi jím. Co myslíš, že z tebe dělá nestranného?
To, že se chceš věnovat poezii a ne hádkám? Tak to nejsi sám.
To, že se chceš věnovat poezii a ne hádkám? Tak to nejsi sám.
18.01.2012 - 23:28
puero: Puero, myslím, že jsi teď ke konci už začal kopat, je to znát, hned jsem to vycítila, ty začneš prostě kopat do druhých,..Náčelník, není ten, od kterého by ses mohl učit...Hm...., myslím, že zrovna on nám tady toho dnes ukázal dost a já smekám.. a upřímně jsem to i trochu tušila, že je dobrej. Hoši, ten kluk ví, kdo je, co je, co chce, co nechce..od něho se můžete oba učit ...:)) a já taky...Musím pokorně přiznat. Konec.
18.01.2012 - 23:23
Haugh!
A díky, že jsi svůj ventil držel v mezích slušnosti. Byla to pěkná polemika.
A díky, že jsi svůj ventil držel v mezích slušnosti. Byla to pěkná polemika.
18.01.2012 - 23:23
Devils_PIMP: Já už se několik komentářů pouze opakuji, chtěl jsem to useknout už dávno, ale došli mi argumenty na jeho zákeřné otázky. Já už byl spokojen několik desítek komentářů pod tím, kdy to nepřímo také přiznal.
18.01.2012 - 23:22
Ale nechtějte po puerovi nějakou pokoru. Puerova pokora vám nic dobrého nepřinese.
18.01.2012 - 23:22
puero: To nemám zapotřebí, já jsem klidný, jak jen Náčelník může být. Nepovažuješ-li mě za kompetentního k tvému vývoji, je mi to fuk. Nemám o to zájem, jen jsem ti napsal svůj názor o tobě a tvojí tvorbě. Tímto ukončuji náš souboj. Děkuji ti za obstojného soupeře, klaním se. Ne z pokory, ne posměšně, ale ze cty.
HAUGH!
HAUGH!
18.01.2012 - 23:21
A popravdě ani nestojím o to, ukazovat na sobě nějaký vývoj. Jen bych ukazoval, že jsem dříve psal mnohem hůř a to bych pak nemohl být dost arogantní. Já si vlastně tu aroganci tím mazáním špatných děl legitimizuju.
18.01.2012 - 23:20
taron: Ale stejne tak i puero ví - popr. musi vědet, kdo je ne? A jeste jedna věc - proc tu kritizujes jeho za nedostatečnou pokoru a ARY se zastavas - tomu nerozumím
18.01.2012 - 23:18
Pimpe u tebe je vývoj patrný, to že se vrátíš občas k hororům je sice krok vzad, ale jde o to, že zkoušíš nové metody, já jsem poněkud vyhořel a se tím netajím, ale ani náčelník není dost kompetentní aby učil puera vývoji. Puero se učí vývoji třeba od Dott.
Ale málo se ventiluješ Náčelníku, málo, přidej páry! Arogance je málo.
Ale málo se ventiluješ Náčelníku, málo, přidej páry! Arogance je málo.
18.01.2012 - 23:16
puero: A tvoje stará díla už pořádně nemůžeme hodnotit, protože si ty špatná podle sebe smazal. Já bych smazal asi všechny svoje básně kromě asi 4, protože svoje básně a svoji tvorbu nenávidim. Ale snažim se ji dostat na úroveň aby se líbila i mě.
18.01.2012 - 23:15
puero: sám jsi řekl, že se nevyvýjíš protože ostatní to nechtějí. Protože se bojíš novoty.
Já říkám, že na mých básních nějaký vývoj je, protože prvotiny nemají valný verš ani rytmus, popřípadě jsou volnoveršé a ty zas nemají myšlenku jakou by měli mít. S postupem času se snad trochu zlepšily, aspoň já mám ten pocit.
Já říkám, že na mých básních nějaký vývoj je, protože prvotiny nemají valný verš ani rytmus, popřípadě jsou volnoveršé a ty zas nemají myšlenku jakou by měli mít. S postupem času se snad trochu zlepšily, aspoň já mám ten pocit.
18.01.2012 - 23:12
puero: já to právě nějak nechápu.... jak říkám - vždyt by stejně za stejnorodos mohli soudit i mě... pořád dokolečka to samé... tu a tam vyjímka... ale jinak si jedu to svoje... a co? jako jo... tak chci byt lepší ale to ty taky ne?
18.01.2012 - 23:11
Tak si zrovna v tohle případě nejsem jist - jestli jsme - jak to mám říci - kompetentní soudit .... asi se bdudu muset zamyslet nad tim ze ani ja jsem neměl soudit... ale soudil a odsoudil...
Tak vezmeme-li mě: Jaký podle vás jsem...?
Tak vezmeme-li mě: Jaký podle vás jsem...?
18.01.2012 - 23:11
puero: Nestíhám psat, vystačíte si tu sami, já budu jen číst, doufám, že to budu stíhat, hi,hi odpadám, nojo, jsem ženská a jestě k tomu o nějaký pátek starší, hi,hi...pánové nějak se dohodněte, řekla a zemřela....
18.01.2012 - 23:10
To ale není vývoj! To já sem taky píšu ledacos: povídky, (haiku dříve, ale tys tu nebyl) scénáře (pravda jsou komické a na nic, ale tam je setsakra vidět vývoj, tedy pokud znáš ty první.).....
18.01.2012 - 23:09
Devils_PIMP: no začlo to tim, že jsem si upustil svůj ventilek, když jsem ho nazval arogantním a pak jsem mu to vmetl do tváře se vším co mě kdy štvalo. Asi tak. Takže vlastně za svoji povahu, kterou není schopen změnit, ikdyž tím škodí okolí.
18.01.2012 - 23:08
Devils_PIMP: U tebe je občas náznak pokory, ale jak píše Náčelník, nevíš pořádně ,co s ní...., ale to se poddá, časem, jsi moc mladý...:))
18.01.2012 - 23:08
Devils_PIMP: Za stejnorodost. A je to po hříchu výtka oprávněná, ale ....té by klidně mohla čelit většina psanců.
18.01.2012 - 23:08
aha... dobře... chňápu... díky za vysvětlení... a ted jeste za co je kritizovan za vyvoj nebo za to "nepriznani" chyb?
18.01.2012 - 23:08
puero: možná proto, že jsem změnil hodně stylů. Pořád se sice vracim k lásce, ale mezi tim najdeš Haiku, hororovky, úvahy nad životem, detektivky, vraždy, smrt... zkouším všechno, když vidím že to opravdu nejde, tak čekám jak se to vyvrbí ;)
18.01.2012 - 23:06
Devils_PIMP: puero má ke svojí tvrdohlavosti ještě svojí mužskou hrdost, abych ho znova neurážel, ale ty si dokážeš chybu přiznat, jenom ji ještě nedokážeš zpracovat.
18.01.2012 - 23:06
dočkej času.....
Jen mi řekni, nakolik jsi vlastně ty sám kompetentní poučovat o vývoji? Hm, Jak se vyvinul Náčelník. Známe tvá díla a když je čteme, řekneme si: No tohle je přece náš Náčelník.
Jen mi řekni, nakolik jsi vlastně ty sám kompetentní poučovat o vývoji? Hm, Jak se vyvinul Náčelník. Známe tvá díla a když je čteme, řekneme si: No tohle je přece náš Náčelník.
18.01.2012 - 23:03
puero: buď chvilku našim šéfkuchařem a překvap nás. Já nechci číst pořád to samé. Najdi si nový styl a v něm se zdokonaluj, dokavaď to nebude vyčerpáno.
18.01.2012 - 23:02
Udělá-li vám radost, když budu psát po staru, hůř, stejně vám nevyhovím. Vám se totiž líbí, že jsem našel styl, který mám. Všechny odchylky od zavedeného stylu vás zarážejí, to už jsem vysledoval. Vy byste nejraději, kdybych psal puerovky o lásce a erotice,....no občas se k takové úlitbě odhodlám, ale vývoj....to je jiná věc.
18.01.2012 - 23:00
:D - ne promin ze se smeji ...
já že nejsem paličatý? ptom co jsem tu už předvedl.. jé jak já umím byt paličatý... a tvrdohlavý... jen to asi zatim tedy davan nedostatecne na odiv ... tohle mě pobavilo (bez ironie) aspon mam zlepsenou naladu - prej ze nejsem tvrdohlavy :D :D
já že nejsem paličatý? ptom co jsem tu už předvedl.. jé jak já umím byt paličatý... a tvrdohlavý... jen to asi zatim tedy davan nedostatecne na odiv ... tohle mě pobavilo (bez ironie) aspon mam zlepsenou naladu - prej ze nejsem tvrdohlavy :D :D
18.01.2012 - 22:59
puero: takže v podstatě nejsi. Protože je to pro tebe nestravitelné.
18.01.2012 - 22:58
taron: Nu na to je jednoduchá odpověď taron, protože to nejsou zas tak stará díla. Kdybych je nemazal byl by ten vývoj docela patrný. Hold mě nenapadlo tady strašit s vlastním vývinem.
18.01.2012 - 22:58
No, vidíte, s Náčelníkem se doplňujem ani nevíme, mě taky zaujalo, proč se nevyvíjíš, jsi uzavřen starému, nemáš kam růst....ty vším starým pohrdáš..., to je asi chyba...,nezabýváš se tím...to, je pro Puera..myšlenky...
18.01.2012 - 22:57
Já jen narážím na to - že moje výtvory nezaznamenávají nějaký větší rozkol či vývoj (pominemeli Motýlka a Chci být tekutinou... - které jsou vážně na mě trošku netradiční) - hororvky si myslím že umim asi ze vseho nejvice - a jsou lide, kteri tu na ne čekaji a ja je nechci zklamat - NARAZIM hlavne na to, ze ja take nemam vyvoj.. nikam se nehybu i pres obcasnou kritiku - stale jsou moje verse nekdy sroubovane, vypadava rytmika a melodie etc.) - proč nekritizuješ tedy i mne.? tot ma otazka?
18.01.2012 - 22:57
Jenže já jsem otevřen novému, o to jde. Ale najít tak něco nového! Aby to nové, bylo taky stravitelné.....experimentování bolí.
18.01.2012 - 22:56
puero: Puero, já si tě nedávno dala do oblíbených a četla pozpátku tvá díla a víš to ,že vlaSTNĚ nÁČELNÍK MÁ PRAVDU, AŽ TEĎ JSEM SI TO UVĚDOMILA, JSOU TY TVÁ DÍLA POŘÁD STEJNÁ, BEZ VÝVINU.. ASI JO, HMM...TO JE DIVNÉ, KAŽDÝ SE PŘECE VYVÍJÍ....proč ty né? Hm....mám novou myšlenku Proč???Proč??
18.01.2012 - 22:55
puero: řekl bych, že v tom se vlastně skrývá tvůj problém, nejsi otevřen novému. Což je dost ironické nemyslíš? Když jsi uzavřen starému i novému nemáš se kam vyvýjet.
18.01.2012 - 22:55
Vázaný verš, rytmus...furt to samé nic nového, hlubší smysly - ty mi ještě dou, metafory...možná, miniatury ....hračičky. V tomhle není žádné umění, hledám vývoj v umění ne ve formě.
18.01.2012 - 22:54
Devils_PIMP: Já se nezlobím. Jsem úplně klidný, pouze argumentuji s člověkem kterého jsem už skoro rok chtěl vyzvat na souboj. A nemeleš hlouposti. Rozumim tvojí situaci. Před ani ne 2ma dny jsem v ní byl taky. Akorát já nevím, jestli chceš pokračovat ve svých strašidelných povídkách nebo jestli chceš změnit téma. Já jsem je chtěl změnit téma. Žalostně moc a hledal jsem cokoliv co by mě z toho mohlo dostat. Měl jsem kliku.
18.01.2012 - 22:51
No Krchovský a Suchý.....to je asi důvod, proč je nečtu.
Já neříkám, že tu nejsou lepší. Ba že jsou. Ale učit se budu podle svého.
Já neříkám, že tu nejsou lepší. Ba že jsou. Ale učit se budu podle svého.
18.01.2012 - 22:50
puero: hlubší smysl, vázaný verš, rytmus, lepší popis, miniatury, větší slovní zásoba, lepší použití metafor, použití dalších básnických prvků. Asi tak. Zatim ti toho víc dohromady nedám.
18.01.2012 - 22:49
Devils_PIMP: A já to jen tak na okraj nedávno požadovala po Puerovi... :))), myslela jsem to dobře, samozřejmě...ale dopadlo to blbě..
18.01.2012 - 22:48
taron: Nemluvil jsem ani o sobě ani o puerovi ani o nikom jiném. Myslel jsem to obecně.
Moje chyba pochopení byla zakořeněná v tom, že jsem si špatně vyložil tvoje slovo milovat. Pro mě je milovat hodně silné. Spojuji to s přáteli, družkou a rodinou. Ne s kamarády. Ty mám rád. Myslím, že ty jsi také zamýšlela spíš, to mít ráda (jenom jsi to vyjádřila ve svém slovníku :=)). Potom na tom není nic špatné a nevím, proč bys to neměla spojovat s námi všemi, jestli to tak cítíš :=)-
Moje chyba pochopení byla zakořeněná v tom, že jsem si špatně vyložil tvoje slovo milovat. Pro mě je milovat hodně silné. Spojuji to s přáteli, družkou a rodinou. Ne s kamarády. Ty mám rád. Myslím, že ty jsi také zamýšlela spíš, to mít ráda (jenom jsi to vyjádřila ve svém slovníku :=)). Potom na tom není nic špatné a nevím, proč bys to neměla spojovat s námi všemi, jestli to tak cítíš :=)-
18.01.2012 - 22:47
puero: Jinak jako motivace by ti mohlo sloužit to, že se objevují básnici, kteří ti šlapou na paty a ty už tu dávno nejsi nejlepší. Polevuješ ve svém výkonu a za chvíli padneš za mladšíma, nadanějšíma. Máš dvě možnosti. Přijď na to jaké.
18.01.2012 - 22:47
puero: Puero, minulost je stejně důležitá, jako přítomnost a budoucnost, neopovrhuj jí...
18.01.2012 - 22:47
No jo - ale to je TVŮJ vývoj - a tvůj pohled jak by se to mělo dělat... ale nevidím důvod proč tento styl "cpát " puerovi asi jsem už unavenej a řeším něco jiného než jsi měl na mysli, že ? Pokud melu z cesty, upozorni mne na to - díky... A znova se tě ptám - to že se nevyvíjím a mám tu vlastně 90% hororovek - to je špatně? když mi to jde lépe než já nevím básně o přírodě...? Ja nějak nechápu asi tvé rozčílení
Když už jsme u toho podřízení se ... jsem rád že se to nakouslo, protože to je to co jsem já vyžadoval po jistém člověku (to jen tak naokraj)
Když už jsme u toho podřízení se ... jsem rád že se to nakouslo, protože to je to co jsem já vyžadoval po jistém člověku (to jen tak naokraj)
18.01.2012 - 22:45
puero: jestli ti jako minulost přijde Krchovský, Suchý a další tak si posluž.
18.01.2012 - 22:45
puero: Nejsi asi ztracený případ:musíš přiznat, trápí mě to, hledáš, někoho od koho by ses mohl učit ? Hmm..., dobrý...už jsme ti říkali, že učit se můžeš kdekoliv, kdykoliv, jakkoliv...i od druhých, kteří třebas neumí psát, jako ty, píší možná hůř, ale zlepšují se, prostě se dali do sebe...hledej tedy v sobě, né v druhých určitě je tu učitelů dost, jenom ty nejsi schopen je pojmout za učitele, máš tedy něco, co ti brání ...co to je?
