04.09.2014
46, žena, neměsto
|
komentáře k dílům uživatele :
14.01.2015 - 14:54
96
Amelie M.: Severákův návrh na "algoritmus" správného komentáře chápu jako vtip, ale možná to myslel vážně. Nevím, já si to nějak neumím představit, chtěla bych to vysvětlit konkrétněji :).
Ke skupinám... no já si je tak nějak vytvářím uměle. Protože komentuji docela dost, tak si dělím autory do několika typů, ani ne tak podle smajlíků, které občas nejsou vypovídající, jako spíš podle zkušeností s jejich reakcí na kritiku. Některé čtu a komentuji pravidelně. Jiné občas přečtu, ale už vím, že jim kritika nevoní, tak se většinou nevyjadřuji nebo jen, když se mi dílo líbí a můžu i chválit. A některé z tohoto důvodu už ani neotvírám - vím, že chválit bych nemohla a o kritiku nestojí. Nechci být neupřímná a snažím se hodnotit spravedlivě, protože chválit někoho jen z důvodu, že je citlivější, by nebylo fér vůči autorům, u kterých se servítky brát nemusím. Výjimkou jsou děti a úplní nováčci... ale to je asi pochopitelné :).
Pokud by se skupiny autorů vymezily striktně, bylo by to pro mě asi jednodušší, ale nevidím problém ani v současné situaci. Pokud máte pocit, že můj přístup je špatně a měla bych ho změnit, prosím napište :).
Ke skupinám... no já si je tak nějak vytvářím uměle. Protože komentuji docela dost, tak si dělím autory do několika typů, ani ne tak podle smajlíků, které občas nejsou vypovídající, jako spíš podle zkušeností s jejich reakcí na kritiku. Některé čtu a komentuji pravidelně. Jiné občas přečtu, ale už vím, že jim kritika nevoní, tak se většinou nevyjadřuji nebo jen, když se mi dílo líbí a můžu i chválit. A některé z tohoto důvodu už ani neotvírám - vím, že chválit bych nemohla a o kritiku nestojí. Nechci být neupřímná a snažím se hodnotit spravedlivě, protože chválit někoho jen z důvodu, že je citlivější, by nebylo fér vůči autorům, u kterých se servítky brát nemusím. Výjimkou jsou děti a úplní nováčci... ale to je asi pochopitelné :).
Pokud by se skupiny autorů vymezily striktně, bylo by to pro mě asi jednodušší, ale nevidím problém ani v současné situaci. Pokud máte pocit, že můj přístup je špatně a měla bych ho změnit, prosím napište :).
14.01.2015 - 14:38
96
Psavec: Myslím, že jsi zbytečně vztahovačný. O maštění ega tady nikdo nepsal a tvoje jméno vůbec nepadlo. K teatrálním odchodům jsem se vyjádřila obecně, setkala jsem se s takovým chováním několikrát tady a daleko častěji jinde - směšné mi připadá vždy. Tvůj odchod teatrální není a ani tak nebyl míněn, jak vysvětluješ, tak proč by se tě můj názor měl dotknout? Přeji hodně úspěchů jinde a chápavé čtenáře :).
14.01.2015 - 14:28
96
.
.
.
.
.
________________________________________________________________
NÁVRH NÁVRH NÁVRH NÁVRH NÁVRH NÁVRH NÁVRH NÁVRH NÁVRH NÁVRH
________________________________________________________________
tak co? zkusíme dojít k nějakému řešení? :) vidí někdo řešení ve skupinách anebo v tom, jak navrhuje severak - napsat postup na psaní kvalitního komentáře, či máte někdo návrh na nějaké jiné řešení, které by mohlo vést k větší stabilitě a úrovni psanců, aby se tu tak nějak všichni cítili dobře a dokázali tu najít to své? je to jen o ochotě všech zúčastněných něčemu ustoupit a něco podpořit.. díky..
.
.
.
.
________________________________________________________________
NÁVRH NÁVRH NÁVRH NÁVRH NÁVRH NÁVRH NÁVRH NÁVRH NÁVRH NÁVRH
________________________________________________________________
tak co? zkusíme dojít k nějakému řešení? :) vidí někdo řešení ve skupinách anebo v tom, jak navrhuje severak - napsat postup na psaní kvalitního komentáře, či máte někdo návrh na nějaké jiné řešení, které by mohlo vést k větší stabilitě a úrovni psanců, aby se tu tak nějak všichni cítili dobře a dokázali tu najít to své? je to jen o ochotě všech zúčastněných něčemu ustoupit a něco podpořit.. díky..
