nobody
datum 09.04.2013
ying-yang 46, žena
mailbox

komentáře uživatele komentáře k dílům uživatele :

všechny
přidáno 05.11.2014 - 13:34
komentářů66
Orionka: Amelie M.: A já už taky nevířim, jdu pokračovat v arabskym slovníku :-) To mě tak oblbuje, až mě to uklidňuje :-) Takže pokecáme zas během voleb nebo dřív - po defenestraci ;-) Čest politicky uvědomělým ! :-D A trochu nadhledu a cynismu do té politiky ! :-) Vulgarita zatim postačí :-)
přidáno 05.11.2014 - 13:32
komentářů66
Amelie M.: Odpovědnost za to, jak se prezident chová, samozřejmě nese on sám. Ale odpovědnost za to, že člověk s takovýmto chováním (které není ničím novým) sedí na hradě, mají jeho voliči a nikdo jiný. Tak to prostě je, sorry ;-)
přidáno 05.11.2014 - 13:31
komentářů66
Orionka: Orionko, Orionko, tohle nám chybělo, viď ? :-D Já Zemana volit musela, protože kdybych k volbám nešla, změnil by se logicky poměr hlasů, což jsem nemohla připustit. To, že Klaus je vůl, vim už dávno, a neříkám to až teď :-D Na nikoho neplivu, to jsi až zas teď někde vylovila Ty. No, a já jsem ráda, že se tu rozvedla tak krásná politická debata ! :-D A víte co ? Jen do sebe, hrrrr !! Máme přece demokracii a každej si může myslet, co chce :-) A je naprosto logický, že si každej bude hájit, co chce, i kdyby na tom už nebylo co k hájení. Protože člověk má svobodnou vůli a někdo získal do vínku i trochu té rétoriky :-D
přidáno 05.11.2014 - 13:26
komentářů66
ale no tak Orionko.. :))) nikdo není za nikoho odpovědný na 100%.. takhle svět nefunguje.. ;) můžeš vychovávat své děti sebelíp.. a někdy se to zvrtne.. můžeš mít dokonalého muže.. a někdy se to zvrtne.. a přesto je neopustíš a nebudeš si spílat, že za vše můžeš ty, anebo jo?
přidáno 05.11.2014 - 13:20
komentářů66
Zamila: jsem četla.. že jdeš taky vařit :)))

Každý má prostě tu svou pravdu.. :-) Já se snažím na člověka také dívat komplexně.. takže, ač mě Zeman momentálně krutě zklamal.. i proto mi nevadí ty momentální vtípky na něj, kterým dávám zelenou, neodvrátím se, protože spousta jeho postojů je mi sympatických.. A souhlasím s tím, co jsi řekla, že spousta mladých lidí ani nevěděla, proč volí Karla.. toto jsem vypozorovala z debat, které se točily okolo voleb.. stačilo rozdat placku před školou a být cool.. Každý, kdo měl jiný názor, byl debil a buran a tak dál.. (to máme ve státě hodně buranských doktorů, vědců, herců........... :)))

Každý máme právo na svůj názor a právo volby.. je možné, že by časem Kája taky pohořel, kdyby se dostal do role prezidenta.. a zklamal své voliče.. anebo také ne.. ale to se už asi nedozvíme, že?

Domluvila jsem.. a už nevířím :-)
přidáno 05.11.2014 - 13:19
komentářů66
Zamila: I tobě díky za upřímnost. A když chceš vířit, ok :)
Možná ti nedochází, že argumentuješ stylem „a vy zase mlátíte černochy“ a pliveš na všechny kolem, abys zakryla problém, o kterém je řeč. Co jiného taky teď zbývá, než tvrdit, že jiný prezident by určitě byl ještě horší než tohle. Tak určitě :)))
Dnes tak populární alibismus ve stylu „já Zemana prostě volit musela“ je taky docela příznačný. Vyvedu tě z omylu, nemusela jsi ho volit. Když jsi nechtěla za prezidenta ani jednoho z nich, nemusela jsi volit vůbec, volební účast (zatím) není povinná.
Takže závěrem: milí Zemanovi voliči, takhle jste si to představovali? Že ne? No ale přesně tohle jste vědomě zvolili, sobě i dalším skoro osmi milionům. A byla to přímá volba, takže tu odpovědnost z vás nikdo nesejme. Okecávat to můžete, jak dlouho chcete ;-)
přidáno 05.11.2014 - 12:29
komentářů66
Amelie M.: Tak já jdu taky vířit :-D Já jsem totiž socan jak poleno :-) A absolutně s Tvým komentáře souhlasím ! Štve mě, jak teď Zeman dělá ostudu, na druhou stranu jsem ho tenkrát (protože Jirka Dienstbier se nedostal výš) volit musela, protože spící Karel - neschopnej jakýhokoliv projevu byl prostě jen cool-punk loutkou v rukách politické reklamy. Nikdy jsem ho neměla ráda, navíc to byla právě TOP 09 a ODS, kdo poslal naši zemi do háje - a on byl hlavním představitelem strany ! Na to už ale lidi zapomněli a líbilo se jim, jak je Karel vtipnej (a vulgární) a že je to šlechtic. To že u něj na panství nuceně dřeli Židé, než je poslali do vyhlazovacích táborů, tomu nikdo nepřikládal váhu. No, ale hlavně že je s Karlem sranda ! Většina mladých ani nedokázala říct jiný důvod, proč ho volí !

