přidáno 28.07.2024
hodnoceno 8
čteno 101(12)
posláno 0
................... ......................... ...................... .................. ............. .........





















........... ......... ..... .............. ............. ................... ..... ........ ................ ......
přidáno 08.08.2024 - 09:17
Hard
přidáno 02.08.2024 - 17:04
Dokonalá prázdnota.
přidáno 01.08.2024 - 07:21
gajda: Díky za komentář, zajímavý pohled, hledaní krásy a poezie i v běžných věcech je můj cíl. Toto dílo byl takový pokus, co všechno se tady může chytnout.
přidáno 31.07.2024 - 20:03
DDD: No, oba jsme na to šli podobně
přidáno 31.07.2024 - 10:29
Poslechni si 4.33 Johna Cage. Jedno, jestli v sólovém, nebo orchestrálním provedení.
přidáno 31.07.2024 - 09:07
Zas tak moc se v tvé tvorbě neorientuju. Ztvárnit originální myšlenku je těžší, než se snažit o dokonalost něčeho, co tu už bylo stokrát. A tohle je originální (na zdejší poměry rozhodně). A v podstatě drzé a odvážné.

Když člověk hledá poezii, najde ji nejen v básnickém textu - úhledně seřazených slovech v řádcích a slokách a rýmech, poezii najde člověk i v obrazech, v západu slunce, v letu čmeláka, v hudbě nebo žvatlání dítěte... poezie je skryta v upečené buchtě nebo v milování.... a navíc se to blbě definuje. člověk si otevře tvoji prázdnotu, zjistí, že tu krom vytečkovaného prostoru nic není a po chvilce zmatení se třeba zamyslí a najde poezii v uvědomění si vlastní prázdnoty ve svém životě, a přenese prázdnotu tvého díla (tedy to co tu očekával a ono to tady chybí) jako metaforu do čehokoli, co se jej právě dotýká.... no a objeví poezii.

Málo tvoje další věci ostatní chválí? Třeba jsou promyšlenější, ale jsou i originálnější?
přidáno 30.07.2024 - 20:18
gajda: Aha, tak to jsem rád, že se líbí, spíše to byla taková imitace moderního umění, jehož tvorba nevyžaduje velké úsilí. Trochu mě mrzí, že má díla, která jsou více promyšlená nejsou takto chválena
přidáno 30.07.2024 - 08:18
Perfektní.

Prázdnota vyjádřená až na dřeň. Konečně zas po čase někdo na psancích posunul laťku trochu výš.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Prázdnota : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Hadr
Předchozí dílo autora : Antická pouť

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming