záznam slavné bitvy poslaný přítelkyni ve snaze získat zpět status: "Její Hrdina
25.09.2016 4 1749(10) 0 |
Byl to BOJ! Kuckal jsem ho tak 40 minut, kdy jsem mu sázel jeden direct smetáčkem za druhým. Prý je nutno podotknout, že prvních 30 min jsem se jen přemlouval. Nebo-li tančil bojové tance kolem infikovaného místa s blíže nespecifikovanými výkřiky připomínající ženu u porodu, tedy velmi nelidské až démonské povahy. Pro podtrhnutí vážnosti situace jsem zběsile bušil pěstmi o svoji nahou hruď, bylo mi vskutku horko. Tohle vše si kladlo za cíl zastrašení nepřítele, zlomení jeho bojového ducha a samozřejmě zvednutí sebevědomí nebojácnému reku, tedy mne!
Bitva to byla krutá a nelítostná! Avšak díky rituální přípravě a modráky pokryté hrudi se mi osminožce podařilo dostat na lopatky, přesněji na lopatku. V tu chvíli mi hlavou prolétla neúprosná hláška ze známe hry Mortal kombat, kde mužný hlas praví: „FINISH HIM!!!“ po ní vždy následuje zlikvidování téměř bezvládného protivníka DOST morbidním za to elegantním způsobem. A tak jsem ho DOST elegantně spláchl do hajzlu.
Bitva to byla krutá a nelítostná! Avšak díky rituální přípravě a modráky pokryté hrudi se mi osminožce podařilo dostat na lopatky, přesněji na lopatku. V tu chvíli mi hlavou prolétla neúprosná hláška ze známe hry Mortal kombat, kde mužný hlas praví: „FINISH HIM!!!“ po ní vždy následuje zlikvidování téměř bezvládného protivníka DOST morbidním za to elegantním způsobem. A tak jsem ho DOST elegantně spláchl do hajzlu.
26.09.2016 - 10:35
Kaa: Až se budeš chtít přítelkyně zbavit, použij průhledný kelímek, pavouk vztekle běhá po stěnách.
26.09.2016 - 10:33
Děkuji za radu, bohužel to byl macek a jen těžko bych hledal vhodný kelímek. Navíc přítelkyně je těžký arachnofobik, který nechápavě kroutil hlavou, že jsem spláchl jen jednou..
26.09.2016 - 10:26
Dám Ti radu.
Příště ho přiklop kelímkem od jogurtu a podsuň pod kelímek papír. pak ho můžeš vynést ven, ať si běží...
Příště ho přiklop kelímkem od jogurtu a podsuň pod kelímek papír. pak ho můžeš vynést ven, ať si běží...
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Souboj s pavoukem : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Snídaně v putyce
Předchozí dílo autora : Ta druhá
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Singularis řekla o Meluzina :Skvěle ovládá kritické myšlení a polemiku, vyzná se v politice i literatuře, umí poradit a její rady jsou tvůrčí a hodnotné, stejně jako myšlenky v jejích dílech.