15.02.2012
28, muž, Tak nějak všude po ČR
|
komentáře uživatele :
04.11.2017 - 10:27
12(5.)
Midagere: Ty jo a já čárky v poezii většinou nepoužívám. To samé tečky a velká písmena. U čárek a teček je problém, kam je dát a kam ne. Zda to volit podle toho jak číst báseň, nebo podle pravidel češtiny. (*) Velká písmena, pak ruší báseň grafickým dojmem a dle mého je i grafická úprava nedílnou součástí básně( tady se mimochodem opakuje můj problém s tečkami, protože kde je tečka je velké písmeno)
(*) Jsem zastánce 1. možnosti, když už tam jsou. Důvod je prostý- má to sloužit k zjednodušení čtení a pochopení myšlenky- ty příklady s jezením dětí když chybí čárka všichni známe) a v básni to dle mého jen výjimečně mění význam a spíše to určuje, jak číst báseň. Mimochodem i čárka na konci každého verše se mi nelíbí.
(*) Jsem zastánce 1. možnosti, když už tam jsou. Důvod je prostý- má to sloužit k zjednodušení čtení a pochopení myšlenky- ty příklady s jezením dětí když chybí čárka všichni známe) a v básni to dle mého jen výjimečně mění význam a spíše to určuje, jak číst báseň. Mimochodem i čárka na konci každého verše se mi nelíbí.
04.11.2017 - 10:20
12(4.)
vítej mezi námi. Jo ta poslední strofa, tedy první verš v ní je špatný, ale jinak za mě fajn :)
04.11.2017 - 10:14
19(11.)
wocell: Píšu k prvnímu komentáři: Podle mně jsi nepochopil trochu myšlenku mechanické okurky. Sám napsal, že nenapadá demokratickou výhru, ale zároveň říká, že se dá demokraticky bojovat proti výsledku ve volbách. Ačkoli si já osobně nemyslím, že je to taková katastrofa(*), tak chápu jeho myšlenku. Dá se demokraticky bojovat proti výsledku právě, tak jak to sem napsal. Tenhle samotný počin dokonce může vyplivnout i smysluplnost jako například odraz v jednáních v poslanecké sněmovně, odraz v dalších volbách a ačkoli poslední bd bude nereálný je třeba jej zmínit. i vyhlášení nedůvěře vlády a předčasné volby by byli demokratické. Respektive vše, co je legitimní cestou, je stále demokratické. Taky tady vidíte, že pokud vláda padne má pořád teoretickou šanci se dostat zpět demokratickou cestou ve volbách
*Upřímně dle mého SPD toho moc stejně neprosadí, pokud ANO nekecalo, tak zůstaneme pořád v EU, Piráti tomu dodají trochu modernizace atd.
*Upřímně dle mého SPD toho moc stejně neprosadí, pokud ANO nekecalo, tak zůstaneme pořád v EU, Piráti tomu dodají trochu modernizace atd.
04.11.2017 - 09:59
19(10.)
Amadeo´´: Popravdě si myslím, že tyhle volby jsou důležitější než volby prezidenta. Přecijen mají větší vliv na náš stát ačkoli prezident ji může do určité míry kontrolovat.
04.11.2017 - 09:56
9(9.)
Midagere: A ono to prošlo mozkem úplně stejně jako většina mých děl. Pouze tam byly silné emoce :)
04.11.2017 - 09:29
11(11.)
Amelie M.: a já víc souhlasím s casa. Každopádně jsem rád, když někoho zaujme :)
Ok ok anotace mizí :D
Ok ok anotace mizí :D
03.11.2017 - 14:05
6(5.)
Vašek Špongr: Teoreticky máš pravdu. V Praxi je popravdě mnoho snad i většina hudebních textů považována za brak. Jde o to, že pokud něco zpíváme zní to lépe než když se to čte jako báseň. Navíc se tam dají lépe schovat rytmické prohřešky.
Pak je hlavně na tobě jak se rozhodneš. buď to bude bráno jako báseň a podle toho k ní i tak přistupováno a nebo jako hudební text.
Pak je hlavně na tobě jak se rozhodneš. buď to bude bráno jako báseň a podle toho k ní i tak přistupováno a nebo jako hudební text.
03.11.2017 - 10:07
19(5.)
na čtení komentářů jsem teď líný, ale upozorním zatím jen na jednu věc... vítězné strany mají přinejlepším kolem 30-ti % z toho vyplývá, že 70% voličů bude nespokojených s výsledkem
to jenom tak na okraj.
to jenom tak na okraj.
03.11.2017 - 10:02
6(3.)
máme tu oddíl "ostatní" -> písně ;) Jinak vítej mezi námi. A sry ale nedokážu hodnotit text písničky bez hudby.
03.11.2017 - 09:58
1(1.)
běžně k básni píšu dvěma způsoby... buď je kvalitní a napíšu stručně klady a pár negativních postřehů, které třeba najdu a nebo je nekvalitní a napíšu to ( a co konkrétně je na ní špatně) a najdu na ní nějaké klady, které nemá umělec zahodit. Tady napíšu jen jednu větu k tomu dílu.
Odentrovaný text
není nebude
a nebyl
dobrou básní
obzvlášť
je-li blbě odentrován.
Odentrovaný text
není nebude
a nebyl
dobrou básní
obzvlášť
je-li blbě odentrován.
03.11.2017 - 09:52
13(9.)
Ok můžu říct, jak je skvělá a tak, což je. Narazil jsem ale na problém. Nějak mi tam vadí ten koblížkový rým. Já osobně bych ho zrušil/ předělal, vytvořil možná jiný rým (teda nekončící na -ky )
ovšem jako vždycky pouze můj názor
ovšem jako vždycky pouze můj názor
30.10.2017 - 17:08
11(9.)
chm... nemám rád, když musím předělat dílo. Jako bych jich už tak neměl dost k předělání. Eghr...
30.10.2017 - 15:38
11(6.)
casa.de.locos: Anotace jen předchází případné otázce v komentáři a je to miniatura. S tou druhou částí komentáře souhlasím.
30.10.2017 - 15:36
11(5.)
Amadeo´´: Popravdě to ve mně ani radost nevyvolává tkže v pohodě :) Ano srdcetepec jako slovo znám, ale se slovem srdcetep jsme se nesetkal
30.10.2017 - 13:14
11(2.)
meskalinaprach: Díky :) Ta anotace tam je spíš pro to, aby to nebylo v komentářích :)
23.10.2017 - 16:30
6(6.)
Amadeo´´: Děkuji za komentář a vážím si ho. Jsi už druhá osoba, která na to upozorňuje. Je to čerstvá báseň, a tak ji ještě nedokážu moc posuzovat objektivně nezbývá mi než dát na váš názor :D Nebude to jedna z nejlepších a časem ji snad učešu :)
Já je mám taky rád. Jo, ehm, no, děkuji :)
Já je mám taky rád. Jo, ehm, no, děkuji :)
21.10.2017 - 20:18
6(4.)
Severak: Tohle je strašně krátká mezivesnicová trasa :) Ale je to spíš o tom, že jezdím často a asi i o tom, že hledám tu krásu a hledám i tam, kde by ji lidé nehledali :)
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» řekli o sobě
Singularis řekla o Máta :Opravdu se vyzná v psychologii a užívá si to. Píše úžasně dokonalé romány, jen mi nevyhovuje jejich výstavba: Vyhýbá se uvádění jmen postav a při čtení zprvu není zřejmé, co je důležité a co ne. Vše se odhaluje až postupně, což činí román napínavým a dodává mu spád.