14.01.2015 - 14:20
96
Orionka: Proč to píšu? Chtěl jsem Ti vysvětlit, že jsem čekal na puertuv komentář k povídkám. On si však hraje na mrtvého brouka, zato některé hlášky, že si tu mastím ego či teatrální odchod jsou dostatečným důvodem k odchodu. Přeji všem mnoho tvůrčích úspěchů.
14.01.2015 - 13:26
96
Psavec: Nevím, proč mi to píšeš, ale nedá mi to a zeptám se: proč odcházíš? Cítíš se uražený? Kvůli necitlivé kritice? Aby tvůj odchod nebyl jen teatrální? Nezlob se, ale všechny tyhle důvody mi připadají poněkud pošetilé. Nicméně tvoje rozhodnutí respektuji, hodně štěstí.
14.01.2015 - 12:44
96
Orionka: V první chvíli jsem chtěl odejít, ale pak jsem si řekl, že by mě moc zajímal názor puerta na moje povídky, myslím, že mají lepší úroveň než básničky, jenže puerto mlčí. On se cítí uražený? Napíše komentář kde není kritika díla, ale utočí na autora. No, abychom ukončili ten "teatrální" odchod hned po obědě se tady vymažu.
14.01.2015 - 12:19
96
DDD: JEŽÍÍÍÍŠ, OPRAVA!!!! __________________________
se mi přehodily slova kvalita a kvantita .. viz. že je to tu hodně o KVANTITĚ, NEŽ O KVALITĚ.. ;)
se mi přehodily slova kvalita a kvantita .. viz. že je to tu hodně o KVANTITĚ, NEŽ O KVALITĚ.. ;)
14.01.2015 - 11:44
96
Orionka: Se musim smát, téměř doslovně to samé co z tvého komentáře ocitovala Amelie jsem chtěla taky napsat, ale nakonec jsem to formulovala jinak :-D Protože to mi taky dost vadí
14.01.2015 - 11:43
96
DDD:ano, máš pravdu, začalo to (pokud odmyslíme nějaké menší spory už předtím), opravdu tímto komentem.. na které se ale navázaly další komenty, které mnoho lidí zde okamžitě pasovaly do role těch špatných.. a o to jde.. člověk může být v psaní a v čemkoli dalším sebelepší, ale to mu nedává právo, dělat z ostatních takovým způsobem hlupáky, to se na mě nezlob.. já zcela jistě s mnoha jeho názory souhlasím, rozhodně ale nesouhlasím s podáním některých z nich.. a určitě si nepřijdu nefér, když využiji prostor zde, pro vyjádření svého vlastního názoru.. myslím, že nikomu neubližuji, do nikoho nekopu a také bych věci ráda pomohla, protože chápu o co mu jde a doufám, že se tím nastartuje alespoň nějaká změna, aby neměl nikdo chuť odcházet, aby se tu ale také nikdo necítil svou přítomností blbě.. možná to vnímáš jinak, ale s tím už asi nic neudělám.. :)
s tím, co píšeš dál, s tebou naprosto souhlasím.. viz. "pláč nad rozlitým mlékem", tohle je asi navíc hodně složité téma, na které se mi ani nechce rozepisovat.. a také souhlasím s tím, že pokud někdo chce odejít, ať odejde.. v klidu.. bez scének.. a k té kvantitě.. tak někteří psanci jsou mi svědkem, že jsem na srazu o tomto hovořila, že mám pocit, že je to tu hodně o kvalitě, než o kvantitě.. a to jsem tu byla jen pár dní.. já osobně jsem to tu možná ze začátku také trochu zahltila, protože jsem vkládala věci ze šuplíku, které nepovažuji za úplný propadák a na které jsem chtěla znát odezvu.. ale rozhodně se snažím nepublikovat naprosto vše, protože někdy mě tu ta kvantita opravdu taky štve.. nepopírám, že to tak ale na někoho může působit..
i tobě samozřejmě děkuji za tvůj pohled na věc :)
s tím, co píšeš dál, s tebou naprosto souhlasím.. viz. "pláč nad rozlitým mlékem", tohle je asi navíc hodně složité téma, na které se mi ani nechce rozepisovat.. a také souhlasím s tím, že pokud někdo chce odejít, ať odejde.. v klidu.. bez scének.. a k té kvantitě.. tak někteří psanci jsou mi svědkem, že jsem na srazu o tomto hovořila, že mám pocit, že je to tu hodně o kvalitě, než o kvantitě.. a to jsem tu byla jen pár dní.. já osobně jsem to tu možná ze začátku také trochu zahltila, protože jsem vkládala věci ze šuplíku, které nepovažuji za úplný propadák a na které jsem chtěla znát odezvu.. ale rozhodně se snažím nepublikovat naprosto vše, protože někdy mě tu ta kvantita opravdu taky štve.. nepopírám, že to tak ale na někoho může působit..
i tobě samozřejmě děkuji za tvůj pohled na věc :)
14.01.2015 - 11:26
96
Orionka: tímto jsi mě velmi zaujala "Kdo má psaní jako terapii a chápe kritiku díla jako osobní útok na sebe, měl by si buď zakázat komentáře nebo zatnout zuby a vydržet. Ohánět se tvrzením "já píšu jen pro sebe" je alibismus - když publikuje na webu, tak jen pro sebe nepíše." .. ať je to, jak je to, musím ti dát za pravdu..
k formě chci jen dodat, že jsem tu opakovaně zachytila komentáře, kterým vadilo, pokud se někdo pod díkem vyjadřoval jen k obsahu, což osobně nepokládám za chybu, z výše uvedených důvodů.. prostě nejsme všichni umělci a češtináři atd. a nečteme všichni tímto stylem, ale noříme se více do obsahu, než do kvality rýmů.. pokud jde k tomu "odsuzování", máš také naprostou pravdu, že je tu až nepřirozené, "sluníčkové" klima.. já se doufám nesnažím odrazovat ty, kteří kritizují (slušně), nicméně hloupá kritika bez důvodu, mi opravdu vadí.. a bohužel se tu objevuje stále častěji, stejně jako sluníčkové komentáře.. autora to pak maximálně staví do role blbce.. tobě osobně se rozhodně nedá upřít, že komentuješ kriticky, ale ne, jako idiot, tvé komentáře mají hlavu a patu, je vidět, že nad tím opravdu uvažuješ, stejně tak, jako nad svými díly.. a to já cením.. pokud mám být zcela upřímná, když jsem sem vstoupila, tak jsi mě uměla vyvést z míry.. ale pak jsem se ustálila a pochopila, o co tu jde.. a od té doby pročítám tvá díla, tvé komenty u sebe i u jiných, docela ráda.. ke smajlíkům.. noo, když tam má někdo "je mi to jedno", tak mě osobně to odrazuje, proč se zabývat někým, kdo to má u..? opravdové skupiny, kde by byl jasný záměr a cíl by to asi řešily lépe, si myslím..
k tvému dalšímu komentu - naprostý souhlas.. ;) díky za zastavení
k formě chci jen dodat, že jsem tu opakovaně zachytila komentáře, kterým vadilo, pokud se někdo pod díkem vyjadřoval jen k obsahu, což osobně nepokládám za chybu, z výše uvedených důvodů.. prostě nejsme všichni umělci a češtináři atd. a nečteme všichni tímto stylem, ale noříme se více do obsahu, než do kvality rýmů.. pokud jde k tomu "odsuzování", máš také naprostou pravdu, že je tu až nepřirozené, "sluníčkové" klima.. já se doufám nesnažím odrazovat ty, kteří kritizují (slušně), nicméně hloupá kritika bez důvodu, mi opravdu vadí.. a bohužel se tu objevuje stále častěji, stejně jako sluníčkové komentáře.. autora to pak maximálně staví do role blbce.. tobě osobně se rozhodně nedá upřít, že komentuješ kriticky, ale ne, jako idiot, tvé komentáře mají hlavu a patu, je vidět, že nad tím opravdu uvažuješ, stejně tak, jako nad svými díly.. a to já cením.. pokud mám být zcela upřímná, když jsem sem vstoupila, tak jsi mě uměla vyvést z míry.. ale pak jsem se ustálila a pochopila, o co tu jde.. a od té doby pročítám tvá díla, tvé komenty u sebe i u jiných, docela ráda.. ke smajlíkům.. noo, když tam má někdo "je mi to jedno", tak mě osobně to odrazuje, proč se zabývat někým, kdo to má u..? opravdové skupiny, kde by byl jasný záměr a cíl by to asi řešily lépe, si myslím..