18.01.2012 - 22:43
Devils_PIMP: Projdi si moje díla. Nejsou zrovna na výši. Většina z nich. Já je tu ale nechávám, aby bylo s čím porovnávat. Aby lidé viděli vývoj a že náčelník nezůstal u jednoho a dokázal si přiznat, že je čas s něčím přestat.
18.01.2012 - 22:40
puero: upřímě jsem se zasmál, popravdě. Zrovna si to sám dokázal, že takový seš. Zarytě tvrdíš že takový nejseš a odmítáš si to přiznat. A taron má pravdu. Dokavaď nebudeš pokornější, nikdy si to nepřipustíš. Tak to je.
18.01.2012 - 22:40
Vývoj........jo. To musím zahanbeně připustit. Nemám vývoj. A trápí mě to. Jenže ani já za celou dobu, co tu jsem, jsem nenašel nikoho od koho bych se mohl učit vyvinout se dál (ach ta arogance), takže to zkouším a směr vývoje směřuju podle toho, jaký mají díla ohlas. Blbá díla mažu (Taky by ti neuškodilo jich pár smazat). Ale ještě nikdo mi tady nekomentoval VÝVOJ tak, abych uznal, že má tenhle názor na vývoj nějaký smysl. Vývoj je nejtěžší věc. Obzvlášť mezi námi amatéry.
18.01.2012 - 22:39
tak ja nevim - ja topojal od své osoby... že? A Nnáčelníku není to náhodou věc toho daného člověka? Jeho "vývoj" jak ty rikas - stejne tak bys mohl napaddnout mě - neboť jsem měl jzatím jeden jediný pokus o volný verš a i ten třeba tvým básním nesahá onikud nikam - porad pisu hororovky, porad vlastne stejne.... s pouzitim refrenu ? Je to smpatně?
18.01.2012 - 22:38
taron: jednou to přijít muselo. Chystám se na to už dlouho a když jsem si nasbíral dost argumentů rozhodl jsem se vyrazit do zbraně. Nikdy bych si nedovolil na argumentaci s puerem nepřipraven. To bych neměl naději.
18.01.2012 - 22:37
puero: Puero, jak ti to máme dokázat, i kdYby jsme to dokázali a ostatní to tady i viděli, ty to neuvidíš, protože ani nemůžeš, dokud se nepokoříš...
18.01.2012 - 22:37
Devils_PIMP: neměly by ovšem tyto chyby mizet i v následujících dílech? Například moji kritiku o rytmu odbil puero tím, že je to držení se nějakých zastaralých tradic. Tomu neříkám přijetí kritiky.
18.01.2012 - 22:36
puero: a ještě k tomu natvrdlej. Jo to chci říct, za celou dobu co jsem na psancích jsem ve tvých básních neviděl vývoj. Pořád se držíš nějakého svého kodexu, který bohužel nevypadá dobře. Semtam se ti dílo vyvede, ale jinak to prostě není vývoj.
18.01.2012 - 22:36
Na tu mou lásku Náčelníku : já vím, ale bohužel, jsem hloupá..,ale mě jen tak lidé nezklamou...snad to zvládnu:))
18.01.2012 - 22:35
mužu se malinko puera zastat? ja vim ze jsem rekl ze zalezam... ale
Nez zacnu mel by nacelnik vedet, ze si ho vazim a neni to mysleno jako utok na jeho osobu (pro poradek) ale - kupriikladu pokud ja ctu puerovu basen a shledam na nivroubek a sdelim mu ho ... jeste se mi nestalo aby moji kritiku nejak ignoroval ba naopak.. prozkoumal, zda je opravnena ci ne... a pak se prizpusobil svemu uvazeni - tudis ja nemohu souhlasit s tvymy slovy... načelníku
Nez zacnu mel by nacelnik vedet, ze si ho vazim a neni to mysleno jako utok na jeho osobu (pro poradek) ale - kupriikladu pokud ja ctu puerovu basen a shledam na nivroubek a sdelim mu ho ... jeste se mi nestalo aby moji kritiku nejak ignoroval ba naopak.. prozkoumal, zda je opravnena ci ne... a pak se prizpusobil svemu uvazeni - tudis ja nemohu souhlasit s tvymy slovy... načelníku
18.01.2012 - 22:35
Náčelníku, co tě napadlo se do Puera tak pustit? Takového tě neznám, ale máš bohužel pravdu....je to tak, jak říkáš, mrzí mě to Puero, ale má pravdu....
18.01.2012 - 22:34
taron: s rozdáváním lásky to nepřeháněj, pak tě o to víc bude bolet, když tvou lásku někdo zklame.
18.01.2012 - 22:33
Puškvorec: Promiň, ale i Puera mám ráda, přiznám se bez mučení, i když s ním v mnohém nesouhlasím, ale jeho imaginární podstatu prostě miluji, jenom jeho některé vlastnosti moc né, ale to je vše...ta láska tam je..., co mám dělat...??
18.01.2012 - 22:32
puero: Zasměješ se, ale já se učim ve škole, doma a klidně i na trhu když na to přijde. Svoje informace pak formuji, snažím se je ověřit u lidí, kteří jim lépe rozumí. Ale dostaneš tak vícero obrázků o lidech, kteří ti to říkali a utvoříš si názor. Ty se nedíváš na žádné názory jiných. Jenom na svůj. Tomu já říkám Arogance, puero. (Ještě je k tomu možno dodat tvoji tvrdohlavost a opomíjení kritiky.)
18.01.2012 - 22:31
Protože na to mají štempl a prošli hromadami zkoušek a přísahou. A nejen tím. Prostě mají praxi a zkušennosti.
18.01.2012 - 22:29
Puškvorec: Příjemně jsi mě překvapil, hi,hi, máš pravdu, ale tebe budu asi taky milovat, hi,hi,(promiň, když já za to nemohu, jsem s tou láskou jaksi...., víš ,já nemám ráda jenom vlastnosti jedince..., ale toho jedince prostě miiluji , mám to asi pomotané, nebo, že by né ?)
18.01.2012 - 22:29
Není to hloupé. Je to prozíravé. Zajímat se o něco čemu nerozumím....a jak poznám, že ten který mi to vysvětluje tomu rozumí? Jak poznám, že mi nevěší bulíky na nos? Proč jsi teda chodil do školy? Učit tě mohli rodiče doma ne? Nebo ženské na trhu. Když ti nejde o kompetenci, nejsem já ten hloupý a arogantní, Náčelníku.
18.01.2012 - 22:25
puero: špatně. zase. jako vždy. Nejvíc se naučíš z neznáma. Já mám třeba neskutečnou radost, že nevím jak přesně funguje kterej přístroj, protože se o něm ještě mnoho můžu naučit. Ty se zajímáš jenom o to čemu rozumíš. Arogantní, nesmyslné, hloupé.
18.01.2012 - 22:22
Náčelník: V podstatě s tebou souhlasím, ale nemusíš používat hrubá slova. Jde to i slušně.
Puero: Mám dvě výhrady. To, že se někdo bije neznamená, že je chlap. Prát se umí i hlupák. Rozumný člověk dokáže vyhrát i bez boje nebo přijmout porážku. Je nesmyslné bít se, když to nemá cenu. To byla první věc.
Druhá věc je to, že jsi napsal, že nejlepší na usmíření je pochválit cizí dílo. To je dobré tak možná pro někoho, kdo chce být za každou cenu chválen (a zároveň je ješitný). Já nemůžu chválit jen tak. Chválím to, co je dobré. Na druhou stranu, něco dobrého je snad ve všem.
Taron: S tebou souhlasím v tom, že se musíme naučit vzájemně si odpouštět. Ale myslím, že Bůh má dost svojí práce a my máme na starost zase to, abychom spolu dobře vyšli. Nenechávejme to na Bohu a sami něco dělejme.
Zároveň bych byl střídmější v laskání a nazývání přáteli. Mít v úctě ostatní neznamená, že je musím hned milovat (i když by to bylo hezké).
Puero: Mám dvě výhrady. To, že se někdo bije neznamená, že je chlap. Prát se umí i hlupák. Rozumný člověk dokáže vyhrát i bez boje nebo přijmout porážku. Je nesmyslné bít se, když to nemá cenu. To byla první věc.
Druhá věc je to, že jsi napsal, že nejlepší na usmíření je pochválit cizí dílo. To je dobré tak možná pro někoho, kdo chce být za každou cenu chválen (a zároveň je ješitný). Já nemůžu chválit jen tak. Chválím to, co je dobré. Na druhou stranu, něco dobrého je snad ve všem.
Taron: S tebou souhlasím v tom, že se musíme naučit vzájemně si odpouštět. Ale myslím, že Bůh má dost svojí práce a my máme na starost zase to, abychom spolu dobře vyšli. Nenechávejme to na Bohu a sami něco dělejme.
Zároveň bych byl střídmější v laskání a nazývání přáteli. Mít v úctě ostatní neznamená, že je musím hned milovat (i když by to bylo hezké).
18.01.2012 - 22:22
Naučej. Ale napřed si je imaginární puero musí proklepnout nakolik jsou kompetentní k tomuhle učení. Jaké mají rozhledy a chutě, jaké názory na umění na kulturu, na vzdělání. Pak naučej.
18.01.2012 - 22:22
taron: já mám taky jednu svoji teorii, ale asi moc čtu, píšu a koukám na detektivky, protože už je to extrémě konspirační. Nebudu se o této teorii šířit, dokavaď si ji pořádně neprověřím.
18.01.2012 - 22:20
Děkuji za zamyšlení náčelníku... jak říkám házím ignor... a více mě tento "případ" ani jiný případ spojený se stejnou osobou nezajímá...
Jen ještě dodatek: MYslím že je ukázkou emocionálně vyspělého jedince přiznat chybu - v prvním "střetu" jsem ji pokud si pamatuji přiznal... a jsem si jich vědom - beboŤ jsem člověk lidský anenbchybující - v druhém střetu jde ale o to - že jsem na své straně chybu neshledal - opravdu ne - a v tom je kámen úrazu ... že jiní lidé to neumějí - myslím přiznání chyby.... a pak jen ubližují nevinným a lidem kolem sebe - to je muj pohled na vec... a jak rikam s pripadem cokoli, kdokoli, jakkoli vs. ARA... uz nechci nic mit... a prosim aby me tento uzivatel ignoroval stejne jako hodlam ja jeho - děkuji...
