04.09.2014
46, žena, neměsto
|
komentáře k dílům uživatele :
06.04.2016 - 12:38
28
Amelie M.: Těžko popsat, co to ve mně vyvolává. Fakt povedená. A ten závěr...
06.04.2016 - 12:08
28
Skvělá ,má hloubku jak to moře, jak život sám.Moc krásně jsi to vyjádřila a originální závěr to umocnil.
05.04.2016 - 19:44
28
A42: ona ta myšlenka není tak úplně moje, nedávno kolem mě na netu proletěl citát v tomhle smyslu a dost mě zaujal a nakopl :)) a chobotnice? nooo :D díky
05.04.2016 - 16:38
28
Tohle je teda hodně o životě. A to "kolikrát ještě vstoupím
do stejný řeky než se utopím?" mě dostalo, teda o chobotnicích nemluvě. Co bych víc povídala. :-)
do stejný řeky než se utopím?" mě dostalo, teda o chobotnicích nemluvě. Co bych víc povídala. :-)
05.04.2016 - 13:07
28
Moc se mi líbí. Krásně jsi vyjádřila rozdíl ve vnímání vztahu zpravidla daný pohlavím. I když je to bolestné, báseň se povedla. Na závěru jsem si přímo pochutnala :).
05.04.2016 - 10:42
28
Lasak: díky moc za reakci :) jsem ráda, že to vnímáš přesně, jak jsi to popsal, vím, že to nemusí každému sednout, ale byl to záměr, takže pro mě je tohle důkaz toho, že se mi povedlo vyjádřit to, co jsem do básně dostat chtěla.. děkuju :-)
05.04.2016 - 09:14
28
¨Tohle se mi líbí. Je to pěkné i graficky. Jenom tahle sloka mi tam napsuje:
"tam kde se řeka
vlévá do moře
smočím svoje nohy až po uši
chytnu se opratí chobotnic
a pak se na nich oběsím"
Přijde mi až komická oproti vážnosti celé básně.
"tam kde se řeka
vlévá do moře
smočím svoje nohy až po uši
chytnu se opratí chobotnic
a pak se na nich oběsím"
Přijde mi až komická oproti vážnosti celé básně.
02.04.2016 - 15:43
5
Singularis: no, ono jde o to, že synek se učí dle metody profesora hejného, tzn. nejde o drcení se faktů a vzorečků atp., ale o rozvíjení vlastního myšlení, když to zjednoduším, tak každé dítě se musí dobrat výsledku jak uzná za vhodné, hlavní je, že dojde k cíli..
takže problém byl, že tady se opravdu počítaly čtverečky a půlky čtverečků a vůbec se nepoužilo pravítko a vzoreček.. jak nastínil starší synek, který se učil matematiku tradičním způsobem, což nás mátlo :-)
takže problém byl, že tady se opravdu počítaly čtverečky a půlky čtverečků a vůbec se nepoužilo pravítko a vzoreček.. jak nastínil starší synek, který se učil matematiku tradičním způsobem, což nás mátlo :-)
02.04.2016 - 13:14
5
Na úkoly ze základní školy už jsem málem zapomněl/a. Je škoda, že dospělý život zadává lidem poněkud jiné úkoly a poněkud jiným způsobem.
Povedl se ti příjemný fejeton, který mě potěšil a místy i pobavil, zvlášť to, že dítě přišlo žádat o pomoc čtyři hodiny poté, co prohlásilo, že už má vše hotovo. :-D
Bohužel se do toho nedokážu dobře vžít, protože se v geometrii docela vyznám a nedovedu si moc představit, co by mě na obsazích čtverců mohlo překvapit (zvlášť aby se to nedalo najít na Wikipedii).
Povedl se ti příjemný fejeton, který mě potěšil a místy i pobavil, zvlášť to, že dítě přišlo žádat o pomoc čtyři hodiny poté, co prohlásilo, že už má vše hotovo. :-D
Bohužel se do toho nedokážu dobře vžít, protože se v geometrii docela vyznám a nedovedu si moc představit, co by mě na obsazích čtverců mohlo překvapit (zvlášť aby se to nedalo najít na Wikipedii).
30.03.2016 - 23:25
5
Jo, jo, jak už jsem psala jinde, dcera pro změnu zítra píše písemku z derivací, všude je něco... ;-)
21.03.2016 - 17:31
14
A42: no vidíš.. a zrovna tahle báseň neměla žádné velké ambice, je to jen snůška vytočených slov.. díky za reakci :-)
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Angelon [17], Zoe [14], Vavrys [13], Jaruska [12], Deer [10], Leonn [3], Dalmet [3], rebarbora [2]» řekli o sobě
Hunter řekl o Pampeliška13 :Básnířka, která na svůj věk má obrovský talent, a jejíž básně o lásce mi v ní zase vrátily víru. :-)