Přesun mimo - ale né útěk!
taron, 06.01.2012 12:45:28
Já bych s dovolením pokračovala třeba tady, protože a jelikož, už skutečně asi tak moc nekomentujeme, spíše diskutujeme. Niméně , ARA si myslí, že ho chci přechytračit, to bych si nikdy nedovolila, hi,hi...říkám rovnou, jen mě nedalo a musela jsem ,co se týká Tual, i když už to u mě vypadá možná jako zaujatost......Když se Alasis líbí komentáře Tual a neurazilo jí to, znamená to, že dílo opravdu stojí za starou bačkoru.... dokonce za nadávky a pohrdání ? Možná stojí za bačkoru..., ale já tím dílem nepohrdám, to je vše.
ARA, 06.01.2012 13:03:32
Taron: Opravdu to vypadá jako zaujatost. A nediv se, že ten text za mnoho nestojí, když byl psán při hodině se sluchátky na uších. Těžko to mohlo dopadnout líp. Vyzíváš k uklidnění a sama se vrtáš ve srozumitelně uzavřeném i (samotnou autorkou).
taron, 06.01.2012 13:18:09
Ano, vrtám se , když to chceš slyšet, prrotože mě ani tak neurazilo dílo Alasis, jako komentář Tual . Jen podotýkám, že se dá vše, i odpor vyjádřit slušně. Tečka.
taron, 06.01.2012 14:31:43
No, komnetuji tvůj komentář, ten poslední k Halo! Jsem v klidu, sedím tu bez emocí, jen mě trochu mrzí, že to odnesla zrovna Yana, nemám emoce, mám čistou hlavu.Vše, co jsi napsal, je pravda... Tual měla právo jí napsat, že to má odfláknutý...mohla jsem to napsat i já. Ale, já žádám, aby se tyto věci, (když už někdo potřebuje) , sdělovali slušněji, než podělanými slovy.., to je vše. A mám za to, že Taul si plete hulvátství s pravdou....a s tím nesouhlasím. To by jsme tu byli za chvíli všichni hulváti....
taron, 06.01.2012 15:25:00
Ještě teda něco k Alasis, když už jsem namyšlená..a vadí mi to. Alasis vyjádřila svůj obdiv k Tual...a já k tomu napsala, že je to možná obdiv k hulvátství a né k upřímnosti..mezi upřímností a hulvátstvím je rozdíl...:)
D_P, 06.01.2012 15:48:03
Náš milý ARA
rád lidi kárá...
A upřímě není to poprvé, co reaguje na neco úplně jineho nez je původní obsah sdeleni...
A ted obecne:
Vztekat se za to ze nekdo ma jiny nazor nez ja - to je detinske!
Neuznavat jinou nez svou "pravdu" - to je detinske!
Vybrat ze sahodlouheho komentare jednu vetu a zautocit na ni, to je detinske!
Ponizovat ostatni, jen pro jiny nazor - to je detiske!
A pak, ze my se chovame jako deti - to je detinske...
rád lidi kárá...
A upřímě není to poprvé, co reaguje na neco úplně jineho nez je původní obsah sdeleni...
A ted obecne:
Vztekat se za to ze nekdo ma jiny nazor nez ja - to je detinske!
Neuznavat jinou nez svou "pravdu" - to je detinske!
Vybrat ze sahodlouheho komentare jednu vetu a zautocit na ni, to je detinske!
Ponizovat ostatni, jen pro jiny nazor - to je detiske!
A pak, ze my se chovame jako deti - to je detinske...
ARA, 06.01.2012 16:09:41
Taron: Nedělej z Alasis něco, co NENÍ !!! Záčínáš být malinko demagogická. Nepodsouvej autorce obdiv k hulvátství. Nenapsala o tom jediné slovo a její vyjádření bylo slušné, chytré, smířlivé. Musela by být masochista, aby obdivovala hulvátství pod svým textem.
Podělaní komouši? Nepřipadá mi to tak vulgární. Ti, kdo s nimi zažili konflikt a poznali sami na sobě jejich metody, ti by se moc nepohoršovali. Podělané je kde co. A oni uměli být příšerní. Už mne nebaví ti vysvětlovat, že nebylo napsáno nic o podělané autorce. Ale byl uveden jeden z režimů, kde se podobný styl vyskytuje často. A ten režim byl někdy víc než podělaný. Posíral životy mnoha lidí. I to může být důvodem, proč někdo může mít k takovému stylu odpor.