Jen ještě dodatek: MYslím že je ukázkou emocionálně vyspělého jedince přiznat chybu - v prvním "střetu" jsem ji pokud si pamatuji přiznal... a jsem si jich vědom - beboŤ jsem člověk lidský anenbchybující - v druhém střetu jde ale o to - že jsem na své straně chybu neshledal - opravdu ne - a v tom je kámen úrazu ... že jiní lidé to neumějí - myslím přiznání chyby.... a pak jen ubližují nevinným a lidem kolem sebe - to je muj pohled na vec... a jak rikam s pripadem cokoli, kdokoli, jakkoli vs. ARA... uz nechci nic mit... a prosim aby me tento uzivatel ignoroval stejne jako hodlam ja jeho - děkuji...
18.01.2012 - 22:20
Náčelníku, zase jsi mě příjemně překvapil, ty máš dobré postřehy a myšlenky, co se týká té ignorace Guetty, máš pravdu, pravda se ukáže, do té doby ignorace...a co se týká Lukia, samozřejmě to byla jen sranda s tím autem a asi má toho kolikrát tady taky plné zuby, to věřím....i pro něho to musí být velmi těžké být nestraný a nedělat "chyby"....jako v nestranosti..je to škola, škola života i pro něho, pro všechny...
18.01.2012 - 22:18
puero: A to bude asi tvůj problém. Tvůj přístup ke kritice, k urážkám, k autoritě či k minoritě. Nezajímá tě názor ostatních, protože jsou imaginárními postavami, ale možná bys měl vědět, že tě imaginární postavy taky něco naučej.
18.01.2012 - 22:16
Devils_PIMP: Rozumim ti moc dobře, neboť jsem taky jenom člověk. Ale odstrkování, pošťuchování a urážení mými vlastními blízkými kamarády mě naučilo jedno věc. Nic si z toho nedělat. Proč taky, je to názor onoho člověka, mě může bejt jedno co si o mě myslí, když má nutnost mi to sdělit tak prosím. Nemám mu to za zlé. To u k ubližujícím slovům. A věř mi, od některých lidí bolej víc než od psanců.
18.01.2012 - 22:13
Problém je Náčelníku Holá Ruko, že i já jsem pouhým člověkem - nijak nefňukám - jen mě jistá slova ublížila.. a to velmi... ale to je asi jen ajen moje vědc ... ono by bylo nejlepší zveřejnit obsah sdělení i s okonostmi.. ale já už to řešit nechci... házím ignor na jisté lidia odmitam se tim dale zabyvat... Budu veselejším až to vše zkončí... musím se nejprve spravit :) a to u mě nějaký čas trvá jako u každého ;) Jeslti mi rozumíš - jestli se nemýlím
18.01.2012 - 22:12
ARA: Myslíš to jak jsem dokázal v jeden okamžik rozbít hádky a založit ji na straně druhý? Nebo prostě jenom ten můj odstup?
18.01.2012 - 22:10
Devils_PIMP: Nikdo po tobě nechce aby si zalezl do své jeskyně. Ba naopak, já si například přeju aby ses nám tu pořádně ukázal. Litovat tě nebudu, neznám veškeré souvislosti, takže nemůžu soudit. Zatím si nám ukázal dvě svoje tváře. Ten správnej veselej pasák, co se všemu směje a hledá nový ovečky do stáje a pak ten pasák smutnej, co má jednu bordelmamá a bojí se, že mu zavřou krám. Líbil se mi víc ten první.
18.01.2012 - 22:10
jen co se mě a Guetty týká - je zajimavé že jeho jsem nepostřehl.. ale ARU ano... kde si mám prosim rozsirit obzory at vim oc co jde v pripade "Stát vs. Guetta?"
18.01.2012 - 22:09
Devils_PIMP: Pimpe, je nedůstojné, jak tu pořád fňukáš. Tobě nestačí ta lež, že jsem tě přirovnal k Htlerovi? Už se v tom začínáš zas topit. Signálem toho je i ta tvá nevědomá snaha získat si zas nějakou posilu a podporu. Takže už ti nestačí ta prvotní lež, ale už začínáš manipulovat náznaky, že jsem tím mohl myslet někoho z tebou vyjmenovaných. jak myslíš, že to skončí? Jako minule !!!
18.01.2012 - 22:08
taron: je to snad poprvé co se zastanu LUKiA. Jen ho nechte, ať činí jak uváží za vhodné. A ke tvému Guettovi - Vidíme loutku, nevidíme loutkaře. A loutkaře ani nikdy nepoznáme, neboť tohle je internet. Pokud má ARA pravdu, musíme Guettu ignorovat. Protože to tady teď čeří hladiny nejvíc.
18.01.2012 - 22:00
puero: Dívej, pro knihu, kdo by od Olomouce tam jel, že? (Taron) Ale musíme tedy Lukiovi naznačit, aby se hrálo o auto, co ? A máme to, máme novou oběť, budeme ho otravovat , aby šetřil na auto a předávat nám to může osobně v Bohnicích, až se z nás zblázní a pan primář mu povolí návštěvy...
18.01.2012 - 21:57
Devils_PIMP: No, nevím, co Devilsovi napsat, prostě, aby se radoval a nermoutil a odpustil, a nekamenoval se , protože jedině Bůh ukáže, kdo z nás všech měl pravdu....nakonec se kolikrát ukáže, že ten, kdo je třebas odsouzen lidmi, bude povýšen Bohem, tak se nevzdávej a snažme se všichni z tohoto všeho poučit....
18.01.2012 - 21:55
taron: No služebně starší.......ale já na žádném srazu nebyl. Vždycky to srazil Lukio v Praze. Stačila by nějaká soutěž o knihu a při předávce by se to oslavilo. Jenže psanci už nechtějí soutěžit.
