10.03.2016 14 1240(25) 0 |
Z rozjetýho vlaku člověk nevyskočí,
A když má díru v hlavě
Cizí oči
Vidí skrz a na dno
A i bez nás, drahá,
Svět se točí celkem snadno
A když má díru v hlavě
Cizí oči
Vidí skrz a na dno
A i bez nás, drahá,
Svět se točí celkem snadno
11.03.2016 - 11:45
Přijde mi trochu neukončená ... A Ty nesmutni. S vidinou naplněné lásky jsi psal mnohem líp ... :-) :-* Tak žádný psaní ze smutku !
10.03.2016 - 16:51
NoWiš: Líbí! Ten posun: obecná rovina -> osobní rovina -> obecná rovina je na tak malém dílku skvěle fungující. Připomínkou by bylo jen to samé, co u jiné básně. Ujasnit si, jestli tam má interpunkce být, nebo ne. Tady bych osobně volil tu druhou možnost. (A pozor na "vidí".) Mimochodem, proč se to jmenuje Liška? Je dáma ryšavá?
10.03.2016 - 12:10
Orionka: skvěle řečeno. Co tím chtěl autor říct je otázka k ničemu. Správa otázka je - co cítil čtenář kdZ to četl
10.03.2016 - 12:08
NoWiš: To zas ne, ty prostě umíš psát verše. Ale řekla bych, že ty ze smutku působí opravdověji, aspoň na mě.
Já předtím asi nerozuměla, že jsi mluvil jen o sobě, ne o čtenáři... Ono to pochopení básně podle mě vůbec není o tom "cítit zrovna to samé", "trefit se do noty", ale naopak, když to autor napíše dobře, přenese svoje pocity na čtenáře.
Já předtím asi nerozuměla, že jsi mluvil jen o sobě, ne o čtenáři... Ono to pochopení básně podle mě vůbec není o tom "cítit zrovna to samé", "trefit se do noty", ale naopak, když to autor napíše dobře, přenese svoje pocity na čtenáře.
10.03.2016 - 12:03
Orionka: spíš, že smutek není něco o co bych stál, ale verše umím psát jen z něj. ..
10.03.2016 - 12:01
NoWiš: Tím chceš říct, že čtenář musí být ve stejném rozpoložení jako autor, aby ho pochopil a ocenil?
10.03.2016 - 11:57
slnečnica: Orionka: když na tebe žádné srdce nečeká, věz, že nejlepší verše jsou vždy zlomeného člověka.
10.03.2016 - 10:23
"A za každú svoju ranu,
odmenu hojnú máva prichystanú. /Básnik/
Veď vtedy, v čase smútku, tvorí
najcennejšie piesne, viete..."
Ján Smrek: Básnik a Žena
... je mi to ľúto, Honzo! :(
odmenu hojnú máva prichystanú. /Básnik/
Veď vtedy, v čase smútku, tvorí
najcennejšie piesne, viete..."
Ján Smrek: Básnik a Žena
... je mi to ľúto, Honzo! :(
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Liška : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Manon
Předchozí dílo autora : Však to taky hodně cítím.