Podělaní komouši? Nepřipadá mi to tak vulgární. Ti, kdo s nimi zažili konflikt a poznali sami na sobě jejich metody, ti by se moc nepohoršovali. Podělané je kde co. A oni uměli být příšerní. Už mne nebaví ti vysvětlovat, že nebylo napsáno nic o podělané autorce. Ale byl uveden jeden z režimů, kde se podobný styl vyskytuje často. A ten režim byl někdy víc než podělaný. Posíral životy mnoha lidí. I to může být důvodem, proč někdo může mít k takovému stylu odpor.
taron, 06.01.2012 16:18:12
Nebylo napsáno nic o podělané autorce, to máš pravdu, ale podle mě byl podělanej celej ten komentář od Tual, neslušnej a drzej. Nelíbil se mi komunismus, stejně jako mnohým, kolik bylo mě? Když skončil? Byla jsem v 8 třídě. a kolik bylo Tual? Byla ještě skoro kojencem...tak proč používá takové nesmysly sprosté , když o tom nemá ani páru,připomíná mi to Puera, jak vykládal o panu Havlovi..to byla stejná situace. Alasis psala, jak někdy obdivuje Tual, jak je upřímná, jak to umí...atd. Chtěla jsem jí jenom naznačit, že upřímnost může vypadat i jinak , než být surová k ostatním.
puero, 06.01.2012 16:20:16
Jakže, tobě se nelíbil můj názor na V. Havla?
taron, 06.01.2012 16:27:48
Puero: Ale né, jen se mi líbí, jak mladí se rádi vyjadřují o politice, když v té době byli mimina. Já se ve vašem věku o politiku vůbec nezajímala...protože jsem toho moc sama nezažila a nemohla jsem se tudíž rozhodnout objektivně. Nebylo to nic proti tobě, teda nic ve zlém, myslím, že ta kapitola už je ,doufám teda ,nějak uzavřená:
puero, 06.01.2012 16:30:02
neboj, já ji nehodlám otevřím, jen jsem se lekl, že jsem napsal něco co bys pochopila jako neokomunistický kryptofašistický úderný názor.
ARA, 06.01.2012 16:34:24
Já jsem také nezažil Svatou Inkvizici, přesto si dovolím tvrdit, že někdy dělala příšerná svinstva. Asi proto, že o tom mám trochu páru.
Co se stalo? Byl napsán komentář k textu. Nikoli hodnotící autorku. Drsný komentář. Komentář, s nímž se autorka více méně a s nevšední upřímností ztotožnila. Protože pochopila, že v tom nebylo nic osobního. Končím. Vypínám PC
Co se stalo? Byl napsán komentář k textu. Nikoli hodnotící autorku. Drsný komentář. Komentář, s nímž se autorka více méně a s nevšední upřímností ztotožnila. Protože pochopila, že v tom nebylo nic osobního. Končím. Vypínám PC
taron, 06.01.2012 16:39:30
No a já k tomu drsnému komentáři mám upomínku. Byl zbytečně drsnej. To je vše. Odmítám drsné komentáře. A myslím si, že by měli být psány s citem...a slušně. Co udělala Dee? Jako puberťačka se proti Elišce ohradila, a dostala po čumáku. Tual už puberťačkou nazvat nemohu, už jí je přece jenom 25 let a ona tady zkouší drsné komentáře, někdy až sprosté a urážející a nic se neděje. To mi vadí.
D_P, 06.01.2012 17:59:14
Točí se toči kolo dokola,
jen kvůli jedne tvrdé hlavě... že ARA?
jen kvůli jedne tvrdé hlavě... že ARA?
taron, 06.01.2012 18:13:41
A ještě jestli můžu k dnešní AROVĚ básni. Myslím, že to byla návnada, kdo se chytí, ten to schytá... a schytala to zrovna Yana, která se včera držela na uzdě. A schytala to za to, že už považovala novou báseň o Dee zbytečnou. Dobrá, je to žena, má ráda klid. Všichni tušíme, že tu jde o víc, než jenom o Dee, je to mezi muži. Tak ať se to tedy mezi muži utká. Ženy většinou tak tvrdou hlavu nemají a mají rády klid a pohodu. ( a umí rychleji odpouštět). Muži si musí dokazovat co jsou a nejsou. Patří to k nim. Chápu to, mají být vůdci a hlavou rodiny, musí se umět i ohánět a bránit. A já jako žena, mám ráda ještě slušnost. K tomu se přiznávám dobrovolně. Nejen slušně komentář přijmout, což se zrovna Dee nepovedlo, tak i slušně komentovat, což se zase pro změnu nedaří Tual.
ARA, 06.01.2012 18:58:02
Taron: Já se ti upřímně divím. Málo sis nedávno naběhla? S vlastní předpojatostí a nesmyslnou doměnkou? Se svou vztahovačností?
Já nevím, jestli Vím Dííí považovala Yana za zbytečnou. Ale nebyl důvod mě umravňovat slovy o rozdmychávání vášní. Já jsem ten hravý text, který byl vlídným ohlédnutím, za zbytečný nepovažoval.
Všichni rozhodně nevíme, že je tu něco mezi muži. Mezi muži se má něco utkat? Pochybuji, že se od včerejšího dne z žen staly muži. To by v tom tedy musel být sám čert prachsakulentsky namočen.
Máš ráda klid a pohodu, tak proč se už nevěnuješ něčemu jinému?
Víš, jak to zase skončí? Pro tebe? Zas tě to bude mrzet. I to, že sis teď dovolila tak mužně veřejně vyslovit svoji doměnku o mém textu.
Vzpomínáš, jak to bylo tehdy? Ty tvrdá hlavo? Jak se bránila pochopit, že jsem nepsal o tobě? A teď jsi udělala co? Píšeš zas o mém temném a skrytém úmyslu. O návnadě. Máš ráda slušnost? Tak to zkus a nevymýšlej si temné domněnky a nepiš je sem.
Já nevím, jestli Vím Dííí považovala Yana za zbytečnou. Ale nebyl důvod mě umravňovat slovy o rozdmychávání vášní. Já jsem ten hravý text, který byl vlídným ohlédnutím, za zbytečný nepovažoval.
Všichni rozhodně nevíme, že je tu něco mezi muži. Mezi muži se má něco utkat? Pochybuji, že se od včerejšího dne z žen staly muži. To by v tom tedy musel být sám čert prachsakulentsky namočen.
Máš ráda klid a pohodu, tak proč se už nevěnuješ něčemu jinému?
Víš, jak to zase skončí? Pro tebe? Zas tě to bude mrzet. I to, že sis teď dovolila tak mužně veřejně vyslovit svoji doměnku o mém textu.
Vzpomínáš, jak to bylo tehdy? Ty tvrdá hlavo? Jak se bránila pochopit, že jsem nepsal o tobě? A teď jsi udělala co? Píšeš zas o mém temném a skrytém úmyslu. O návnadě. Máš ráda slušnost? Tak to zkus a nevymýšlej si temné domněnky a nepiš je sem.
taron, 06.01.2012 19:05:02
Jen je mi líto Yany. :)))Mám ji tak ráda, že bych klidně vzala všechnu její bolest na sebe. Nechtěla jsem, aby zrovna ona...nechci, aby druzí trpěli, to je vše. Nechci to.Nenávidím zlo. Tak co mám dělat? Vím už, že musí být , co je svět světem je zlo...a pořád se proti němu stavím. Proč? Opovrhuji tím Bohem....dělám chybu vím, jen mě to bolí za druhé...a bojuji za ně, za slabší, za poražené, za ublížené..prostě jim chci pomoct. Nic mě doteď nerozbrečelo, až tato moje slova, která píšu. ..........
taron, 06.01.2012 19:14:33
Málo jsem si naběhla, málo.Trpím za druhé, a nedokážu se smířit s jejich bolestmi. Jednoho dne se utrápím...........