18.01.2012 - 21:54
puero: děkuji za pozvednutí nálady - vážím si toho a dnes to nějak potřebuji... :)
18.01.2012 - 21:53
puero: Já, a organizovat, já se tak umím akorát prát na psancích, ty jsi tu služebně starší.....tak se snaž...nevím, jak to tu chodí...já bych vás všechny pozvala k nám domů, ale u manžela by to neprošlo, promiňte, on je takový trochu divný, hi,hi.
18.01.2012 - 21:53
Devils_PIMP: Dovol, abych se tě zastal. Nemáš totiž žáden důvod si sypat popel na hlavu. Naopak tvoje aktivní účast říká jasně, že seš chlap a umíš se bít.
18.01.2012 - 21:50
puero: také jsem napsal - osobní pocit... nic už jsem to řekl jednou - omlouvám se že jsem to zase spustil - ale štalo mě to odted budu mlcet... zalezu si nekam do jeskyne.. a vylezu jen vlozit dilko a okomentovat jina dila... Kdyz jsem psal zzamysleni nad zivotem psance - proste jsou tu lide kteri mi ac - jsou to jen nicky na obrazovce prirostli k srdci - ty, taron, dott, yana, alasis, alexis, Melisa, Brunette..., Bylinka, Leslie, o T-N ani nemluvě toho znám déle... a stále jich přibývá těch lidí co mám rád a co mě zaujali... bohužel je tu jeden který mě sice zaujal jako básník -ale... ne nehodlam se k tomu vracet... zalezam...
18.01.2012 - 21:49
puero: Že tě huba nebolí, já tě miluji, ty imaginárno.., styď se, Náčelník měl pravdu, až se sejdeme , jednou, tak vás všechny pomačkám, hi,hi a postiskám, hi,hi, až se vám z toho bude hlava točit...a zjistíte, jak se my imaginárové máme rádi, hi,hi
18.01.2012 - 21:47
Devils_PIMP: Ale, drahý náš, to je jenom tvůj pocit..... :)), hm...jenom tvoje uražená ješitnost, tu mám aj já, puso, tu ješitnost, tak se na ni vykašli, hi,hi a podme se mít rádi..Hm???
18.01.2012 - 21:46
Devils_PIMP: Třeba já ten pocit nemám. Není tu pro mě autorita, která by mě přesvědčila. Pro mě jste vy všichni ryze imaginární bytosti a já pro vás bych měl být taky.
18.01.2012 - 21:43
OSobní pocit: Tak mám takový pocit - že jsem vlastně já "ten špatný" - moc pěkné...
18.01.2012 - 21:38
puero: Výborně Puero, ctít každého, to učí to mé předsevzetí Bible, které ty ctíš, nicméně, se s tebou nebudu bavit dál, pokud mi nenapíšeš, že mě máš rád , i přes mé chyby, protože to učí taky Bible a ještě jedno, máš pravdu v tom, že kdo je oprávněn nás tady soudit ? Toť otázka..., vlastně naše chyby v konečné platnosti odkryje až Bůh, takže pokud si kolikrát myslíme, že konáme dobře, Bůh nám nakonec ukáže, že zrovna tam jsme chybovali...proto je důležitá ta láska..ta je pravdou vždy, tam se určitě nezmýlíme, myslím, teda, hi,hi...všude jinde se mýlit můžeme...
18.01.2012 - 21:33
taron: Na tom něco bude. Taky věřím v presumpci neviny a zbytečnost trestání. Jenže kdo ti zaručí, že tě netrestá ten, kdo sám potřebuje potrestat? Proč měl někdo uznávat vinu a kát se, když nemá jistotu, že by měl? Proto by bylo nějaké desatero vhodné.
Hele nejlepší způsob jak si někoho naklonit, nebo ukončit hádku, je pochválit mu jeho dílo. To obvykle zabírá. Dáváš tím najevo, že jeho názory jsou sice otřesné, ale že ho vlastně ctíš.
Hele nejlepší způsob jak si někoho naklonit, nebo ukončit hádku, je pochválit mu jeho dílo. To obvykle zabírá. Dáváš tím najevo, že jeho názory jsou sice otřesné, ale že ho vlastně ctíš.
18.01.2012 - 21:29
Náčelníku bomba, dořežem se tam, hurá , hurá...slunce , seno a pár facek. O.K
18.01.2012 - 21:28
puero: Puero, trest není výchovný, je potřeba, aby hříšník, třeba já, pochopil, že udělal chybu, abych se omluvila a litovala toho a aby jste mi všichni odpustili, to je výchovné, to , že mě potrestáš, vyvoláš ve mě vzpouru.., nevím,..., myslím, že nejdůležitější je, aby viník prohlídl, jako třeba já.. a abyste mu přesto vše dali nasrozuměnou, že ho milujete i s jeho chybami a ty mě miluješ, viď, i s chybami, viď??
18.01.2012 - 21:25
puero: Strašně rád bych tuhle bandu hádajících se lidí sehnal na jednu hromadu do hospody na noc. Aby si konečně vyjasnili, co vlastně jsou zač a trochu se poznali. Protože internetem facku prostě nedáš!
18.01.2012 - 21:24
Nu podle mého se tenhle Guetta řeší úplně zbytečně. Takových štěknutí tu bylo v minulosti tisíc a nikdo se nad tím tolik nehoršil. A teď světe zboř se. A vůbec podobná napětí tu byla dycky a nikomu nevadila. Pravda, to byl mladší kolektiv. Hádkami a napětím nikdo neporušuje pravidla webu, ty meze slušnosti jsou někde jinde. A potom, tahle komunita vlastně žádná pevná pravidla ještě dohromady nedala. Každý přestupek se tudíž buď řeší mezi sebou, nebo je na libovůli admina, zda zakročí, nebo ne. Tudíž navrhuju, aby vzniklo nějaké pravdilo, které se bude trestat (nějak). Jinak jsou tyhle ,,uhlazovačky sporů" zbytečné.
A aspoň je tu teplo. Když někde blízko hoří.
A aspoň je tu teplo. Když někde blízko hoří.
18.01.2012 - 21:12
No, Náčelníku, čumím, příjemně jsi mě překvapil, pravda je taková, že my fakt nevíme, co vše ARA Devilsovi napsal a jestli je jeho zloba oprávněná, nebo né.., já se jenom snažila řešit jedno, s vašimi mlsnými jazýčky si už poradím, každý máte jiné chutě a myšlenky, uříznu vám ten jazyk, ale co s tím, že mi možná jeden strávník chodí pro dvě porce? To potřebuji vyšetřit, co když jeden si tu žere za dva, no to je nespravedlivý...takže já musím vyšetřovat...no a ještě k těm hádkám, miláčci, vy neumíte odpouštět !! Já odpustila všem i AROVI a , že mi tenkrát dal, musela jsem s pravdou ven, přiznat svou pýchu a paranoiu, musela jsem se zamyslet, nad tím, proč ta má paranoia vznikla a blabla blabla... a to bylo hodně bolestivé a já , hloupá, když mi tak dal zabrat, ještě se snažím přemýšlet, proč je pro něho Guetta důležitý a přišla jsem na to, že já bych mohla mít manko, jako kuchařka...toť vše, díky..Naučme se odpouštět.....
18.01.2012 - 21:03
Co se mé odoby týká - smím-li se vyjádřiti... mě už to nebaví... omlouvám se že jsem znovu zažehl oheň ale prostě mi přišlo chování ARA nepřístojné a nebylo to poprvé... pokud si nestranný pozorovatel všiml... už jednou jsem se stáhl a své chyby přiznal - pokud ovšem někdo použije tolik vulgarních výrazů jako bylo použito v onom vzkazu a pak mě, puera, LUKiA či koho tim ARA myslel přirovná k "Ádovi" je to nemístné a na tom trvám, to se na mě nikdo nezlobte. Mě ty hádky taky unavují... ale jak by bylo vám, kdyby vám někdo zaslal vzkaz plný shnilých slovíček? Upřímě, mlčeli byste? Mávli byste nad tím rukou? NE tohle já nedělám... na to mám svou hrdost. ARA už poslední dobou rozdmýchává rozpory kde může ale to je můj názor a nehodlám ho sem nijak rozvádět... radši... Nebo-li - Cokoli řeknete, může být automaticky použito proti vám... stahuji se a nebojte ještě dlouho o mě neuslyšíte... Asi byste si měli uvědomit, že za těmi temnými básněmi se skrývá kluk, -- obyčejný kluk a že mu špinavá vulgární slovíčka také mohou ublížit... Howgh
18.01.2012 - 20:57
Budete mít zakázáno komentovat stejná díla
Ara může mít díla od A až do E
Puero od F po M
Taron - N - S
a Pimpo má zbytek...
Né dělám si samozřejmě srandu.... nemůžeme se přece ochudit o vaše názory. :) Prostě se přestaňte hádat.. Očividně to má kořeny v minulosti.. Vyřeště to, jak říka Náčelník Holá Ruka. Jiné řešení asi není. :/
Ara může mít díla od A až do E
Puero od F po M
Taron - N - S
a Pimpo má zbytek...
Né dělám si samozřejmě srandu.... nemůžeme se přece ochudit o vaše názory. :) Prostě se přestaňte hádat.. Očividně to má kořeny v minulosti.. Vyřeště to, jak říka Náčelník Holá Ruka. Jiné řešení asi není. :/
18.01.2012 - 20:44
puero: to je na vás jak to vyřešíte, vy jste ti co se hádají, nestraný pozorovatel s tím mnoho neudělá. Ale stačilo by, abyste tyto hádky skončili, zapomenuli křivdy.
18.01.2012 - 20:41
No, aspoň už je z toho vesnice (španělská) a ne koráb. Tedy nestranný pozorovatel. Nuže nestranný pozorovateli, staniž se rozhodčím a navrhni nějaké smírčí řešení. To bys měl jako nestranný pozorovatel, ne? Na druhou stranu mě napadá, že hasíš požár, který nenastal. Nebo spíš nastává každou chvíli ale sám se uhasí.
18.01.2012 - 20:39
No, Náčelníku, naprosto s tebou souhlasím. Řekl´s to jasně a moc hezky. Mluvíš mi z duše.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nekecat, přečíst! : trvalý odkaz
Následující deník autora : Když
Předchozí deník autora : Trochu té lásky
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
zamilovana do nezamilovane doby řekla o Severka :Slečna.. co ji vůbec nemusíte znát osobně, abyste stačili pochopit alespon tak důležitou věco, jako je její světluškovské poslání... :)