přidáno 12.03.2024
hodnoceno 24
čteno 676(19)
posláno 0


Není to jen tak
možná za celý život a nebo taky nikdy

pampeliškové křivdy
vítr času nerozfouká
i kdyby
semínka znovu zakoření
zas někde jinde
zas v někom jiném

jenže vypálené pole
srdce plevelu nezbaví
přidáno 08.04.2024 - 17:56
No, už odkvetly, šílená doba.
přidáno 16.03.2024 - 07:38
Morfeus : píšeš dlouhé odstavce o ničem, nevysvětlííš, protože jsi umanulý. Píši slušně, na rozdíl od Tebe. Jsi tu od listopadu nebo od kdy ? A jen dáváš lidem pokyny, co by měli. Tak se odprosti, je to trapné a velmi ! Děkuji Leslie za pochopení.
přidáno 16.03.2024 - 07:13
Hanulka: "Usadil", jo, sedím, to ano, ale z tvých drzých a hnusných slov :) pokud něco nechápeš, tak neurážej a nezesměšňuj. Piš slušně o druhých, k druhým! Nikdo se za nevědomost stydět nemusí, jsme lidé... Stydět by se lidé měli za svůj přístup k daným problémům. Tím končím relaci k tobě. S lidmi jako ty se moc dobře vycházet nedá. Nerad vymítám oheň ohněm :)

PS: kdyby se to Leslie nezdálo vysvětleno dostatečně, tak se zeptá. Zase mluvíš za druhé, ty jsi rozená mluvčí z duše ostatních, viď :) bože... pokud ty nechápeš, jak funguje lidské myšlení(což je vidět z tvých slov), tak alespoň zachovej Ticho a zkus pouvažovat nad daným problémem. Ty jich máš opravdu hodně ještě k řešení a s věkem to opravdu nesouvisí. Podívej takový Ježíš, jak ho všichni ve třiceti slušně a tupě následovali a poslouchali. To já už ho přežil ;) pac a pusu..

Ještě jednou za prominutí Leslie :) snad se u toho bavíš jako já ;)
přidáno 16.03.2024 - 00:37
Morfeus : píšeš nesmysly, "vše psychologického" - neumíš vysvětlit, s prominutím Leslie, že je to u její básně. Ale není to poprvé, co jsi toto učinil ! Nepoužívej slova prudit, protože ten, kdo tu neskonale ponaučuje dokola, jsi ty a nemáš na to !
přidáno 16.03.2024 - 00:18
Morfeus : přestaň opět urážet, nejsem dvojaká, ale ty jsi nehorázně drzý člověk, píšeš kritiky jakoby jsi byl nadčlověk a nepiš nikomu, že tomu nerozumí ? Píšeš nesmysly, co má křivda společného se strachem a zlem ? Tebe se na nic ptát nemíním, na to jsi moc mlád, aby jsi ty mně přednášel. Protože tu urážíš kdekoho a jak už tě jednou usadil "kekebreke" - to stále platí.
přidáno 15.03.2024 - 21:47
Hanulka: Dvojaká Hanulko, "bláboly" píšeš ty a úplně všude... už zase začínáš nápadně prudit...jsem si všiml. Pokud něčemu nerozumíš, slušně se klidně zeptej, ale, ehm, to ty neumíš, že? :)

Omluva Leslie :)
přidáno 15.03.2024 - 16:48
Leslie : ano, křivda je naprosto samonosné téma. Nemohu to tu nenapsat, ty blaboly co píše M. se nedají číst. K tvé básni to nemá nic společného. Promiň, jen souhlas s Tvým vyjádřením. A nejlépe vyjádřil Homér, palec nahoru. Díky.
přidáno 15.03.2024 - 13:46
Leslie: To jsem nějak pochopil o čem píšeš ;) psycho je námi vymyšleno, nic víc. Není to vlastně skutečné ;) všechny naše problémy jsou spjaté pouze se strachem, což je iluze a zlem, které je hmotného i nehmotného rázu ;)
přidáno 15.03.2024 - 13:39
Hanulka: Díky za vnesení tvého pohledu. Pampeliška je hořká a krásná zároveň, záleží na úhlu pohledu. Pro někoho plevel, zbavit se jí opravdu nedá. Ale je pravda, že je to léčivá bylina.
přidáno 15.03.2024 - 13:30
Morfeus: Co přesně znamená “vše psychologického”? Asi chápu, kam tím vším míříš, a do jisté míry s tím i souhlasím, i když bych určitě neřekla, že všechny negativní emoce jsou jen různé formy strachu. Nevidím v tom ale úplně přínos pro mou báseň, která se tomuto tématu nevěnuje a věnovat nesnaží. Myslím, že je důležité se učit porozumět různým odstínům našich emocí, a právě těmto odstínům se ve svoji tvorbě ráda věnuji.
přidáno 15.03.2024 - 12:52
Leslie: strach je úplně nahoře v pyramidě, mnozí to nechápou, že stojí za vším v nás ;) forma strachu je právě zášť, pocit křivdy, prostě vše psychologického ;) je to komplikované téma a porozumí mu pouze ten, kdo se nebojí šťourat v sobě ;)
přidáno 15.03.2024 - 12:26
Morfeus: Díky za zajímavou teorii. Ale úplně s ní asi nesouzním. O strachu a zlu píšu ráda také, nicméně křivda za mě naprosto samonosné téma. Jiné emoce k ní mohou, ale nemusí být přidružené, nevidím ale důvod, proč by měla být podmnožinou zrovna strachu. Naopak, strach se může rodit z ní. A zlo? To je podle mě úplně jiné téma, nejedná se o lidskou emoci, ale fenomén, který se marně lidstvo snaží vysvětlit a porozumět mu.
přidáno 14.03.2024 - 16:58
Leslie : křivda bolestivá a vnímaná nespravedlnost, pampeliška symbol nového začátku a radosti, tak to beru já. Děkuji.
přidáno 13.03.2024 - 22:54
Leslie: Křivda je zajímavá psychologická machinace, ale podle mě je nejdůležitěji.. strach, zlo a tak :) protože lidé nechápou přesně, že počátkem je právě strach. Křivda je podmnožina :)
přidáno 13.03.2024 - 22:53
Psavec: Bohužel.
přidáno 13.03.2024 - 22:52
Karblo: Děkuju:)
přidáno 13.03.2024 - 22:52
človiček: Ano, ty pampelišky tam nejsou náhodou, významů mají hned několik.
přidáno 13.03.2024 - 22:51
Morfeus: Díky, v jakém smyslu bys ji doplnil?
přidáno 13.03.2024 - 22:07
Homér: To je top komentář, klidně by mi stačil místo celý básně :D dík za výstižný shrnutí.
přidáno 13.03.2024 - 06:52
tahle je zajímavá, doplnil bych to i o "strach" :)
přidáno 13.03.2024 - 01:08
Pampelišky se nedají porazit.
přidáno 12.03.2024 - 23:02
Pampelišky jsou léčivé, křivdy Nás učí sebeúctě.
přidáno 12.03.2024 - 21:06
Pěkně rezonuje. Líbí se mi.
přidáno 12.03.2024 - 20:17
Některé křivdy se vysmějí i Roundapu.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pampelišková : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Bouření
Předchozí dílo autora : Obleva

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming