Jen taková blbůstka věnovaná mému dětskému Já :)
20.09.2015 12 1071(13) 0 |
Již hodně dlouho,
snad odmalička,
život jí pěkně
komplikuje,
ta její blonďatá
makovička,
tak plná bujné
fantazie...
snad odmalička,
život jí pěkně
komplikuje,
ta její blonďatá
makovička,
tak plná bujné
fantazie...
Ze sbírky: Duše píše... básně
22.09.2015 - 17:36
Lenča: Inu, to já mám rozečteno víc knížek současně. Třeba jsem včera poslouchal rádio (ČR 2) a nahlížel do knihy Znáš svou osobnost? (Claire Gordonová). Usnul jsem a probudil se ve tři ráno, když tam redaktorka hostila Valerii Zavadskou (má dnes 57!). A když jedu z práce, čtu pro změnu FranzeK., abych zase pochopil osobnost někoho jiného...:-) A v noťásku mám osm knížek cyklu Píseň Ohně a ledu. A dnes jsem si u stánku koupil levně pár DVD, jedno je "Mistr neznámého boje. Teď jsem na to koukal, capoiera je nádherná - jako tanec tropických motýlů...:-)
22.09.2015 - 11:50
shane: Já mám filozofickej celej život :D A právě nic nečtu, jen píšu. Ale u postele mám další knížky od Paula Coelha, které čekají, až to na mě "zase přijde". Ta poslední, co jsem od něho četla, byla Jedenáct minut. O vztazích a sexu. Fakt skvělá, můžu doporučit.
Jinak díky za koment a jsem ráda, že se ti básnička líbí :)
Jinak díky za koment a jsem ráda, že se ti básnička líbí :)
21.09.2015 - 00:47
Hezké, milé...Koukám, že máš své filozofické období. Člověk by mohl hádat, co právě čteš! :-)))
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Mému dětskému Já : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Zavadil jsi o mou duši...
Předchozí dílo autora : (NE)SAMOTA
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Jamellie řekla o Dream :Určitě se přečtěte její příběhy, jsou napínavé, osobité a psané opravdu elegantním stylem. :) Věřím, že právě z téhle kamarádské holky bude jednou slavná spisovatelka. ;)