Já jsem socan a jsem ráda, že tamta vláda je, kde je. Ve druhém kole jsem prostě musela volit levici (nebo alespoň zdánlivou levici) - a ač jsem na Zemana naštvaná díky jeho paktování s Ruskem a díky jeho urážkám na straně Blízkého východu, nebude pro mě asi nikdy větším zlem, než jakým byl Václav Klaus, samolibý sprosťák, který jak se mu naskytne prostor, pozuráží ve světě tak váženého prezidenta Václava Havla. Nehájím nikoho, ale uvědomme si, jak se chová Karel, jak se chová Kalousek, jak se choval Topolánek. Možná si i tak trochu můžeme vyčítat dlouho očekávanou přímou volbu prezidenta ... Ale to je tak to jediné, co můžeme dělat. Vedle toho, abychom doufali, že přijde někdo, kdo naše jméno ve světě zase očistí ...
přidáno 05.11.2014 - 12:28
komentářů66
Orionka: jojo, taky mě zaráží chování lidí.. no a co se týká Zemana, tak budu věřit v to, že se k tomu postaví jako chlap.. ;)
přidáno 05.11.2014 - 12:25
komentářů66
Amelie M.: Díky za upřímnost. Vášně vířit netřeba a kudly do zad si snad taky nevbodneme :). Mě tedy zaráží víc chování prezidenta než reakce lidí, ty se skoro daly čekat. A je podle mě vcelku jedno, jestli ho kdo volil jako menší zlo nebo prostě chtěl právě takového člověka za hlavu státu. Jako hulvát a lhář se projevil už před volbami... tak ho tam teď holt máme. :)
přidáno 05.11.2014 - 12:12
komentářů66
Orionka: nechci tu vířit nějaké vášně.. jen budu konstatovat..

upřímně.. já jsem byla pro Zemana.. a nestydím se za to.. z té "nabídky", kterou jsme dostali, se dalo těžko vybírat.. a pro mě osobně byl z mnoha důvodů lepší volba, než ten spící pán, co občas také nejde pro peprné slovo daleko :) Zemanův výstup mě ale také zarazil a velmi zklamal.. v tomto ho neobhajuji, ale to neznamená, že absolutně otočím a budu vyřvávat, at žije Kája.. to zase fakt ne..

mě spíš zaráží hloupé chování lidí, které předváděli okolo voleb i teď.. a je jedno, z které strany to běží.. moje nejlepší kamarádka má zcela jiný názor, než já a přesto jsme si kudlu do srdce nebodly.. a myslím, že o tom to je.. :)
přidáno 05.11.2014 - 12:02
komentářů66
oslov radek: Díky.
přidáno 05.11.2014 - 12:02
komentářů66
Zamila: No on v něm ten sebestřednej pomstychtivej nadutec byl vždycky, ale teď je víc na očích a taky má víc příležitostí se předvést, bohužel. "Křivou" tam bylo původně, ale pak jsem to změnila kvůli rytmu.
přidáno 05.11.2014 - 12:00
komentářů66
Amelie M.: Někdy je těžké nereagovat, příště to zkusím ovládnout. Ale záleží na síle podnětu :D
přidáno 05.11.2014 - 11:58
komentářů66
Náčelník Holá Ruka: Dík :). Pozoruji různé reakce, menšina Zemanových voličů ho pořád hájí, ale většina se kamsi vytratila. Právě pro tyhle jsem to psala. A úplně nejvíc mě baví lidi, co tehdy na FB hrdě hlásali "volím Zemana", ale pak to nenápadně smázli a dneska si tam věší parodie na jeho výstupy :))
přidáno 05.11.2014 - 11:53
komentářů66
super
přidáno 05.11.2014 - 11:52
komentářů66
No, jo, v Zemanovi naplno propukl Zeman :-D PS: Stačilo by "křivou" :-)
přidáno 05.11.2014 - 11:43
komentářů66
a jéje, jsem čekala, kdy to někdo vtáhne i sem :D
přidáno 05.11.2014 - 11:39
komentářů66
Bylo by strašně krásné kdyby se divili...
Pro nás pytlikovi nevoliče hezké dílko :)
přidáno 03.11.2014 - 12:49
komentářů20
taron: Dík za názor :). Zaujalo mě na něm hlavně to, kam nás uvažování nad dílem může zavést. Napsala jsem glosu, hříčku na téma cesty ke štěstí. A teď řešíme, jestli se vědomě uvádět do deprese nebo mstít na kolemjdoucích... Já ten příspěvek níže v diskusi psala v legraci, opravdu pochybuji, že je možné si depresi naordinovat a řízeně dávkovat. A ten původní text nebyl zase tak hluboký, až mě překvapuje, jaké úvahy vyvolává... ale že by vyvolal i hádku, to snad ne :).
přidáno 03.11.2014 - 11:07
komentářů20
Orionka: Ano, podle tvého vysvětlení jsem to předtím tak nějak cítila, ale netroufala jsem si to napsat, protože je to možná až na hádku, možná ani tak se nechci hádat já, jako by se mohli chtít hádat druzí, ale je to opět složité : co je lepší? Uvést se záměrně do depky, vědomě v určený čas, v určeném prostoru - vypsat se a pak spokojeně žít? Nebo je lepší nechat depku na sebe spadnout a pak se " mstít" na kol kolem jdoucích a žijících? Plánování, neplánování, vědomě, nevědomě? Co pomůže psychice lépe? Toť otázka. Podle mne může ta depresivní hladinka být prospěšná, ale nic se nemá přehánět, takže si i tu hladinku rozumně kontrolovat. :)

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming