Sborník - klapka dvě : odpovědná rada 5 -ti redaktorů ?
taron, 20.11.2012 20:47:04
Tákže, koukám třicet lidí se vybralo ...přes třicet autorů se hlásí ...takže rada ? 5 lidí ?Autor by jim poskytl dejme tomu deset nej svých děl, která každý z pěti redaktorů prohlédne a vybere ty nej - zřejmě jenom 3 až 4 díla ? Více se do knihy nevleze , myslím ? Popřípadě se to pokusí dopilovat s autorem ?
Hm..dobrá ....
kdo se hlásí jako odpovědný redaktor ? - dobrovolně ??
Já se přihlásím až teda všichni utečou :))...nebojím se toho ..je to nová zkušenost a budu se konečně s někým hádat :))))
A nehlaste se všichni :)
A Lukio je hned na raně .... - toho bych tam jediného přišoupla nedobrovolně , ten bude mít právo veta :)
Hm..dobrá ....
kdo se hlásí jako odpovědný redaktor ? - dobrovolně ??
Já se přihlásím až teda všichni utečou :))...nebojím se toho ..je to nová zkušenost a budu se konečně s někým hádat :))))
A nehlaste se všichni :)
A Lukio je hned na raně .... - toho bych tam jediného přišoupla nedobrovolně , ten bude mít právo veta :)
LUKiO, 20.11.2012 21:19:15
Nazvi mě třeba zbabělcem, ale jelikož jako jediný mám už nyní možnost podívat se na autory, kteří chtějí být v tištěném sborníku, a na ty, kteří raději PDF, tak se to neslučuje s představou vladana (i mou) o tom, aby v tištěném bylo to nejlepší z psanců. Takže se členství vzdávám. To ale samozřejmě neznamená, aby sborník nakonec nevzniknul...iniciativě se meze nekladou :)
loner, 20.11.2012 22:21:53
LUKiO: a kdo vsechno se prihlasil ? celkem by me zajimalo, co si koupim :)
Nikdy jsem si nemyslel, ze ve sborniku musi byt prave to nejlepsi. Spis bych to kupoval s vedomim, ze tam jsou autori, ktere znam, o kterych neco vim ... to ma taky svoji vahu ....
Nikdy jsem si nemyslel, ze ve sborniku musi byt prave to nejlepsi. Spis bych to kupoval s vedomim, ze tam jsou autori, ktere znam, o kterych neco vim ... to ma taky svoji vahu ....
FallenAngel, 20.11.2012 22:25:31
LUKiO: Psanci jsou přeci o tom, že nás baví psát. O tom, že to, co děláme, děláme rádi. A v knize si zaslouží být ti, kteří mají vášeň pro poezii, ne jen ti, kteří jsou technicky dokonalí, ale ti, u kterých v básni poznáš lásku k poezii.
Vladan, 20.11.2012 22:41:55
LUKiO: Tušil jsem to... Řekněme, že sborník by neobsahoval "to nejlepší" z Psanců, ale "to nejlepší z přihlášených autorů". O to víc by záleželo na práci té redakce (taron!).
Ještě takový nápad/nenápad:
- představme si sborník o cca 150 stranách složený z děl 25-30 autorů, kteří si sborník také koupí - řekněme 50 ks. Do tisku bude mít sborník podobu pdf souboru. Je problém k tomu připojit dalších 100 stran autorů, kteří tisknout nechtějí a distribuovat i rozšířený sborník v pdf?
Ještě takový nápad/nenápad:
- představme si sborník o cca 150 stranách složený z děl 25-30 autorů, kteří si sborník také koupí - řekněme 50 ks. Do tisku bude mít sborník podobu pdf souboru. Je problém k tomu připojit dalších 100 stran autorů, kteří tisknout nechtějí a distribuovat i rozšířený sborník v pdf?
Vladan, 20.11.2012 22:45:12
loner: Pokud se taron padaří sestavit redakční radu a pustíme se do sborníku, budeme potřebovat jména přihlášených znát - respektive, Lukio je zřejmě z hlasování nezveřejní, takže se budou muset nějakým způsobem přihlásit a nabídnout díla. Tudíž autoři nebudou tajní.
LUKiO, 20.11.2012 22:53:09
Vladan: V tom případě nechápu, proč se to rovnou nemohlo pojmout jako sborník psanců (kteří mají zájem o to být ve sborníku), ale jako výběr TOP toho nejlepšího z psanců...bylo by to lepší, to nijak neomezovat a nedávat tam nějaké označení TOP, maximálně jen počtem vložených děl, jak jsem psal na začátku. Hodně jsi za to bojoval, aby tam nebyl kdekdo, takže tuto tvou změnu, že ti to nevadí, že tam nebude to nejlepší z psanců, dost nechápu.
Zveřejnit je, si myslím, mohu, stejně by se všichni přihlásili nakonec se svými díly. Nebo ne?
