08.02.2017 22 1200(28) 0 |
Naše komunikace
těhotná představami
náhle potratila.
V prvním trimestru nic vážného.
Jen trocha krve, bolesti, slz
a nejasného pocitu prázdna.
Mám ti o tom vůbec říkat?
těhotná představami
náhle potratila.
V prvním trimestru nic vážného.
Jen trocha krve, bolesti, slz
a nejasného pocitu prázdna.
Mám ti o tom vůbec říkat?
Ze sbírky: Na solar
29.08.2018 - 05:27
Ty mi dáváš... fakt " Na solar"...
pokud je to opravdu "jen" básnička, tak hodně dobře prožitá... až na dřeň...
pokud je to opravdu "jen" básnička, tak hodně dobře prožitá... až na dřeň...
10.02.2017 - 14:21
DDD: Moc děkuji. Dlouho jsem ten úvod měla zapsaný jako obrat/obraz, který jednou někam zakomponuju... Ale pak jsem si řekla, že ta myšlenka je nosná sama o sobě a ve větším celku by třeba zapadla. Jsem ráda, že jsem to podle ohlasů asi trefila.
10.02.2017 - 08:05
Tak tahle je hodně dobrá! A málem by mi unikla. Rytmus bych zrovna tady řešil pouze citem - a ten mi říká, že z toho nikde nic nekouká, jak říká Kmotrov, má to napětí, které by se pravděpodobně nějakým ohlazováním a pěchováním do stop úplně zabilo. Tohle má švih a dobře se to čte. Moc povedená.
09.02.2017 - 19:57
Koráby snů narazili na realitu, možná z obou stran, možná ne, možná i to je (negativní) sen.
Je to hodně originální. Co se týče rytmu, jak říká DDD volný verš má svůj specifický vnitřní rytmus, já tady nemám problém, má to adekvátní napětí.
Bezva.
Je to hodně originální. Co se týče rytmu, jak říká DDD volný verš má svůj specifický vnitřní rytmus, já tady nemám problém, má to adekvátní napětí.
Bezva.
09.02.2017 - 10:41
Nikytu: Děkuji za pochvalu i komentář. Kdybych v té metafoře pokračovala, tohle komunikační těhotenství je zajímavé tím, že v očekávání mohou být oba, ale každý čeká, že se narodí něco jiného. Potomek je pak může pěkně zaskočit :).
09.02.2017 - 10:35
Kaa: Moc děkuji, to je krásná pochvala, vážím si jí. Rytmus tady šel stranou, je to jen o sdělení samotném.
08.02.2017 - 23:18
Výborné přirovnání, nic ohraného. :-)
A držím palce, ať další těhotenství vede ke komunikačnímu rodičovství (Taky zajímavý pojem. :-)).
A držím palce, ať další těhotenství vede ke komunikačnímu rodičovství (Taky zajímavý pojem. :-)).
08.02.2017 - 19:56
Osobně to chápu jako metaforu k vztahu, sociálnímu. Báseň má evokovat pocity (můj subjektivní názor), což se povedlo na výbornou, opravdu silná káva až mi spadla brada! :) (Nemusím říkánky o tom, že je zima a přijde jaro apod..)
Hodnotím to jako jedno z nejlepší dílek co jsem v poslední době četl. Jen škoda, že postrádám rytmus.
Hodnotím to jako jedno z nejlepší dílek co jsem v poslední době četl. Jen škoda, že postrádám rytmus.
08.02.2017 - 18:15
Yasmin: No jasně, je to jen obraz. To komunikace otěhotněla a potratila... a jen v mojí básni :). Moc děkuji!
08.02.2017 - 18:10
Hádám, že je to jen přirovnání... A musím říct, že hodně dobré. Líbí se mi :-)!
08.02.2017 - 14:56
slnečnica: Děkuji za empatický komentář. Ale nemá tě co mrzet, je to jen básnička :).
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Utajené těhotenství : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Mokro v botě
Předchozí dílo autora : A zase umírají mladíci
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
veronika řekla o Liss Durman :liss..rozumime si, vzdycky se ti snazim komentem neco sdelit, ale asi ne vzdycky se mi to podari..co bych ti chtela rict je to, ze sem rada, ze te znam-neznam a jestli si v ty plzni, tak se koukej nekdy ozvat...:)...libi se mi, jak si uprimna a stojis si za tim svym..