Yana, 06.01.2012 21:53:18
Taron připadala jsem si jak malej smrad zahnanej do kouta, dík za podporu. Už je to v pořádku. Jsme tu samozřejmě imaginární postavy, přesto já, tak, jak se vyjadřuju tady, tak se vyjadřuju i mimo psance. Jsem naprosto nekonfliktní tvor a jakékoli pře mě ničí, i když se např. nejedná o mě, ale o někoho jiného. O to víc jsem byla zaskočena. Vůbec jsem nečekala takovou reakci. Zaskočilo mě to moc a hlavně poučilo.
puero, 06.01.2012 22:18:24
Copak ty jsi jiná, Yano? Copak tě nehřeje u srdce to zlo v tobě, proti kterému ti moudří bojují? Ti starší a poučenější, ti co mají pravdu?
Uvědom si, že jsi mladší a musíš se podřídit. Vzdej se, nevzpírej se. Jsi slabá.
Ale nejsi sama.
Uvědom si, že jsi mladší a musíš se podřídit. Vzdej se, nevzpírej se. Jsi slabá.
Ale nejsi sama.
taron, 06.01.2012 22:26:22
Yanu to jistě velmi bolí, ale není podlá a pomstychtivá.
Yana, 06.01.2012 22:31:47
Jo, jsem zlá, krutá, jsem nepolepšitelnej smrad, dozvěděla jsem se to tady a je mi v tej roli fajn. Konečně si připadam zase mladá, zdravě drzá a na svoje názory hrdá, A kdyby je někdo chtěl napadnout, tak budu bojovat. Protože JÁ mam vždycky pravdu. Ale tak to bohužel vůbec neni.
Yana, 06.01.2012 22:33:37
Chtěla jsem napsat bohudík.
puero, 06.01.2012 22:36:24
život je hořký
bohudík
Hele Yano, vítej v klubu, není ti na druhé straně barikády dobře? No uznej že se puero v těchhle přestřelkách musí cítit dobře. Líp než taron, která stojí na barikádě a mává bílou vlajkou zatímco se střílí.
bohudík
Hele Yano, vítej v klubu, není ti na druhé straně barikády dobře? No uznej že se puero v těchhle přestřelkách musí cítit dobře. Líp než taron, která stojí na barikádě a mává bílou vlajkou zatímco se střílí.
taron, 06.01.2012 22:36:54
Puero, nevíš, co píšeš, já střílela celé dětství a vím , že válkou ničeho nedosáhneš, vím to ze své bolestné zkušenosti a protože mám bolestnou zkušenost, tak se biji za každého, kdo mi připadá ublížený....je to moje paranoia, je to moje mrzáctví, né tvoje, tak si z něho nedělej legraci. Že chci, aby byl mír? Po tolika letech boje? Dělám jednu jedinou chybu, chci, aby měli mír i ostatní, nejenom já...
taron, 06.01.2012 22:43:44
A kromě toho, kdo má bílý prapor hlásá život...a sám svůj život nabízí proti nepříteli...pokud jsi mě tím chtěl zesměšnit, tak se ti to nepovedlo, vem si tedy bílý prapor ty a nabídni se sám nepříteli, za druhé.....
puero, 06.01.2012 22:46:13
Já tě taron nechtěl zesměšnit, ty jsi můj spojenec. Jen jsem nějak chtěl popsat tu tvou hasičskou úlohu v těchhle přích. Ta tvá proroctví prohry. Je to hlásání ženské slabosti, což je vpořádku. Ale na mě to působí tak nějak bezzubě.
puero, 06.01.2012 22:47:29
Až v budoucnu přijde další Hitler podmaňovat slabší, budeš zase mávat bílou vlajkou?
Yana, 06.01.2012 22:54:28
Dneska už je mi všechno jedno.
U 1. obraz mrtvoly krví namalovaný byl by lahodné umění,
2. do toho bílou vlajkou mává a ze sebe nám kus sebe dává,3. jenom pokyvuje a ostatní pošťuchuje,4. má vždy a ve všem pravdu,5. chce vyrazit do boje a 6.smrdí od hnoje. Každý se pod nějakým číslem najde a mě vztek snad přejde. Jistě že se Puero v přestřelkách cítí dobře. Ničeho a nikoho se nebojí. Tím např.mně nahání strach. Nejsem tak... co vlastně, chytrá, rozumná nebo moudrá... Taron promiň mam dnes takovou náladu. Psala jsem ti o svém strašákovi ve skříni. To víš že je jich víc. Např.nevlastní otec se svými argumenty alkoholika. A nikdy jsem nenašla vhodný protiargument.Chápeš.
U 1. obraz mrtvoly krví namalovaný byl by lahodné umění,
2. do toho bílou vlajkou mává a ze sebe nám kus sebe dává,3. jenom pokyvuje a ostatní pošťuchuje,4. má vždy a ve všem pravdu,5. chce vyrazit do boje a 6.smrdí od hnoje. Každý se pod nějakým číslem najde a mě vztek snad přejde. Jistě že se Puero v přestřelkách cítí dobře. Ničeho a nikoho se nebojí. Tím např.mně nahání strach. Nejsem tak... co vlastně, chytrá, rozumná nebo moudrá... Taron promiň mam dnes takovou náladu. Psala jsem ti o svém strašákovi ve skříni. To víš že je jich víc. Např.nevlastní otec se svými argumenty alkoholika. A nikdy jsem nenašla vhodný protiargument.Chápeš.
taron, 06.01.2012 22:54:49
Puero, to je podpásovka s tím HITLEREM....bojuj čestně. A co se týká ženské slabosti..tím , že ženy nejdou do krajnosti..a radši ustoupí, tím jsou moudřejší, než muži. Vy se snažíte hrocovat a dokazovat všem svou sílu....ZASE MYSLÍM,ŽE JE PO BOJI A TY SE TEPRV CHYSTÁŠ BOJOVAT...musíš být příště rychlejší..., když někdo odrovná mě, tak zvedne bílej prapor někdo jiný, vždycky se někdo najde...
taron, 06.01.2012 22:57:02
Yana: Už chápu ... :))
puero, 06.01.2012 23:00:27
Yana: právě jsi mi vystřihla největší poklonu od doby co o mě něco podobného řekla derrry. Jsem dojat. Děkuju.
Taron: Padneš a už nevstaneš, ale prapor pozvedne jiný a vesmír bude zase v rovnováze. Ale když není, tak jsme za potřebí oba, nemyslíš?
Taron: Padneš a už nevstaneš, ale prapor pozvedne jiný a vesmír bude zase v rovnováze. Ale když není, tak jsme za potřebí oba, nemyslíš?
loner, 06.01.2012 23:01:11
Tohle je celkem zajimava debata. Ale utekla uplne od podstaty. Podstatou nebyl ani komentar od Elisky, ani reakce Dee. Podstatou byl muj stret s Arou, kterej odstartoval kolotoc blbosti a dokola se opakujicich pozic moci. A co za tim je? Touha ovladnout ostatni. Dat jim za vyucenou. Aby byli hodni ...
taron, 06.01.2012 23:09:02
Puero : Jsou zapotřebí tři. Ten kdo útočí, ten kdo se brání a ten kdo mává bílým praporem. Ten kdo má prapor je opovrhován oběma bojujícími stranami, dokud nenastane mír. Pak jsou všichni rádi, že někdo měl odvahu chtít mír.....
puero, 06.01.2012 23:12:20
Taron: Teď jsem ti na to chtěl něco drzého napsat, ale spolknu to, to cos napsala vyznívá docela logicky. Takže tě hřeje usrdce, že jsme všichni rádi, že máváš bílou vlajkou, je to tak?
ARA, 06.01.2012 23:12:38
Puero: S veškerým možným porozuměním ke všem lidským slabostem a jejich možných následků a s plným vědomím obsahu slov, která teď vyslovím, prohlašuji:
Puero, zatímco ostatní tvoji spolubojovníci si hrají opodál na vojáky, ty jsi znechucující a chováš se jako úlisná prohnaná mrcha. Jako bezcitný a zlovolný démon, který využívá zavětřené slabosti druhých. Jsi pro mne (za určitých okolností) podlý manipulátor.
A ještě něco k té tvé krémové společnosti. Považuji to za obyčejný podvod. Nic vás nespojuje. Žádná myšlenka, ani styl. Spojuje vás jediný bod zakladatel. Nemá to jiný smysl.
Puero, zatímco ostatní tvoji spolubojovníci si hrají opodál na vojáky, ty jsi znechucující a chováš se jako úlisná prohnaná mrcha. Jako bezcitný a zlovolný démon, který využívá zavětřené slabosti druhých. Jsi pro mne (za určitých okolností) podlý manipulátor.
A ještě něco k té tvé krémové společnosti. Považuji to za obyčejný podvod. Nic vás nespojuje. Žádná myšlenka, ani styl. Spojuje vás jediný bod zakladatel. Nemá to jiný smysl.
Yana, 06.01.2012 23:14:12
Taron, já jsem taky taková, po těch pár týdnech tady, co jsem pozorovala četla a četla a četla a jen občas zasáhla . Tak jsem pochopila že tady se zlo a dobro dá těžko rozpoznat. Líbí se mi vždycky tvoje roztrpčení, tvůj zarputilý boj za spravedlnost. Jsem zvědavá vždy jak to dopadne. Ještě nedávno pro mě nějací psanci neznamenaly vůbec nic a teď tady trávíme tolik času, dohadujeme se, hledáme spravedlnost, moudrost, spřízněnou duši. Nepřijde ti to trochu směšné. Já sem přišla psát svoje mrzká dílka. Myslím ale,že se tady učím úplně něčemu jinému, diskutovat, sledovat co kdo napíše a možná i obhájit svůj názor. Dík za to.
puero, 06.01.2012 23:14:43
ARA: Co teď čekáš, že ti na to odpovím?
taron, 06.01.2012 23:23:55
Puero : Já vím, že jsem opovrhovaná oběma stranami... :) a u srdce mě určitě nehřeje...
ARA, 06.01.2012 23:24:57
Já jsem dokonale pochopit tu svinskou taktiku. Vynořit se z díry a vrhnout se na ty holky. Protože víš, že se na to tvoje chcípáctví nevydržím dívat. Pimp s těma provokacema neuspěl, protože na tohle žalůdek neměl. Celý den jen stresoval ty holky. A teď přichází démon. To si myslíš že snad propadnu panice? Nikoli. Ale dloho se tebou a těmi vojáčky zabívat nebudu. Holky snad pochopí, že ty nejsi nic, neýž písmenka na webu a že jim nehrozí žádné reálné nebezpečí. Ty myslíš, že od tebe ještě čekám nějaké odpovědi? Nikoli. Kdykoli jsi dostal za uši za svou nadutost, tak jsi prostě na čas vychcíp, aby ses zas vynořil. Dostaneš se z toho kolotoče zrcadel, ale bude to nějaký čas trvat.
taron, 06.01.2012 23:25:18
Yana : Učíme se tady diskutovat, to už jsem taky pochopila..je to fajn, pokud se lidé chovají k sobě s úctou... a mají se rádi a umí složit zbraně..
Yana, 06.01.2012 23:30:29
Loner:"Co to píšeš? To vůbec neni pravda! My tady hledáme spravedlnost. A pak, že nemáme nic společného. Hledáme vlastní uspokojení, každý svým způsobem." Vykřikla malá Jana a rozplakala se.
ARA, 06.01.2012 23:32:26
Kde jste, vy chudinky? Vy, chlapáci, kteří se chováte jako malí, když se máte zastat ženy? Smrdíte intrikama a když jste zahanbeni vlastní lhostejností, kopete jak pominutí. Z bezradnosti nad vlastní zbabělostí se vrháte na ženu a žvaníte o její nedostatečné roli chůvy. Nechcete, abych vám to pokorně napsal soukromně, aby se vás to nedotklo?
Něco jako opatrňoučce upozornit na překlep? Kulový !!!
Něco jako opatrňoučce upozornit na překlep? Kulový !!!
puero, 06.01.2012 23:33:21
ARA: Vychcíp? Diskuzi o umění jsem ukončil, protože jsi jasně napsal, že ,,Až někdo bude tvrdit, že vzdělání je opakem moudrosti, nebav se s ním. Bude to patrně idiot. Nenapravitelný a nevzdělávatelný. A nic mu nepiš, neboť patrně ani neumí číst, pohrdá takovou dovedností."
Ergo, přestal jsem se s tebou bavit.
Ergo, přestal jsem se s tebou bavit.
taron, 06.01.2012 23:33:59
Loner, Yana : myslím, že tady všichni hledáme hlavně sami sebe....
ARA, 06.01.2012 23:35:56
A tos dobře udělal, protože jsi toho nablábolil už dost. I o humanitě.
puero, 06.01.2012 23:37:13
ARA:O humanitě ses bavil s korinťanem.
D_P, 06.01.2012 23:37:32
Však se dočkáš...
Yana, 06.01.2012 23:37:50
Taron, já jsem srab, budu s tebou mávat, můžu ?
taron, 06.01.2012 23:37:57
Puero....my tady hledáme sami sebe...a ty jsi opět tou tvou vzdělaností tu moudrost nepochopil.....na moudrost musí mít člověk asi talnet, nebo co...ach, jo . Pochop, že lidé se mouhou pohádat, a to je vše, nebudou na sebe vzhlížet jako sůvy, ale opět k sobě najdou cestu, to je to, co ti chci tady vysvětlit...
taron, 06.01.2012 23:39:57
Yani, myslím, že nám to nepomůže, ale mávej , mávej , budeme dvě...padneme za vlast, musím se smát, jak jsme ve své podstatě všichni ubohý, a jak veliký je Bůh...směju se , jak tady všichni dokazujeme to své....a po válce si oprášíme bundy a saka, vyhojíme auvínka a můžeme znovu bojovat, hurá, hurá, Puero, bojuj, jsi směšný.....chlapi bojujte, ať můžou ženy a děti umírat...pro vaše přesvědčení..., budeme volat : Hurá a nadšeně položíme své životy, my ženy to dokážem, pro vás, muže.....cokoliv
puero, 06.01.2012 23:45:25
ARA: dovol, abych ti vrátil toho démona zla. Vy mě totiž k hádkám vůbec nepotřebujete. Dokážete to sami od sebe ,stačí, aby někdo nesouhlasil s upozorněním na chybu. (Mimochodem by sis měl začít dávat pozor na jazyk, tvůj slovník je čím dál horší a horší.)
ARA, 06.01.2012 23:45:27
Tak jo Taron. Už se zas směješ, tak já končím.
puero, 06.01.2012 23:47:37
Taron: Od toho války jsou, aby slabí umřeli a silní zůstali. Když tě tolik bolí každá urážka, tak zavři oči.
ARA, 06.01.2012 23:48:18
Asi to bylo třeba. Aspoň se vojáčci rozprchli a já můžu vypnout PC.
taron, 06.01.2012 23:49:49
Díky, je dobojováno! Spočítáme ztráty, co jsme si, to jsme si, Puero už nebojuje....je tím vším zhnusen...zase se budeme milovat , hurá...Yani, nemusíme padnout s našimi dětmi, muži se umoudřili...
puero, 06.01.2012 23:50:51
Tomu se říká nalhávání si.
taron, 06.01.2012 23:51:13
Puero : Od toho války jsou , aby umírali děti a ženy....a vy muži je máte chránit mírem, né válkou...
Yana, 06.01.2012 23:52:51
Loner,Taron :máte pravdu. Devils zní dnes tak tajemně, Puero dnes tak bojovně a malá Jana asi zbaběle uteče. Vyklízím bojové pole. Budu hodně z dálky přihlížet. Možná kdyby byl někdo zrańěn tak zasáhnu. Jsem s Taron na kopci.
puero, 06.01.2012 23:54:16
Tahle alegorická hra mě nebaví. Všichni jen čekají že autor milostných básní projeví nějaký akt slabosti. Ne, ne a ne. Nepodporuju politiku apeacementu.
taron, 06.01.2012 23:56:29
Puero : Co tě to učíli ve škole...ty chytráku... a kolik máš vysokých škol... a chceš válčit....styd se.....
puero, 06.01.2012 23:57:43
Yana: Patrně si neuvědomuješ že tahle diskuze tě měla původně ospravedlnit a obhájit tvoje komentáře pod jistým dílem. Utíkáš si sama ze své vlastní obhajoby. Proč? Ty nejsi někde na kopci s taron. Taron tě obhájila tak, že ti pomohla nechat se sama porazit.
