22.02.2017 8 973(21) 0 |
Utržený z černých jam
je úsvit, když se s ránem blíží
a rozevlátý, v němé tíši,
rdousí hrdla bledým tmám.
A neuniknou, není kam,
básníci již verše píší.
Utržený z černých jam
je úsvit, když se ráno blíží
k nám.
23.02.2017 - 22:22
Orionka: No, můžeš si všimnout, že tímto jazykem většinou mé básně neoplývají :) Chtěl jsem si to ale zkusit, na chvíli se vžít do těch starých, rozervaných básníků a vidět svět jejich očima. Nevím, jestli se mi to povedlo, ale pokud to zní vznešeně a jakoby z jiných časů, jsem rád...
Jenom budu muset ještě udělat jemnou úpravu, protože ono nešťastné "básníci, již verše píší" mi po korekci DDD a opravení na správný tvar zní hrozně. Takže tohle asi ještě není úplně hotová báseň. Díky moc za zastavení...
Jenom budu muset ještě udělat jemnou úpravu, protože ono nešťastné "básníci, již verše píší" mi po korekci DDD a opravení na správný tvar zní hrozně. Takže tohle asi ještě není úplně hotová báseň. Díky moc za zastavení...
23.02.2017 - 22:06
Yasmin: To mě moc těší a zvlášť od Tebe, malířky krásných slov a črt. Děkuji mockrát, že jsi četla...
23.02.2017 - 14:13
Hm, pošmákla jsem si. I když ten vznešený básnický jazyk není úplně moje gusto, tady se mi moc líbí.
23.02.2017 - 08:19
Krásná je, umíš moc hezky v básni vykreslit atmosféru, že ji člověk opravdu prožívá... A to je pak zážitek :-)!
22.02.2017 - 23:50
DDD: Děkuji... za návštěvu i upozornění na chybu, opravil jsem. Horší ale je, že ten správný tvar zní vážně divně, nepoeticky a jsem teď na rozpacích, jestli jej tam nechat nebo použít jiný obraz. Stejně je na poezii krásné, jak jedno slůvko dokáže celý celek zbortit :) Ještě jednou díky...
22.02.2017 - 16:09
Moc hezká slova, zvlášť druhá sloka se mi opravdu moc líbí. Jen drobnůstka: gramaticky správně je "básníci, již verše píší" (ač to vypadá zvláštně). Jsem rád, že jsem si mohl přečíst - a všechno nejlepší k psaneckým narozeninám :-)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Notturno : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Ještě chvíli...
Předchozí dílo autora : V peří
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Meluzina řekla o BorůvkaB :Myslím, že se v Borůvce snoubí talent s disciplínou. Neustupuje z výborně propracované formální stránky a má co sdělit světu. Jen tak dál!