Zveřejnit je, si myslím, mohu, stejně by se všichni přihlásili nakonec se svými díly. Nebo ne?
LUKiO, 20.11.2012 22:54:55
FallenAngel: to jsi ale tedy nesledoval celou diskuzi, vladan nechtěl dělat sborník všech, kteří mají lásku k poezii, ale sborník toho nejlepšího z psanců, max. cca 30 autorů, a díla a autory by vybírala nějaká rada...
LUKiO, 20.11.2012 22:59:27
loner: tak asi jsem blbej nebo co, nebo jsem sledoval jiné diskuze...ale vladan, který tady se sborníkem přišel, chtěl udělat to nejlepší z psanců, omezit počet autorů kteří v něm budou, a nejlepší díla nechat vybírat radou...pokud by tomu tak nebylo, tak z toho chtěl vycouvat...naopak mě se líbila varianta (kterou znám z libresu kde jsem k tvorbě almanachu přičuchl) ať je tam kdokoliv z psanců, omezíme to maximálně počtem děl /nebo počtem stránek/, dle toho, kolik bude přihlášených...
puero, 20.11.2012 23:11:26
Takže žádnou redakci nepotřebujete, jak to tak sleduju.
Vladan, 20.11.2012 23:16:38
LUKiO: máš pravdu částečně. Chtěl jsem výběr kvalitních děl - a to chci pořád. Ovšem pokud někdo o publikování v tištěném sborníku nestojí...
Sice by mohla být i jejich díla v psaneckém sborníku, i když si ho oni sami nekoupí a nestojí o to, ale toho se po pravdě bojím - rozsah, výběr děl i autorů..... Ale k hotovému "tiskovému" sborníku se dá "přifrknout" víceméně neomezený rozsah stránek v pdf. Je jedno, jestli bude mít 400 nebo 500 stran (tedy těžký čtení) a jací (kolik) autoři se přihlásí. Zatímco u tiskové verze je nutná (dle mě) kvalita a jazyková kontrola, do PDFka strčím cokoliv.
Sice by mohla být i jejich díla v psaneckém sborníku, i když si ho oni sami nekoupí a nestojí o to, ale toho se po pravdě bojím - rozsah, výběr děl i autorů..... Ale k hotovému "tiskovému" sborníku se dá "přifrknout" víceméně neomezený rozsah stránek v pdf. Je jedno, jestli bude mít 400 nebo 500 stran (tedy těžký čtení) a jací (kolik) autoři se přihlásí. Zatímco u tiskové verze je nutná (dle mě) kvalita a jazyková kontrola, do PDFka strčím cokoliv.
Vladan, 20.11.2012 23:17:15
puero: Právě naopak! Špatně čteš.
puero, 20.11.2012 23:19:51
No, pak jsem zvědav, kdo v téj radě zasedne.
loner, 20.11.2012 23:35:26
LUKiO: vybrat to nejlepsi je asi nemozne. jednak se taky kvuli tomu jenom pohadame :), a jednak se to tyka i autoru, kteri zde treba uz nejsou aktivni.
Spis to chapu jako soucasny snimek del autoru, kteri v teto dobe pisou historii psancu.cz
Spis to chapu jako soucasny snimek del autoru, kteri v teto dobe pisou historii psancu.cz
Vladan, 20.11.2012 23:48:32
puero: Ty v tom necháš taron lítat?
Vladan, 20.11.2012 23:50:51
puero: Ještě jednou zopakuju - moje (možná naivní) představa je, že rada nejen "vybere" dílo, ale bude (pokud to dokáže) s autorem pracovat - viz moje odpověď kmotrovovi v první diskuzi.
puero, 20.11.2012 23:50:52
Vladan: A vy byste mi snad měli odvahu něco vnucovat násilím?
Vladan, 20.11.2012 23:51:56
puero: ??? nerozumím?
LUKiO, 20.11.2012 23:53:56
loner: to by se tam ale museli vzít i nedobrovolně ti, kteří o publikování v takovém sborníku tak jak byl nastolen nemají zájem, což je samozřejmě nemyslitelné...to, že to mělo být TOP (a chápal jsem to určitě jako top ze současně publikujících autorů) a omezeno počtem autorů a výběr měla/má dělat redakční rada je dle mého škoda, protože ti nejvýznamnější, kteří historii píšou, v tom sborníku nebudou, alespoň podle ankety...možná až v pdf verzi, pokud by nějaká vznikla...
loner, 20.11.2012 23:56:39
LUKiO: anketa, nemylim li se, resi, kdo ma zajem si sbornik koupit. Nebo ne?
puero, 20.11.2012 23:58:54
Vladan: Já ti rozumím. Jenže pokud bych byl já v redakční radě, naivní představy psanců, co by si rádi koupili sborník, budou krutě potlačeny. Já svoje členství v radě podmiňuju přísným kritériem umělecké hodnoty, inovativnosti, vytříbeným stylem a maximální reprezentativností. A moje názory na to, co má uměleckou hodnotu a co ne, by asi nebyly tím pravým ořechovým. Nemůžu se na tom spolupodílet. Buď bude sborník výběrový a já vám s tím rád pomůžu, nebo nebude a budete si s tím muset pohrát sami.
