10.02.2017 18 1065(25) 0 |
Když nestaráš se o jabloně
ovoce časem
ztrácí chuť i tvar
Pak pomůže jen pila
Těch zahrad je mi líto
kde mají ještě strach
vyměnit nepotřebné větve
za trochu světla
Za slunce v korunách
26.02.2017 - 20:36
Leslie: V přírodě je neskutečně moc paralel k našemu životu. Koneckonců - jsme taky příroda, ač si to moc nepřipouštíme :-) To já děkuju :-)
25.02.2017 - 23:05
Ta je moc krásná, slovy i významem. I s tím tvým posledním komentářem. Děkuji...
17.02.2017 - 12:03
Amelie M.: Moc díky za návštěvu i zamyšlení. Je to tak, že dobrý zahradník je ten, který pozná, co má smysl a co ne. Když už jsme u těch jabloní - ze starých větví obvykle odřezávám jen ty špatné a nemocné a nebo ty, které už překážejí dalšímu rozvoji koruny. Ty smysluplné samozřejmě nechávám. Z nových nechávám taky jen ty, které mají smysl. Bez toho by strom předčasně zestárnul a vyčerpal se. Takhle mi plodí a rozvíjí se. Ovoce má možná sice míň, ale o to je zas větší a lepší. Myslím, že člověk to má zhruba stejně :-)
17.02.2017 - 11:19
jsem z tvé básně v rozporu.. jde o dvě roviny vnímání.. pere se ve mně "neopouštěj staré věci pro nové" a "otevřenost novým věcem".. co je lepší (?)
je úžasná! opět, nadlehčená, křehká.. ze života.. vyvolávající spoustu myšlenek.. otázek.. díky
je úžasná! opět, nadlehčená, křehká.. ze života.. vyvolávající spoustu myšlenek.. otázek.. díky
13.02.2017 - 07:53
Amadeo´´: Ono se to, myslím, týká úplně každého. Já jsem ten úplně první. Děkuju za moc milá slova :-)
13.02.2017 - 00:09
Mám rád poezii, která mě něčím obohatí a tuhle báseň bych k ní určitě přiřadil. Je moc pěkná, příjemná. Jsem rád, že jsem mohl číst a že mě přinutila zpytovat svědomí, jakým že to vlastně zahradníkem jsem já...
12.02.2017 - 09:37
vanovaso: Je to přesně tak, jak říkáš. Jenom v té zahradě to prostě člověk hned vidí a na sobě většinou moc ne. Děkuju za zastavení a zamyšlení :-)
11.02.2017 - 17:40
Někdy se bojíme odhodit nepotřebné, a přitom můžeme získat víc, světlo,slunce, místo,prostor... Kdyby to bylo tak lehké jako v zahradě, kde víme, že přijde o to větší úroda... Krásné to máš...
11.02.2017 - 16:14
Další do sbírky jabloňových podobenství (ten strom je tak inspirativní jak máloco). Skvělá mimochodem.
11.02.2017 - 10:29
Yasmin: Tak to ti moc přeju. Já mám zahradničení strašně rád. Už teď mě svrbí ruce. Naštěstí za pár dní budu moct ostříhat aspoň víno :-) Ale o jabloních tahle báseň vlastně vůbec není :-)
10.02.2017 - 16:57
No, my se máme stěhovat, takže zahradní starosti i radosti mě taky neminou :-)! Je moc krásná, to světlo je potřeba :-)!
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zahradnická : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Do kapsy
Předchozí dílo autora : Prach
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
slečna Lily [17], nevěrná [16], Alex07 [13], Tajemný [13], Máňa na koni [1]» řekli o sobě
mr Scraper řekl o rry :moc a moc se mi líbí styl jakým píše :) hlavně do jejích povídek na literu jsem uplnej blázen. a navíc je moc super a sleduje anime ;-)