k tvému dalšímu komentu - naprostý souhlas.. ;) díky za zastavení
14.01.2015 - 11:14
96
DDD: Teď nevím, jestli za rozpatlávání puerova výpadu pokládáš moji zmínku o něm o něco níže, ale mně šlo čistě o jeho názor na úroveň komentářů, který sdílím.
Stejně jako ty vnímám zdejší srdceryvnou a sladkobolnou atmosféru, ze které mi občas trnou zuby a mám potřebu ty sentimentální vody trochu rozředit, rozvířit (viz moje poslední 2 dílka).
Pokud jde o teatrální odchody... už jsem tady pár takových zaregistrovala a neberu je jako vyhrožování, pro mě je to pouze zdroj osobní zábavy. Není nic směšnějšího, než když jeden den napíšu sbohem a druhý pokračuji v psaní a komentování jako by nic. Trapas, ale každého věc.
Sdílím tvůj názor na převažující kvantitu a myslím, že úroveň komentářů a děl jsou spojité nádoby. Kdyby tady bylo víc takových autorů a komentátorů jako DDD, určitě by to webu prospělo, ale kde brát a nekrást :).
Stejně jako ty vnímám zdejší srdceryvnou a sladkobolnou atmosféru, ze které mi občas trnou zuby a mám potřebu ty sentimentální vody trochu rozředit, rozvířit (viz moje poslední 2 dílka).
Pokud jde o teatrální odchody... už jsem tady pár takových zaregistrovala a neberu je jako vyhrožování, pro mě je to pouze zdroj osobní zábavy. Není nic směšnějšího, než když jeden den napíšu sbohem a druhý pokračuji v psaní a komentování jako by nic. Trapas, ale každého věc.
Sdílím tvůj názor na převažující kvantitu a myslím, že úroveň komentářů a děl jsou spojité nádoby. Kdyby tady bylo víc takových autorů a komentátorů jako DDD, určitě by to webu prospělo, ale kde brát a nekrást :).
14.01.2015 - 10:55
96
Pokud jsem to správně zachytil, na začátku byl puerův několikaslovný komentář, který, dle mého, nebyl až tak scestný a nemyslím, že byl míněn jinak, než jako pouhé konstatování. Teď pozoruju, jak se spousta lidí stále víc a víc spravedlivě rozohňuje, ačkoli puero tu už nejmíň tři dny nebyl. To mi přijde nefér. Jasně definoval svůj postoj, který má hlavu a patu a vlastně nic jiného taky ani udělat nemohl. Přijde mi proto hloupé tady ještě několik dní potom poštěkávat a jak tady kdysi kdosi trefně poznamenal, rozpatlávat... víte co :-)
Chodil jsem se na Psance vždycky povznést, inspirovat, poradit a nabrat chuť k dalšímu tvoření. Pokud ale čtu sedmkrát za sedm dní od stejného autora báseň typu "pláč nad rozlitým mlékem" a následně komentáře ve stylu "chudáku, nemáš to lehký...", mám z toho někdy hlavu jak škopek a nic kromě nepříjemného pocitu mi to nedává. Z bolesti a smutku se jistě dají tvořit krásné věci, ale nesmí se to zvrhnout v exhibici. Nechtěl jsem se tím nikoho dotknout a pokud jsem tak učinil, upřímně se omlouvám.
Co mi pak přijde vyloženě hloupé, je brát sebe sama jako rukojmí a vydírat ostatní teatrálním vyhrožováním odchodem - tak, jak jsem tady taky někde postřehl.
Myslím, že období kvality a kvantity se na Psancích pravidelně opakují. Taky mám pocit, že té kvantity je teď nějak moc.
Pusťte se do mě...
Chodil jsem se na Psance vždycky povznést, inspirovat, poradit a nabrat chuť k dalšímu tvoření. Pokud ale čtu sedmkrát za sedm dní od stejného autora báseň typu "pláč nad rozlitým mlékem" a následně komentáře ve stylu "chudáku, nemáš to lehký...", mám z toho někdy hlavu jak škopek a nic kromě nepříjemného pocitu mi to nedává. Z bolesti a smutku se jistě dají tvořit krásné věci, ale nesmí se to zvrhnout v exhibici. Nechtěl jsem se tím nikoho dotknout a pokud jsem tak učinil, upřímně se omlouvám.
Co mi pak přijde vyloženě hloupé, je brát sebe sama jako rukojmí a vydírat ostatní teatrálním vyhrožováním odchodem - tak, jak jsem tady taky někde postřehl.
Myslím, že období kvality a kvantity se na Psancích pravidelně opakují. Taky mám pocit, že té kvantity je teď nějak moc.
Pusťte se do mě...
14.01.2015 - 10:28
96
Amelie M.: Každý, ať chceme, nebo ne, ať si to uvědomujeme, nebo ne, hodnotíme a jsme hodnoceni, neustále. A každý člověk ať je sebezanícenější, sebevzdělanější, sebelepší a sebeuznávanější vždy poskytne jen subjektivní názor a pohled na cokoliv, v tom podle mě není rozdíl. Ale čím více subjektivních upřímných názorů, tím lepší si autor může o svém díle udělat obrázek.
No nevím, jak tu tak nějak pokukuji po těch diskusích... přeci jen jde mi o to se pobavit... ale na úrovni samozřejmě :-D
No nevím, jak tu tak nějak pokukuji po těch diskusích... přeci jen jde mi o to se pobavit... ale na úrovni samozřejmě :-D
14.01.2015 - 09:13
96
Ještě doplním - píšeš, že sem může psát kdokoli a nikdo ho nesmí vyhazovat, s čímž naprosto souhlasím. Může sem psát i neandrtálec a nikdo by mu neměl předhazovat, že jako neandrtálec tady nemá co dělat. Ale napsat mu přiměřeně slušnou formou do komentáře "píšeš jako neandrtálec" samozřejmě možné je (a podle mě je to i potřeba ;-)). Pokud to snese, může tady pobývat podle libosti :).
14.01.2015 - 08:42
96
Děkuji za podnětné zamyšlení a zkusím se moc nerozepsat, ale asi se mi to nepovede, podnítila jsi mě až moc :).
Souhlasím, že tohle je svobodný prostor pro všechny, kdo mají odvahu dát svoji tvorbu všanc veřejné kritice. Druhá část věty je podle mě klíčová. Kdo má psaní jako terapii a chápe kritiku díla jako osobní útok na sebe, měl by si buď zakázat komentáře nebo zatnout zuby a vydržet. Ohánět se tvrzením "já píšu jen pro sebe" je alibismus - když publikuje na webu, tak jen pro sebe nepíše.
Píšeš: "Proč odsuzovat ty, kteří mají na dílech raději obsah a tolik neřeší formu?" Nemyslím, že někdo někoho odsuzuje. Hodnotí se díla, ne autoři. A způsob a kritéria jejich hodnocení určuje čtenář. Chápu, že by někteří autoři nejradši nařídili, např.: komentujte mi jen obsah, ale k formě se nevyjadřujte. Ale to prostě nejde - stejně jako má autor svobodu vkládat sem, co chce, tak má čtenář a amatérský kritik právo vyjádřit svůj názor. I ten, který se vůbec nelíbí.
A jsme u toho, na co narazil puero v jiné diskusi. Co pozoruji, tak zde (zřejmě vlivem několika velmi aktivních autorů) v posledním roce převládlo "sluníčkové" komentářové klima. Nejméně 95 % komentářů je pochvalných a mnozí čtenáři se rozplývají bez rozdílu nad vším. Asi je tohle vzájemné plácání po zádech řadě autorů příjemné, ale taková "kritika" úroveň literárního webu opravdu nepozvedne. A co hůř, na komentátory, kteří píší upřímné názory a poukazují na nedostatky (a je jich už proklatě málo a pořád míň) se pohlíží jako na škůdce, kteří narušují poklidnou a přátelskou atmosféru. Tohle je ovšem cesta do pekel. Úroveň literárního webu totiž netvoří jen díla, ale také - a podle mě v první řadě - kvalita komentářů. Važme si čtenářů, kteří píší upřímné názory a konstruktivní připomínky, a neodrazujme je!
Takže závěrem stručně: nevím a netroufám si hodnotit, jak se změnila kvalita děl. Ale za těch asi 16 měsíců, co tu jsem aktivní, pozoruji zřetelný pokles úrovně komentářů.
A ještě k podskupinám, o kterých píše kmotrov. Možnost takového rozdělení tady už je, každý přece může definovat svůj postoj příslušným smajlíkem. Problém je, že málokdo se smajlíkem přizná k tomu, že nesnese ani sebemenší kritiku, ale spousta autorů se tak v praxi chová.
Omlouvám se za délku příspěvku, možná jsem to měla vložit jako samostatnou úvahu, ale nechci tříštit debatu :).
Souhlasím, že tohle je svobodný prostor pro všechny, kdo mají odvahu dát svoji tvorbu všanc veřejné kritice. Druhá část věty je podle mě klíčová. Kdo má psaní jako terapii a chápe kritiku díla jako osobní útok na sebe, měl by si buď zakázat komentáře nebo zatnout zuby a vydržet. Ohánět se tvrzením "já píšu jen pro sebe" je alibismus - když publikuje na webu, tak jen pro sebe nepíše.
Píšeš: "Proč odsuzovat ty, kteří mají na dílech raději obsah a tolik neřeší formu?" Nemyslím, že někdo někoho odsuzuje. Hodnotí se díla, ne autoři. A způsob a kritéria jejich hodnocení určuje čtenář. Chápu, že by někteří autoři nejradši nařídili, např.: komentujte mi jen obsah, ale k formě se nevyjadřujte. Ale to prostě nejde - stejně jako má autor svobodu vkládat sem, co chce, tak má čtenář a amatérský kritik právo vyjádřit svůj názor. I ten, který se vůbec nelíbí.
A jsme u toho, na co narazil puero v jiné diskusi. Co pozoruji, tak zde (zřejmě vlivem několika velmi aktivních autorů) v posledním roce převládlo "sluníčkové" komentářové klima. Nejméně 95 % komentářů je pochvalných a mnozí čtenáři se rozplývají bez rozdílu nad vším. Asi je tohle vzájemné plácání po zádech řadě autorů příjemné, ale taková "kritika" úroveň literárního webu opravdu nepozvedne. A co hůř, na komentátory, kteří píší upřímné názory a poukazují na nedostatky (a je jich už proklatě málo a pořád míň) se pohlíží jako na škůdce, kteří narušují poklidnou a přátelskou atmosféru. Tohle je ovšem cesta do pekel. Úroveň literárního webu totiž netvoří jen díla, ale také - a podle mě v první řadě - kvalita komentářů. Važme si čtenářů, kteří píší upřímné názory a konstruktivní připomínky, a neodrazujme je!
Takže závěrem stručně: nevím a netroufám si hodnotit, jak se změnila kvalita děl. Ale za těch asi 16 měsíců, co tu jsem aktivní, pozoruji zřetelný pokles úrovně komentářů.
A ještě k podskupinám, o kterých píše kmotrov. Možnost takového rozdělení tady už je, každý přece může definovat svůj postoj příslušným smajlíkem. Problém je, že málokdo se smajlíkem přizná k tomu, že nesnese ani sebemenší kritiku, ale spousta autorů se tak v praxi chová.
Omlouvám se za délku příspěvku, možná jsem to měla vložit jako samostatnou úvahu, ale nechci tříštit debatu :).
14.01.2015 - 08:17
96
Máta: ten člověk by musel být nejenom zanícený, ale také dost dobrý a uznávaný na to, aby mohl něco takového hodnotit.. a toho nikdy nedosáhneš.. :) navíc jeden člověk je vždy zkreslenou výpovědí, je to málo na to, ohodnotit, zda to, či ono, je opravdu dobré, či ne, objektivita jde do háje.. aspoň tak nějak to vidím já.. každopádně, já jsem vážně dost zvědavá na tvůj nápad.. :) tak s tím neotálej, dokud jsme tu docela v bdělém stavu.. :))
PS: joo.. a taky by nám ten jeden brzy vyhořel.. o tom žádná..
PS: joo.. a taky by nám ten jeden brzy vyhořel.. o tom žádná..
14.01.2015 - 08:15
96
korálek: k tvému názoru není co dodat, díky za něj :)
14.01.2015 - 08:13
96
Severak: jj, proti tomu, co říkáš, nemám moc co namítat.. jen s tím, jak to bylo dřív, je spíš myšleno to, jak se tu naráží na věc, že to tu údajně mělo vyšší úroveň, než dnes.. mně to tak prostě nepřipadá, při pročítání starých věcí a komentů.. a vážně už jsem toho tu prolezla dost, abych si mohla udělat názor.. myslím, že dnes je tu spousta dobrých autorů, se kterými jsi ty i já v kontaktu a také třeba tu čtenost nemají tak velikou.. jiní dobří autoři naštěstí oceňováni jsou.. a to mě těší..
13.01.2015 - 23:59
96
Amelie M.: Bestie se zase červená... ehm...
Ano máš pravdu čtu téměř výhradně prózu, nejen tady, protože poezii nějak snad ani neumím moc číst, proto se ji ani nepokouším hodnotit a rozebírat, když už nahlédnu. Nekritizuji nic, čemu nerozumím. A máš pravdu, dají se tu najít opravdu skvosty.
Taktní upřímnost by podle mě měla být základem každého komentáře - a přistupuji k tomu tak, jak chci aby ostatní přistupovali ke mě a mé práci a k hodnocení prózy mám svá kritéria, snažím se k tomu přistupovat tak nějak zodpovědně, aby ten komentář, když už se s ním smolím autorovi něco dal. A jo, říkám svůj názor, bez ohledu na ostatní, mluvím za sebe a jsem ráda, když to někdo ocení. :-D A jako autora mě neuvěřitelně fascinuje jak různě mohou čtenáři má věci vnímat.
Yana: Máš pravdu, bylo by fajn nějak rozčeřit vody (to je fajn vždycky a všude), ale jak sama píšeš, je tu někdo tak zanícený, aby do té práce navíc šel? (Jednu hromadnou bejkovinu nosim v hlavě, až mě to popadne, nejspíš s ní i vyrukuju, jestli se někdo chytí) Ale zase lze pochopit, že času není nazbyt... myslím, že u každého z nás.
Ano máš pravdu čtu téměř výhradně prózu, nejen tady, protože poezii nějak snad ani neumím moc číst, proto se ji ani nepokouším hodnotit a rozebírat, když už nahlédnu. Nekritizuji nic, čemu nerozumím. A máš pravdu, dají se tu najít opravdu skvosty.
Taktní upřímnost by podle mě měla být základem každého komentáře - a přistupuji k tomu tak, jak chci aby ostatní přistupovali ke mě a mé práci a k hodnocení prózy mám svá kritéria, snažím se k tomu přistupovat tak nějak zodpovědně, aby ten komentář, když už se s ním smolím autorovi něco dal. A jo, říkám svůj názor, bez ohledu na ostatní, mluvím za sebe a jsem ráda, když to někdo ocení. :-D A jako autora mě neuvěřitelně fascinuje jak různě mohou čtenáři má věci vnímat.
Yana: Máš pravdu, bylo by fajn nějak rozčeřit vody (to je fajn vždycky a všude), ale jak sama píšeš, je tu někdo tak zanícený, aby do té práce navíc šel? (Jednu hromadnou bejkovinu nosim v hlavě, až mě to popadne, nejspíš s ní i vyrukuju, jestli se někdo chytí) Ale zase lze pochopit, že času není nazbyt... myslím, že u každého z nás.
13.01.2015 - 23:45
96
S tím, že to tu dřív bylo jiné souhlasím. Byl tu větší počet lidí bez diakritiky na klávesnici, víc se vyznával volný verš. Navíc mám za to, že se původní psanci víc znali a to jako i osobně.
Ale to je jen můj dojem po čtení starých děl a jejich komentářů.
Ale to je jen můj dojem po čtení starých děl a jejich komentářů.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» řekli o sobě
s.rayz.ka řekla o milancholik :Nádherně zpívá, jeho slova se dají číst celý den. :-)