LUKiO, 20.11.2012 23:59:25
loner: ne, o koupi tam přece nic není, anketa řeší publikaci, tj. kdo chce publikovat v tištěném sborníku, případně "jen" v pdf verzi...
loner, 21.11.2012 00:02:13
LUKiO: myslis tu anketu na front page ? tu stale aktivni ...
LUKiO, 21.11.2012 00:04:29
loner: jj, přesně tu...kde je nějaká anketa o tom, kdo má zájem si sborník koupit?
Yasmin, 21.11.2012 00:04:48
No... tak to jsem tu anketu taky pochopila nějak špatně... Až teď mi vlastně došlo, že je tam slovo publikace a ne, kdo si sborník koupí :-D
LUKiO, 21.11.2012 00:05:33
Yasmin: reklamace zasílejte vladanovi :D každopádně, hmm, byla by tvá odpověď jiná než jakou jsi uvedla? mohl bych ti ji změnit...jen doufám, že vás není moc ;)
loner, 21.11.2012 00:07:52
LUKiO: tak to te spravce zklamu .... anketa je spatne naformulovana s ohledem na to, jaky jsi mel zajem. chces totiz patrne zjistit dve veci a to kdo ma zajem publikovat a kdo ma zajem si to koupit. :))))
LUKiO, 21.11.2012 00:09:08
loner: reklamaci jak jsem již psal výše zasílej vladanovi, on si anketu zadal, já ji pouze publikoval...nicméně publikace je myslím jasné slovo, a v té anketě se zjišťovalo, kdo chce publikovat, né kdo chce koupit, to bylo nepodstatné pro anketu...
loner, 21.11.2012 00:11:03
LUKiO: vem to cert :), a co ta stovecka ? ro je prece vyzva ke koupi, neo ne?
Yasmin, 21.11.2012 00:11:24
LUKiO: Nojo, tím se jako mění situace :-D! Já zatím nevím, jestli mám zájem o publikaci.. a hlavně asi to nechci rozhodovat sama za sebe.. to je těžký tohleto :-D
LUKiO, 21.11.2012 00:13:37
loner: předpokládám, že to byla výzva ve smyslu, když už někdo bude publikovat ve sborníku, tak si aspoň jeden kousek koupí...ale kdyžtak snad vladan osvětlí, je to jeho dítko, já tady do něj jen trochu kibicuju ;)
loner, 21.11.2012 00:16:01
LUKiO: zdatne kibicujes, a ja taky :). abych to vysvetlil ... mel jsem zajem o publikaci = vytisk, jakoze bych si ho s temi soucasnymi autory koupil .... i treba v pdf, to je jedno.
Vladan, 21.11.2012 00:24:38
puero: „..přísným kritériem umělecké hodnoty, inovativnosti, vytříbeným stylem a maximální reprezentativností.“ – proč ne, jenže háček vidím jinde – tvým úkolem by bylo nejenom „oznámkovat“ práce a dát si nohy na stůl, ale také s autory pracovat, vysvětlit chyby tak, aby je opravili a dosáhli tvých kriterií!
Troufneš si?
Troufneš si?
LUKiO, 21.11.2012 00:25:36
loner: aha, takže jako autor v něm být nechceš, ale koupil by sis ho, pokud by vyšel...docela by mě zajímalo, kolik lidí to pochopilo stejně jako ty nebo yasmin...hmm, asi nezbyde, než aby vladan natvrdo vyhlásil ať se mu autoři co tam chtějí mít nějaké dílo přihlásí a díla pošlou, to jich v tom případě bude asi méně než v anketě...
Vladan, 21.11.2012 00:33:19
loner: potřebu ankety na publikaci místo na koupi vyvolali z části Puero (musím to na někoho svést), protože prohlásil, že o publikování tiskem nestojí, a Lukio, protože typoval, že o tisk nebude všeobecně zájem. Nemělo by cenu připravovat sborník a hádat se o kriteria výběru, když by dostatečný počet autorů nechtěl dát práce do papírového výtisku.
Samotné objednání sborníku - bude-li nějaký - se stane aktuální, až se bude výběr prací chýlit ke konci - a budou známi zastoupení autoři.
Samotné objednání sborníku - bude-li nějaký - se stane aktuální, až se bude výběr prací chýlit ke konci - a budou známi zastoupení autoři.
Vladan, 21.11.2012 00:36:29
LUKiO: Můžeš přemýšlet, jak to technicky udělat - kde se budou hlásit a dávat (asi odkazy na) díla. Ale s vyhlášením počkáme, jestli se taron padaří sestavit redakci.
LUKiO, 21.11.2012 00:47:55
Vladan: technicky? nejjednodušší mi přijde, když si napíšeš dílo nebo zápisek o tom, co ti mají posílat dle toho jak chceš, jestli jen URL na daná díla nebo rovnou texty děl, a posílat vzkazem, nebo emailem, opět jak chceš, a datum do kdy to mají zaslat...a já ti udělám na ten článek na úvodce nějaký reklamní banner aby to nikdo nepřehlédl...
a jakmile to datum zasílání děl skončí, měl bys mít v ruce všechny autory i díla, a můžeš si to pak rozdistribuovat po členech redakční rady...to už záleží na vás, jak byste si to rozdělili...pokud by bylo zapotřebí, můžu vám udělat jen pro členy rady soukromou sekci v diskuzník fóru, kde byste měli přístup jen vy...
a jakmile to datum zasílání děl skončí, měl bys mít v ruce všechny autory i díla, a můžeš si to pak rozdistribuovat po členech redakční rady...to už záleží na vás, jak byste si to rozdělili...pokud by bylo zapotřebí, můžu vám udělat jen pro členy rady soukromou sekci v diskuzník fóru, kde byste měli přístup jen vy...
Vladan, 21.11.2012 01:00:43
LUKiO: OK, to bychom ještě doladili.
taron, 21.11.2012 10:58:56
Ale miláčci, vy mi sem taháte, co nemáte? :))
Je jedno, kolik lidí se maličko spletlo ..i ty , co kupují potřebujeme a kromě toho, i ti , co chtějí jenom koupit se mohou ještě rozhodnout , jestli i přispějí dílkem ..kromě toho, někdo jako loner, nebo Yasmín, by pro mě a podle mě neměl ve sborníku chybět..je to vo nás, vo současných autorech, tak se zamyslete, stovečku , nebo dvě určitě každý má a Yasmín : představ si za padesát let, až otevřeš sborník - zažloutlý sborník psanců a tam budeš mít někde zastrčenou zažloutlou fotogtrafii ze srazu ...a z tvářičky, ti pokanou slzicky vzpomínek ...hm...chjo ....aaach ..tak to vidím já ..mno..takže ...aby to mělo smysl a jednou jsme se nemuseli stydět, chce to samozřejmě trošku práce a to je na každém z nás ..ne jenom : já někde budu ...jo, budu , ale bude to za čas vostuda...souhlasím s Vladanem, pokud už teda všichni, kdo se přihlásí, pak aby to byli jejich "nej" dílka a vypilovaná ...
Chci oslovit ty nejmladší Psance ..aby si dobře svou účast rozmysleli, neboť oni se nejvíce vyvíjí ..a to přímo mílovými skoky, aby jednou nelitovali ...kromě toho , zřejmě by bylo dobré u Psanců mladších 16 let označit jejich věk .. :)
Je jedno, kolik lidí se maličko spletlo ..i ty , co kupují potřebujeme a kromě toho, i ti , co chtějí jenom koupit se mohou ještě rozhodnout , jestli i přispějí dílkem ..kromě toho, někdo jako loner, nebo Yasmín, by pro mě a podle mě neměl ve sborníku chybět..je to vo nás, vo současných autorech, tak se zamyslete, stovečku , nebo dvě určitě každý má a Yasmín : představ si za padesát let, až otevřeš sborník - zažloutlý sborník psanců a tam budeš mít někde zastrčenou zažloutlou fotogtrafii ze srazu ...a z tvářičky, ti pokanou slzicky vzpomínek ...hm...chjo ....aaach ..tak to vidím já ..mno..takže ...aby to mělo smysl a jednou jsme se nemuseli stydět, chce to samozřejmě trošku práce a to je na každém z nás ..ne jenom : já někde budu ...jo, budu , ale bude to za čas vostuda...souhlasím s Vladanem, pokud už teda všichni, kdo se přihlásí, pak aby to byli jejich "nej" dílka a vypilovaná ...
Chci oslovit ty nejmladší Psance ..aby si dobře svou účast rozmysleli, neboť oni se nejvíce vyvíjí ..a to přímo mílovými skoky, aby jednou nelitovali ...kromě toho , zřejmě by bylo dobré u Psanců mladších 16 let označit jejich věk .. :)
taron, 21.11.2012 11:03:55
Jsme teprve u klapky dvě ..já chi znát někoho, kdo je ochoten se do toho pustit a probrat s autory jejich dílka ...a pokusit se vybrat to nej ..dále tato rada musí mít na to samosebou čas a nej by bylo opravdu se sejít a přímo podiskutovat nad tím , či oním: pěkně z očí do očí - jinak by se to táhlo dlouho, na to já nemám čas :) Čas jsou peníze :)))
Lukio, hm..možná by pro radu bylo vhodné mít soukromí ...autoři by měli možnost tam třebas jen zaslat svá( podle nich ) nej dílka a my bysme si je už rozebrali ..pokoukali a tak ...nevím , co jde a co nejde ...na webu vykouzlit :)
Lukio, hm..možná by pro radu bylo vhodné mít soukromí ...autoři by měli možnost tam třebas jen zaslat svá( podle nich ) nej dílka a my bysme si je už rozebrali ..pokoukali a tak ...nevím , co jde a co nejde ...na webu vykouzlit :)
Yana, 21.11.2012 12:10:19
Musím se přiznat že jsem taky pochopila zda bych měla zájem si publikaci koupit, to bych měla, jestli tam budu já, je mi víceméně jedno. Ráda bych měla jen průřez současnou tvorbou na těchto stránkách, ať se mnou, nebo beze mě. Ale teď se tady řeší to nej z psanců a tím pádem nejsem schopna pomoci ani v radě, já básně jen vnímám a snažím se pochopit, čtu si je nahlas, ale nejsem schopna posoudit zda jsou dle nějaké teorie správně napsané. Ani ty kritéria neznám, jediným kritériem je pro mě myšlenka, obsah, emoce a určitá melodie, když je to v souladu tak se mi to líbí a to je asi do rady málo.
LUKiO, 21.11.2012 12:11:49
taron: trochu nerozumím, proč děláš teď další nábor autorů, když jich tedy je již cca 30 přihlášených, a více se už do sborníku nevejde...
soukromí? to bude mít maximálně rada...nějak nevidím důvod, proč by vám do toho soukromí mělo nakukovat ještě dalších 30 autorů, díla pošlou vzkazem asi vladanovi, a případná komunikace mezi členy a jednotlivými autory by měla být soukromě opět přes vzkazy, nevidím důvod, proč by ji mělo sledovat dalších 30 očí, a proč by měli vědět jaká další díla tam budou a co s nima provádíte v rámci vylepšování
soukromí? to bude mít maximálně rada...nějak nevidím důvod, proč by vám do toho soukromí mělo nakukovat ještě dalších 30 autorů, díla pošlou vzkazem asi vladanovi, a případná komunikace mezi členy a jednotlivými autory by měla být soukromě opět přes vzkazy, nevidím důvod, proč by ji mělo sledovat dalších 30 očí, a proč by měli vědět jaká další díla tam budou a co s nima provádíte v rámci vylepšování
kmotrov, 21.11.2012 12:44:17
Vladan: taron: Ještě se zamyslete nad tím, jestli rada bude posuzovat i prózu, nebo jestli bude pro prózu druhá, myslím, že by stačila i tříčlená rada.
puero, 21.11.2012 12:54:48
Je úplně jedno, že je přihlášených 30 autorů. Pokud chcete dělat průřez současnou psaneckou tvorbou, z těch 30ti tam možná budou tři aktivní jedinci. Napřed byste měli vytvořit jasnou koncepci:
a, průřezový sborník = tvorba psanců tohohle resp. minulého roku
b, generační sborník = totéž na příč generacemi
c, reprezentativní sborník á la vzpomínka na známá jména = tvorba vybraných často se vyskytujících autorů
d, reprezentativní umělecký sborník = průřez těmi nejlepšími díly nejlepších autorů
e, vzpomínkový sborník lidí, co si jen chtějí koupit sborník, ve kterém budou
Na bod e netřeba redakční rady, která by kontorlovala kvalitu. To samé bod a snad i bod b a c.
Nekud není jasná koncepce, pochybuju, že víte, co chcete vlastně vydat. Nějaký zájem nebo nezájem o koupi a publikování by se měl řešit až pak.
a, průřezový sborník = tvorba psanců tohohle resp. minulého roku
b, generační sborník = totéž na příč generacemi
c, reprezentativní sborník á la vzpomínka na známá jména = tvorba vybraných často se vyskytujících autorů
d, reprezentativní umělecký sborník = průřez těmi nejlepšími díly nejlepších autorů
e, vzpomínkový sborník lidí, co si jen chtějí koupit sborník, ve kterém budou
Na bod e netřeba redakční rady, která by kontorlovala kvalitu. To samé bod a snad i bod b a c.
Nekud není jasná koncepce, pochybuju, že víte, co chcete vlastně vydat. Nějaký zájem nebo nezájem o koupi a publikování by se měl řešit až pak.
taron, 21.11.2012 13:16:17
kmotrov: Ano.. pro prózu to vidím na druhou radu ...třebas 3 členou ...
Vladan, 21.11.2012 13:19:20
LUKiO: taron: Jak vidím, taron se do toho pustila.
Myslím, že oba (všichni tři) myslíme totéž. Diskuzi omezenou pro redakční radu.
Myslím, že oba (všichni tři) myslíme totéž. Diskuzi omezenou pro redakční radu.
Vladan, 21.11.2012 13:21:39
kmotrov: jasná zpráva!
taron, 21.11.2012 13:25:20
LUKiO: No..nábor ?..Možná se jich spousta přihlásilo jen kvůli odběru , ale ne kvůli roli autora ve sborníku ..takže každý, kdo to nepochopil, tak se přece může rozmyslet a stejně více jak 4 díla tam prostě nevlezou....to není taková hrůza pokusit se najít u sebe 4 dobrá dílka...´
ano , myslela jsem soukromí pro radu s tím , že by autoři mohli maximálně jen poslat díla ( deset ) přímo do té diskuze ..aby se nám to tam zobrazilo a my si to mohli rozebrat pro sebe sami ...ale to asi nepůjde ....jak koukám .... - tak dobrá k Vladanovi , šup mu to tam :)
přemýšlím nad tím ..hm..., že pokud se rada shodne, pak by mohla i nějakého autora stopnout ? Nebo takhle, pokud se rada nedohodne ? Může se stát, že od některých autorů nepůjde vybrat ..bohužel vůbec nic ..nevím ...proto by bylo vhodné, aby jména autorů byla utajená , dokud nebude sborník připraven na tisk...
ano , myslela jsem soukromí pro radu s tím , že by autoři mohli maximálně jen poslat díla ( deset ) přímo do té diskuze ..aby se nám to tam zobrazilo a my si to mohli rozebrat pro sebe sami ...ale to asi nepůjde ....jak koukám .... - tak dobrá k Vladanovi , šup mu to tam :)
přemýšlím nad tím ..hm..., že pokud se rada shodne, pak by mohla i nějakého autora stopnout ? Nebo takhle, pokud se rada nedohodne ? Může se stát, že od některých autorů nepůjde vybrat ..bohužel vůbec nic ..nevím ...proto by bylo vhodné, aby jména autorů byla utajená , dokud nebude sborník připraven na tisk...
taron, 21.11.2012 13:30:37
puero: Já osobně to vidím něco mezi C,D,E ..protože mi tam skáče to D ..tak by to chtělo nějakou úroveň ...nevím..,myslím ...s úrovní nám můžeš pomoci ty...myslím...víš ?
Yana by mohla pomoci s vybráním citlivé básně, -oslovující většinu .. (ty bys mohl pomoci s formou a tak ...)
Taron, bude ta zlá :)))) ha, ha..co popřípadě osloví autory, co prostě nepůjdou nějak zformovat vůbec , nijak ...nevím ..závisí taky na dialogu s autorem ...no prostě a jasně ...nevím ..myslím, uvidíme :)
Yana by mohla pomoci s vybráním citlivé básně, -oslovující většinu .. (ty bys mohl pomoci s formou a tak ...)
Taron, bude ta zlá :)))) ha, ha..co popřípadě osloví autory, co prostě nepůjdou nějak zformovat vůbec , nijak ...nevím ..závisí taky na dialogu s autorem ...no prostě a jasně ...nevím ..myslím, uvidíme :)
taron, 21.11.2012 13:41:31
LUKiO: No a ještě pořád to vidím otevřené..pro autory..protože ..vlastně může myslím kdykoliv kdokoliv vypadnout ..přestane mít zájem, nebo nebude spolupracovat , ..nevím..důležitý je až potom okamžik , kdy už teda bude vše vypilované a nachystané na tisk ...do té doby je to vše jen náčrtek budoucích věcí :)
Vladan, 21.11.2012 14:02:26
puero: Existuje koncepce, ale taky antikoncepce - to je postup, jak zařídit, aby se nestalo nic. :-)
všechny tvoje varianty znamenají vydávat něčí díla bez jejich souhlasu, či přání - to se mi příčí. Pokud Puero napíše, že o tištěný tištěný sborník nestojí, nebudu ho přemlouvat nebo nutit násilím! :-) Tím to padá.
Takže koncepce je jasná - sborník si tiskem vydává určitá skupina autorů, kteří mají o tisk zájem (předpokládám, že si sborník koupí). V rámci této skupiny vybírá rada díla, která považuje za nejlepší...
Jako koncepce nedostatečné?
všechny tvoje varianty znamenají vydávat něčí díla bez jejich souhlasu, či přání - to se mi příčí. Pokud Puero napíše, že o tištěný tištěný sborník nestojí, nebudu ho přemlouvat nebo nutit násilím! :-) Tím to padá.
Takže koncepce je jasná - sborník si tiskem vydává určitá skupina autorů, kteří mají o tisk zájem (předpokládám, že si sborník koupí). V rámci této skupiny vybírá rada díla, která považuje za nejlepší...
Jako koncepce nedostatečné?
puero, 21.11.2012 15:44:12
Vladan: Tak když má platit koncepce, že si ten sborník zaplní svými díly ti, kteří si ho taky koupí, tak ať se z nich taky udělá redakční rada. Pořád mi není jasné, jakou funkci ta rada vlastně má.
taron, 21.11.2012 15:52:24
puero: ...jakou bude mít funkci? Aby si tam každý neotiskl, co chce....-aby tam nebyly úplné blbosti ....aby to mělo nějakou hlavu a patu .......
Vladan, 21.11.2012 16:01:21
puero: taron: On to puero ví, jen nás zkouší. :-)
puero, 21.11.2012 16:03:16
taron: Vladan: Nepochybuju o vás. Bude to jistě skvělý sborník, ať se řídím jakoukoliv koncepcí.
taron, 21.11.2012 16:06:42
Šmankote ..na zkoušky nemáme čas :))))
Vladan, 21.11.2012 21:06:24
puero: A bude ještě lepší, když se na něm budeš podílet!
puero, 21.11.2012 21:27:50
Ne
Vladan, 21.11.2012 22:08:44
puero: To ne, znamená, že nebudeš zastoupen ve "skvělém sborníku" (a že sis z nás jen střílel), nebo neplatí: "já svoje členství v radě podmiňuju přísným kritériem umělecké hodnoty, inovativnosti, vytříbeným stylem a maximální reprezentativností. " ??
puero, 21.11.2012 23:26:03
Vladan: Oboje. Pochopil jsem, že o maximální reprezentativnost a selekci asi nepůjde, to mi vadí. Ostatně máte šanci dokázat, že jsou na psancích věci, které se bez Puera obejdou. Zas takového poloboha ze mě nedělejte. Já si té nabídky vážím, ale nehodlám tu to NE opakovat víckrát.
Vladan, 21.11.2012 23:37:47
puero: O maximální reprezentativnost z toho, co bude k dispozici. Jak jinak to chceš udělat? Máš lepší nápad?
OK, beru na vědomí, že taron si musí poradit bez tebe.
OK, beru na vědomí, že taron si musí poradit bez tebe.
taron, 22.11.2012 08:44:10
puero: Vladan: za což vám oboum pěkně děkuji ....
Vladan, 22.11.2012 09:01:58
puero: Děkuješ za co? Žes nám dal košem?
Co ten lepší nápad?
Co ten lepší nápad?
taron, 22.11.2012 09:12:19
jsem v poho...jen jsem vložila klapku tři, jak to bylo se sborníkem na Libresu ?
Vladan, 22.11.2012 09:23:24
puero: taron:
a) moje chyba - má předchozí reakce je omyl, reagoval jsem na (chybně identifikovanou) odpověď puera, ne taron :-)
b)info o Libresu najdeš v mé původní diskuzi o sborníku v cca 13.11 14:28 hod a dále
a) moje chyba - má předchozí reakce je omyl, reagoval jsem na (chybně identifikovanou) odpověď puera, ne taron :-)
b)info o Libresu najdeš v mé původní diskuzi o sborníku v cca 13.11 14:28 hod a dále
evelína, 22.11.2012 10:05:09
taron: Hele, já vim, že jsem tady úplně nová - ale- bez redakční rady to nejde! Každej miluje nejvíc to právě poslední miminko a připadá mu nejlepší, na což ale po půlroce má úplně jinej názor. Jestli se sejde těch 30 autorů ( jakože se hlásím), bylo by dobrý požádat je minimálně o 10 prací v průřezu asi 3 let a z nich vybrat, dát jim ke schválení a opravě ( leckdy stačí dát do kupy pravopis a jsou to úžasný věci) a stvořit verzi ke konečnému schválení a tisku (plus grafická stránka věci - prodávat se může nejen psancům, ne? Je to úplně první psaneckej pokus o sborník? Nebo už můžeme na něco navazovat? Budeme uvažovat o vydávání pravidelném? jestli uvažujeme o e-publikaci, pak je přece možné udělat obsáhlejší verzi (více autorů) v pdf a repre verzi=výběr pro tisk (nezapomeňme, že to bude třeba v Národní knihovně už navěky). Jestli jsem úplně mimo mísu, tak mě smažte, jinak jsem ochotná třeba ten pravopis zkouknout.
taron, 22.11.2012 10:11:28
evelína: Zrovna jsem nad tebou uvažovala ... a zrovna jsem se tě chtěla zeptat , jak jsi na tom s pravopisem ...no jo a pak prej , že zázraky se nedějí ..dějí :))) Taron každý den :)
A zrovna jsem přemýšlela, jestli je rada potřebná k tomu někomu něco vnucovat ..ale ano , bohužel, je ..nedá se s tím nic dělat...rada musí být ...aby se maličko básníci korigovali , ale kdo zkoriguje mě ? Jsem divoká :))))
Zabila jsi mi dvě mouchy jednou ranou, díky :)
A zrovna jsem přemýšlela, jestli je rada potřebná k tomu někomu něco vnucovat ..ale ano , bohužel, je ..nedá se s tím nic dělat...rada musí být ...aby se maličko básníci korigovali , ale kdo zkoriguje mě ? Jsem divoká :))))
Zabila jsi mi dvě mouchy jednou ranou, díky :)
evelína, 22.11.2012 10:41:10
taron: Jo, jo, demokracie vocaď pocaď, jsem ještě ta stará strukrúra. Rada není proto, aby někomu něco vnucovala, ale aby zkompletovala věci, který se samy od sebe dohomady prostě nedají. Milá taron, ty jsi divoká, já zpupná, to bude dobrá spolupráce :-)))
Vladan, 22.11.2012 10:43:56
evelína: taron: A já budu mezi vámi lítat jako hadr na holi...
Cvokhauz, 22.11.2012 20:37:25
taron: A já vám budu dělat protivného smrada, který s ničím není spokojený :D
taron, 22.11.2012 20:45:48
Vladan: Cvokhauz: nebojte..jeden hadr, jeden puberťák, jedna divoká, jedna zpupná ...výborně , jen tak dál :)
Vladan, 22.11.2012 21:01:23
Cha, cha, tak to se mi líbí! Slušná společnost.
Devils_PIMP, 24.11.2012 10:50:29
Budu líný nechcese mě číst to celé. Já bych to udělal tak, že se vybere to nejlepší dílo (slovy jedno) od jazdeho prihlaseneho - zase tolik nas zatim neni
1kor13, 24.11.2012 16:40:23
Devils_PIMP: Myslím, že v pohode aj 2-4 diela by mohli byť (ako u koho) Jedno dielo je málo, to by bola skôr taká tenučká brožúrka, než sborník :D
loner, 24.11.2012 19:06:21
ty jo, to bude particka:)
jsem zvedavej, co z vas vyleze .... prvniho kupce uz mate ... sbornik beru, i s nejakejma muskama, ale proboha, najdete v sobe odvahu vyhodit naprosty hovadiny .... :)
jsem zvedavej, co z vas vyleze .... prvniho kupce uz mate ... sbornik beru, i s nejakejma muskama, ale proboha, najdete v sobe odvahu vyhodit naprosty hovadiny .... :)
Kakuzu, 25.11.2012 23:41:03
nevim jestli jsem navedenej nebo blbej :) Ten sborník bude jen pro psance, nebo pro širokou veřejnost?
Yana, 26.11.2012 13:18:31
Kakuzu: bude pro toho kdo si ho bude chtít koupit, v podstatě pro širokou veřejnost, ale nemyslím že se o něj někde budou prát, takže víceméně pro nás, myslím že každý kdo v něm bude publikovat ho bude chtít mít doma a třeba si koupí i pár výtisků pro někoho jako dárek, mimochodem ještě si nevložil žádné dílo!
Vladan, 26.11.2012 19:49:43
Kakuzu:
Předpokládám, že široká veřejnost se nedozví, že si může sborník objednat - a my zadáme výrobu jen tolika sborníků, na kolik bude objednávka. Pokud ale máš možnost nabídnout sborník veřejnosti (a věříš, že si ho někdo koupí), objednej si jich třeba 30 a pak (ale po zaplacení) je dál prodávej...
Předpokládám, že široká veřejnost se nedozví, že si může sborník objednat - a my zadáme výrobu jen tolika sborníků, na kolik bude objednávka. Pokud ale máš možnost nabídnout sborník veřejnosti (a věříš, že si ho někdo koupí), objednej si jich třeba 30 a pak (ale po zaplacení) je dál prodávej...
jiBIGřiBUD, 28.11.2012 12:31:17
Vážení milí kolegové a kolegyně, psanci a psankyně,
snažil jsem se pročíst celou diskusi (přiznávám, že celou ne, porotože na vše jsem neměl sílu) a i tak bych měl zájem se zapojit do oné 5-ti rady, která má vzniknout (nebo nevzniknout?). Takže je-li ještě volné místečko, rád se s Vámi do toho pustím a přiložím ruku k dílu. Otázka zní, je volné místečko pro jiBIGřiBUDa?
Mějte se všichni a nerozčilujte se, vždyť za chvíli jsou vánoce ;)
snažil jsem se pročíst celou diskusi (přiznávám, že celou ne, porotože na vše jsem neměl sílu) a i tak bych měl zájem se zapojit do oné 5-ti rady, která má vzniknout (nebo nevzniknout?). Takže je-li ještě volné místečko, rád se s Vámi do toho pustím a přiložím ruku k dílu. Otázka zní, je volné místečko pro jiBIGřiBUDa?
Mějte se všichni a nerozčilujte se, vždyť za chvíli jsou vánoce ;)
taron, 28.11.2012 13:40:20
jiBIGřiBUD: No..vradě je nás už 6 - škoda, že ses nepřihlásil dříve ...hm , ale někteří mi tam vůbec nekomentují a neznámkují ...tak se může stát , že tě nakonec oslovím.....aspoň, že vím , na koho se obrátit , díky...:)
Pokud chcete vložit odpověď, musíte se přihlásit.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 2» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
pocitová řekla o Delivery :mam tě ráda!! a sem hrozěn ráda, že sem si tě přečetla někdy už strašně dávno na literu a teď tě čtu dál...hlavně seš ale skvělá slečna, co mi pomáhá a že tu seš, je dobře. a zasloužíš si úplně nejskvělejší život, a ty ho budeš mít, určitě.....seš to přece ty teress :)