světluška bez lampičky není světluška...
03.12.2007 15 1649(32) 0 |
světluška nemá lampičku
25.05.2008 - 20:53
světluška ztratila lampičku...nevidí si na špičku...spadla do rybníčku...chcípla:)))
17.01.2008 - 19:11
To má úžasnú logiku! Jednému môjmu profákovi (psychológia, politológia, právo) by sa to strašne páčilo - asi by ti z fleku dal jednotku s hviezdičkou za nádhernú asociáciu :)
Inak za diskusiu by to rozhodne stálo ;)
Inak za diskusiu by to rozhodne stálo ;)
03.12.2007 - 20:51
kdyby nebyl den beze jmen nedam to sem:-D ale sem ráda že se vám to líbí
03.12.2007 - 20:47
Mě na tom nejvíce zaujala skutečnost,že úvodník je delší nežli samotný výtvor.
03.12.2007 - 20:42
v přeneseném významu by to mohlo znamenat...že světluška ztratila láhev...chudinka malá...opilá...to se pak nedivím že nesvítí...:-D...ááá...zas mě napadají ptákoviny...che...
03.12.2007 - 16:17
Heh... Hodně zvláštní nápad a no... Blbůstka to rozhodně je... Otázka je jestli to můžeme považovat za smysluplnou blbůstku...
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
světluška : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Aliasféra
Předchozí dílo autora : Říkam jen tiše....
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Singularis řekla o Sebastián Wortys :Zcestovalý umělec, filozof a snílek v jedné osobě. Stvořitel 3D mouchodlaka na fazolové ovládání, nesčetných neologismů a spousty dalších výplodů nezávislé mysli. Svérázný, ale inteligentní a schopný. V jeho dílech je víc, než se na první pohled zdá. Občas mívá opravdu geniální myšlenky.