Ze sbírky: "Pravdy Ne"pravdy""
03.05.2008 12 1476(29) 0 |
Bojovat proti lásce je těžké, ale bojovat proti zvyku je nemožné.
Ze sbírky: Pravdy Ne"pravdy"
15.05.2008 - 09:49
Já to tedy, myslím, pochopila hned zezačátku.. Bohužel je mi tohle téma teď blízké. Jen doufám, že já nebojuju jen se zvykem, ale že v tom je opravdu láska. Ikdyž ono to člověka trochu svádí k tomu zvyku, když většinou bere v úvahu dobu, kterou už s osobou strávil.. Těžko říct.
Každopádně hodnotit nebudu, snad se nebudeš zlobit. Nezdá se mi to jako dílo, který by se dalo hodnotit.
Každopádně hodnotit nebudu, snad se nebudeš zlobit. Nezdá se mi to jako dílo, který by se dalo hodnotit.
04.05.2008 - 14:53
Kdybych bral zvyk jako kouření, nebudu k tomu cpát něco, jako je láska... celé je to myšleno jednoduše... Když někoho milujete a ten miluje někoho jiného, dá se s tím bojovat, buď vaše láska bude větší, nebo ta první prostě opadne... ale když ten, koho milujete už druhou osobu ne jen miluje, ale je na ní zvyklý... a odpovídá vám prostě... no, to je prostě on, prostě on... prostě zvyk... tak s tím už nezmůžete vůbec nic...
04.05.2008 - 13:26
já se taky přidám...proti zvyku bojovat lze....to máš jako s odvykáním kouření:-)...nebo s drogovými léčebnami......to by pak lidstvo vyhynulo jen proto, že by se neuměli nc odvyknout. Horší je, když si navykneš na nějakou denní činnost, která pak najednou přetane, tak potom s tim mužeš bojovat, nebo se s tím smířit, ale není to nemožné.
04.05.2008 - 11:22
Život jej prostě trochu divný, ale nejspíše jsi znění toho "citátu" zcela nepochopil, jinak by ti to zase tak divné nepřišlo...
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Citát-4 : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Citát-5
Předchozí dílo autora : Sedm kroků
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Sokolička řekla o milancholik :Naprosto skvělý člověk... Vždy mi dokáže zvednout náladu. Jeho verše a písně mi berou dech. Můj snivý poeta.:o)