Dneska jste mi předvedli že jste saláti. Jeden jako druhý. Člověk se vás ani zastat nemůže. Dobře vám tak.
Dneska jste mi předvedli že jste saláti. Jeden jako druhý. Člověk se vás ani zastat nemůže. Dobře vám tak.
puero, 06.01.2012 23:59:26
nestydím nemám za co, styď se ty taron, vzpomínáš si, proč jsi tuhle diskuzi vůbec otevírala?
Yana, 07.01.2012 00:03:32
No, tak dobře mi tak, já se snažila ospravedlnit sama. Nepovedlo se mi to, spojence tady stále mám, zdá se skoro tajného agenta s tajným posláním. A rozšifruj si to jak chceš. Já jsem tady teď na bojišti zkrátka zbytečná. Jsem v záloze.
puero, 07.01.2012 00:05:24
Tvůj tajný agent mává na kopci bílou vlajkou ne?
Yana, 07.01.2012 00:09:33
Myslím že teď spíš černou. Někdo je poražen ale ještě nevím kdo, vezmu si dalekohled, přemísťuji se.
1kor13, 07.01.2012 00:13:05
"Ten ktorého meno sa nesmie vysloviť" by mal dostať banán do ruky a byť vyslaný do teplých krajín odkiaľ priletel. Rozpútava tu hádky už dosť dlho a očividne je nás viac koho to irituje.
D_P, 07.01.2012 00:16:37
1kor13: :D
LUKiO, 07.01.2012 00:24:30
TAK! Teď mávám bílou vlajkou já. Buď se tady všichni uklidníte, zvlášť ty ARO, slov jako chcípáci apod. už snad bylo dost. V opačném případě to tu uklidním za vás, a tedy nerad. Protože jsem k takovému kroku nemusel sáhnout už hóóódně dlouho.
puero, 07.01.2012 11:32:44
No asi je třeba vysvětlit to s tou bílou vlajkou. Proč jsem upozorňoval na to, že je blbost mávat bílou vlajkou a vzdávat se až přijde hitler? Protože jsem si myslel že máte na to dohrát hru do konce a když jde taron o to nějak ospravedlnit Yanu, měla by se za ni postavit zuby nehty a bránit a ne ji přemlouvat ke složení zbraní.
Ale komu není rady..... zbytečně se angažuju. nikdo o pomoc nestojí.
Ale komu není rady..... zbytečně se angažuju. nikdo o pomoc nestojí.
taron, 07.01.2012 11:39:03
Puero, omlouvám se, zase jsem to přehnala. Promiň.
loner, 07.01.2012 17:53:15
LUKiO: ty jsi spravce? Kde jsi byl, kdyz jsem te volal ? :)
LUKiO, 07.01.2012 18:10:23
lonere, nedal jsi božstvu řádnou oběť, proto tě nemohlo vyslyšet ;)
a při volání se kontrolují všechny souvislosti, včetně volajícího, opravdu jsi mě chtěl přivolat?
a při volání se kontrolují všechny souvislosti, včetně volajícího, opravdu jsi mě chtěl přivolat?
loner, 07.01.2012 21:08:16
LUKiO: to je mi dozor, aby se jeden doprosoval ..... :)))))) prijde, az kdyz je po boji ...
LUKiO, 08.01.2012 03:24:48
loner: to teď myslíš vážně nebo ti chybí smajlíky i na konci? já jen abych patřičně zareagoval ;)
loner, 08.01.2012 16:36:11
LUKiO: smajlik chybi, je videt, ze se jeste moc nezname :)
LUKiO, 08.01.2012 16:44:21
loner: asi tak, jak píšeš :) víš jak, musím být furt ve střehu...abych stíhal patřičně využít všechny ty oběti a za to seslat pár blesků a dešťů atak ;)
Pokud chcete vložit odpověď, musíte se přihlásit.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
GULI řekl o kmotrov :Kdyby byl kmotrov můj soused,tak by jsme určitě toho boha-neboha objevili..možná v tom půllitru piva..protože jsme na podobné pantheistické vlně..:-)