04.09.2014
46, žena, neměsto
|
komentáře k dílům uživatele :
13.01.2015 - 23:42
96
Kvalitu díla určuje jednak kritik a druhak trh. Na jedné straně je kvalitní dílo Sladký život, na druhé straně Barbar Conan. Tak to je.
13.01.2015 - 22:11
96
Devils_PIMP: tomu věřím.. tak se od něj něco nauč a posouvej lidi dál.. a nebuď tak demotivující.. ;)
13.01.2015 - 22:10
96
Me tu hodne posunul naor puero a hodne
13.01.2015 - 21:35
96
určitě, myslím že bysme vůbec měli něco udělat, něco nového, podnětného, co by vtáhlo lidi, jenže na druhou stranu mi přijde, že je tu málo lidí kteří se chtějí angažovat, takových těch opravdu zanícených pro tento server a mrzí mě trochu, že toho kdo zanícený je se nám nějakým způsobem podařilo odradit, myslím tím puera
13.01.2015 - 21:31
96
Yana: nezbývá mi, než souhlasit.. děkuju za zastavení.. možná by opravdu nebylo od věci se zamyslet do budoucna nad nějakými těmi skupinami, které budou sdružovat členy se společným postojem a zájmem..
13.01.2015 - 20:27
96
podnětný mi přijde komentář od kmotrova, ale stejně si myslím že např. do skupiny "naprostí amatéři" by jsme se nahrnuli všichni protože jsme soudní, pravdu má i Amélie, stačí zabrousit do starších děl, málokdy se člověk setká se skutečně konstruktivním komentářem a některá dřívější díla mi také nepřijdou kdovíjak hodnotná, ale to je přesně ono, vkus lidí je různý, mohlo by samozřejmě fungovat jakési síto, přes které by se ty "hrůzy" nedostaly, to aby byla zachována úroveň webu, ale kdo by to hodnotil? Kdo by chtěl věnovat tolik času aby četl všechna díla. Nevím, za mě jsem zde spokojená, je tady pár lidí jejichž komentářů si skutečně vážím a když pod mé dílo nenapíšou nic tuším že se jim nelíbí a beru to, podobným způsobem hodnotím já, nedávno jsem pár dílek vložila na jiný web a byla jsem překvapena že je četli, komentovali a nikdo nevěděl že jsem ta Yana, tak jsem se zase vrátila, mně je tu dobře a já moc nemám ráda písničku:"Bejvávalo, bejvávalo, bejvávalo dobře...".
13.01.2015 - 20:14
96
Stin: pod to se ti podepíšu.. jak už jsem psala v komentáři někde níže.. já, pokud mám pocit, že něco dílku škodí a přitom jinak je dílko super.. tak pošlu buď vzkaz anebo se snažím o ohleduplnou kritiku.. a když mě něco něčím osloví, nemám problém to napsat.. i kdybych měla napsat jen pocit, že se mi to líbí.. a jinak prostě nekomentuji.. :) takže díky za zastavení a komentář.. :)
13.01.2015 - 20:12
96
Lenčo, co dodat? tohle máme hodně podobné, to ty už víš.. ;) díky za komentář..
13.01.2015 - 20:11
96
Máta: zcela jistě neplácáš blbosti, naopak :) ty se začítáš zvlášť do delších věcí, kterých je tu dost a některé z nich jsou vážně super.. stejně tak, jako ty tvoje vlastní.. pro mě osobně jsi jedna z velmi dobrých a předních autorek tady na tom webu.. a ty to víš a já si za tím stojím a budu stát.. :) navíc se mi líbí tvá upřímnost.. zvlášť, když se neshodneme pod nějakým dílkem - já udělám ááách.. a ty jedeš opačnou lajnu :)) a to se mi líbí.. takhle to má být.. takže tvůj komentář beru, souhlasím s tím, co je v něm dále psáno a nemám k němu víc, co dodat.. :) díky
13.01.2015 - 20:06
96
Ailin já s tebou souhlasím :) já, pokud se snažím kritizovat či upozorňovat na (v mých očích) nedostatky, tak to řeším převážně vzkazy anebo se snažím alespoň o ohleduplnou formu kritiky.. a k té potřebě škatulkování.. jde jen o osobní pohledy.. stejně tak, jako mně se líbí jistý druh literatury, druhý ho může považovat za paskvil.. ale, který z nás má pravdu? :)
díky za názor
díky za názor
13.01.2015 - 20:05
96
O té atmosféře toho nemůžu moc říct. Registroval jsem se tu před rokem a půl, příčemž poslední rok jsem sem moc nechodil. Ale nepřijde mi, že by se nějak zvláště měnila.
Jinak máš můj souhlas. Literatura, jako mnoho jiných věcí, je umění. A není možné se na ni dívat jedním univerzálním způsobem. V každém vyvolá něco jiného. A pokud se mi nějaké dílo nelíbí, neznamená to, že se nemůže líbit něko,u jinému. Kritika je v tomto případě samozřejmě na místě, bez té bychom se neposouvali dál. Ale za žádných okolností by neměla být útočná nebo vulgární.
Pokud k dílu nemám co říct, nebo mě napadají jen nevhodné poznámky, jednoduše nekomentuji. Tohle nevyžaduje nějakou zvláštní rozvážnost, to je prostě přirozená slušnost. :-)
Jinak máš můj souhlas. Literatura, jako mnoho jiných věcí, je umění. A není možné se na ni dívat jedním univerzálním způsobem. V každém vyvolá něco jiného. A pokud se mi nějaké dílo nelíbí, neznamená to, že se nemůže líbit něko,u jinému. Kritika je v tomto případě samozřejmě na místě, bez té bychom se neposouvali dál. Ale za žádných okolností by neměla být útočná nebo vulgární.
Pokud k dílu nemám co říct, nebo mě napadají jen nevhodné poznámky, jednoduše nekomentuji. Tohle nevyžaduje nějakou zvláštní rozvážnost, to je prostě přirozená slušnost. :-)
13.01.2015 - 19:41
96
kmotrov: to s tebou naprosto souhlasím a myslím, že s tím by se dalo jistě ještě něco dělat :) jen mám pocit, že by některým stále nevyhovovalo, že jsou vidět všechny komentáře na hlavní straně a ne třeba jen v té či oné skupině, kdyby na to přišlo.. pak by ten výsledek rozdělení do skupin možná byl přínosný, ale stále by asi moc neřešil..
děkuji za zastavení a tvůj názor
děkuji za zastavení a tvůj názor
13.01.2015 - 19:38
96
vanovaso: díky za názor.. mě při vstupu také pár drsných komentů, co jsem tu zachytila, zarazilo.. jenže pak mi bohužel povětšinou došlo, že ti drsoni nejsou zrovna na takové úrovni, aby mohli kritizovat tímto stylem a od té chvíle se nad tím maximálně pousměju.. pak jsou tu ale lidé, u kterých jsem ráda za návštěvu, byť kritickou, ale inteligentní a přínosnou.. a také je ráda čtu.. asi nejvíc mě ale potěší, když někdo zareaguje na obsah mých věcí, snaží se do nich proniknout a řekne upřímně svůj názor.. :)
komentuji i díla mně osobně méně sympatických lidí, ale povětšinou ne, jako kritik, ale pokud mě opravdu zaujmou.. zde si nehraju na sympatie či nesympatie..
komentuji i díla mně osobně méně sympatických lidí, ale povětšinou ne, jako kritik, ale pokud mě opravdu zaujmou.. zde si nehraju na sympatie či nesympatie..
13.01.2015 - 19:28
96
Osobně nemám zkušenost na jiném webu a tady nejsem dlouho, takže nemohu posoudit , jak to bylo dřív.
Souhlasím s Ameliií v názoru na tuto věc. Ne každý tady je profesionál , úroveň a žánry jsou různé a každý si může vybrat to svoje, přiučit se od znalejších - pokud je komentář ve slušném duchu konstruktivní a nechat se povzbudit komentáři pozitivními. Pravda je ,že každý jsme jiný, máme jiné cítění, požadavky jestli forma či osah a tak co se nelíbí jednomu- líbí se druhému a to je přirozené .
Souhlasím s Ameliií v názoru na tuto věc. Ne každý tady je profesionál , úroveň a žánry jsou různé a každý si může vybrat to svoje, přiučit se od znalejších - pokud je komentář ve slušném duchu konstruktivní a nechat se povzbudit komentáři pozitivními. Pravda je ,že každý jsme jiný, máme jiné cítění, požadavky jestli forma či osah a tak co se nelíbí jednomu- líbí se druhému a to je přirozené .
13.01.2015 - 19:11
96
Hodně souhlasím s tím, co napsala Ailin - buď s tím dílem souzním nebo nesouzním. Nemám právo hodnotit, když nejsem autorem, neznám všechny pohnutky, pocity atd., které k vytvoření přispěly a vedly.
Psaní beru jako něco hodně osobního, pocitového, a to přece nelze hodnotit jako "dobré" nebo "špatné", v tomhle směru neexistují pravidla.
Jako "kritik" se proto snažím "hodnotit" s lidským a především empatickým přístupem.
Amelie, díky za Tvou velmi přínosnou úvahu :)
Psaní beru jako něco hodně osobního, pocitového, a to přece nelze hodnotit jako "dobré" nebo "špatné", v tomhle směru neexistují pravidla.
Jako "kritik" se proto snažím "hodnotit" s lidským a především empatickým přístupem.
Amelie, díky za Tvou velmi přínosnou úvahu :)
13.01.2015 - 18:26
96
Přijde mi fajn, že je tady možné si určit míru kritiky, a případně komentáře úplně zakázat... a jsem ráda za otevřenost tohoto webu všem. Vždyť je to jako v životě: všichni máme právo na existenci, ale i na sympatie... ti, co jsou si blízcí, se navzájem najdou :-)
13.01.2015 - 18:19
96
Amelie M.: Já teda upřímně řečeno vůbec nejsem schopná pochopit, proč má někdo potřebu škatulkovat díla na "dobrá" a "špatná"... a je mi z toho docela smutno. To se netýká jen Psanců... Pro mě je každé dílo kouskem duše jeho autora, a nikdo nemá právo ho soudit, natožpak urážet... Nedokážu škatulkovat díla ani lidi na "lepší" a "horší"... Snad jen na ty, se kterými souzním - a na ty, se kterými (momentálně) ne...
13.01.2015 - 18:05
96
Nejsem tu tak dlouho, abych mohla hodnotit úroveň webu jako takového, ani děl zde zveřejněných v minulosti ani teď, protože nejsem ani tak aktivní čtenář. Ale zatím do čeho jsem nahlédla, to mě povětšinou velmi příjemně překvapilo (na rozdíl od kvality mnohých jiných prozaických počinů na jiných webech), tudíž tento web považuji za jeden z těch lepších, bez ohledu na to co bylo. Vzhledem k tomu, že tu může publikovat každý, kdo se přihlásí a zveřejněná dílka neprochází schvalováním, vidím to jako velké plus zdejším autorům.
Jinak co se líbí mě, nemusí se líbit někomu jinému, samozřejmě a naopak, ale zase pokud cítím, že v příběhu nebo formě něco kulhá, nevidím důvod, abych na to neupozornila. Možná jsem s tím, co mám v psaní za sebou, získala mylný dojem, že o psaní prózy a stavbě příběhu něco málo vím a mám podivnou pedagogickou potřebu své postřehy šířit dál :-).
Jinak... žij a nech žít, ať si tu publikuje každý co chce, pokud se to nebude vymykat pravidlům na tomto webu, ono na jednu stranu, je to jeho vizitka, jak moc na svých dílech zapracuje, jak se jim věnuje a co jim je ochoten dát (v obsahu i formě), ale každý by si měl uvědomit, že ve veřejném prostoru se případné kritice nevyhne a tudíž se jí naučit snášet.
Ale... na druhou stranu, všechna díla zde zveřejněná tvoří jeden celek a to je tento web. Nedělá vizitku jen sobě, ale tvoří, ať chce nebo ne, i úroveň celého webu. Tudíž by každý autor v sobě měl mít kapku zodpovědnosti, alespoň co se pravopisu týče.
Šmarna to je zase román, doufám, že neplácám úplný blbosti... :-D
A ten paradox... ano chápu, velmi dobře :-D "blbosti" prostě táhnou! Na tom asi nic nezměníme :-D
Jinak co se líbí mě, nemusí se líbit někomu jinému, samozřejmě a naopak, ale zase pokud cítím, že v příběhu nebo formě něco kulhá, nevidím důvod, abych na to neupozornila. Možná jsem s tím, co mám v psaní za sebou, získala mylný dojem, že o psaní prózy a stavbě příběhu něco málo vím a mám podivnou pedagogickou potřebu své postřehy šířit dál :-).
Jinak... žij a nech žít, ať si tu publikuje každý co chce, pokud se to nebude vymykat pravidlům na tomto webu, ono na jednu stranu, je to jeho vizitka, jak moc na svých dílech zapracuje, jak se jim věnuje a co jim je ochoten dát (v obsahu i formě), ale každý by si měl uvědomit, že ve veřejném prostoru se případné kritice nevyhne a tudíž se jí naučit snášet.
Ale... na druhou stranu, všechna díla zde zveřejněná tvoří jeden celek a to je tento web. Nedělá vizitku jen sobě, ale tvoří, ať chce nebo ne, i úroveň celého webu. Tudíž by každý autor v sobě měl mít kapku zodpovědnosti, alespoň co se pravopisu týče.
Šmarna to je zase román, doufám, že neplácám úplný blbosti... :-D
A ten paradox... ano chápu, velmi dobře :-D "blbosti" prostě táhnou! Na tom asi nic nezměníme :-D
13.01.2015 - 17:54
96
vanovaso: Vidíš - kdybys měla na profilu "šetřete mě", jako to mám já, tak by Ti třeba Devils taky místo "blbá báseň" napsal "skoropochvalu" ("Mozna neni klenotem poezie ale tak nejak prijeme z toho beha mraz po zadech - mam pocit citu a to se mi libi"), jako dnes mně... :-D :-D :-D
13.01.2015 - 17:37
96
Ono tady bohužel vůbec nefunguje to co tenhle web nabízí -skupiny. Mohla by tu být skupina těch, co píší jen pro radost, pak skupina těch co se chtějí vyvíjet. Jakákoli další skupina. Komentovat by mohl každopádně kdokoli, ale ti v rámci skupiny by si to komentovali, tak jak to berou a ostatní by jim nemuseli vnucovat svůj přístup.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» řekli o sobě
rry řekla o mr Scraper :Úplně moc skvělej kluk:) a taky úžasnej básník:) Jeho básničky prostě mají duši a tak to má být, ne?;)