43.42
13 |
básně/ostatní 848(26) 0 |
Hodinové znavení v hodinovém hotelu
Odkvétá poslední faleš
Z louže pod okap podbělu
A další otočka
A zase se stele
Návrhář…
Co s ním do prdele
Odkvétá poslední faleš
Z louže pod okap podbělu
A další otočka
A zase se stele
Návrhář…
Co s ním do prdele
27.01.2020 - 08:58
Ginnare: Děkuji. Ocenění je, abych tak řekl více než snahy. Tak si toho hluboce považuji.
27.01.2020 - 08:44
DDD: LUKiO: Bohužel to překlep není. Jen mě jedno slovo přivedlo k druhému a na to, že to jedno je povinné jsem nějak pozapomněl. Tedy jsem nesplnil a to jsem se s tím návrhářem tak navztekal...
26.01.2020 - 21:43
Znavení mělo být asi znamení předpokládám.
Ach ten návrhář :D Ale vtipný ten konec je, to ne že ne.
Ach ten návrhář :D Ale vtipný ten konec je, to ne že ne.
22.01.2020 - 18:21
Tato mi připadne alespoň úsměvná, ale něco, co bych si chtěl/a číst, to není.
21.01.2020 - 07:18
Tohle mě bavilo. Jenomže tam prostě chybí jedno slovo, ať už to je překlep nebo není. Takže to bohužel neplní zadání. Každopádně nejgeniálnější způsob, jak naložit s návrhářem. To bych podepsal.
20.01.2020 - 18:22
Téma plytké,leč zpracování bravurní.Návrháře poslal jsi někam a znamení jsi přetavil.Jinak bych dal víc a rád.
20.01.2020 - 14:21
Tak tohle se mi líbí moc! Mám ráda překvapivé konce a tento jsem rozhodně nečekala :-))
20.01.2020 - 09:35
Paráda. To je báseň o básni. Zakončení jak za starých psaneckých časů. Přemýšlím, kdo ze starých psanců si ještě udržuje takový glanc. Myslím, že vím, ale budu příjemně překvapený, když bude autorem nějaký nováček.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» řekli o sobě
lidus řekla o prostějanek :Měsíc. Občas moje externí paměť ( :-) ). A člověk, co mě drží víceméně nohama na zemi. A tak :-)