23.10.2014 45 1952(28) 0 |
vyprávím řekám
jak na lovce čekám
já schránka bájných
pokladů
utajená
a uzamčená
na třiatřicet
západů
tak vypátrej cestu
prozkoumej terén
otevři mou skrýš
kouzelným šémem
a vezmi si mě
npɐzǝz
jak na lovce čekám
já schránka bájných
pokladů
utajená
a uzamčená
na třiatřicet
západů
tak vypátrej cestu
prozkoumej terén
otevři mou skrýš
kouzelným šémem
a vezmi si mě
npɐzǝz
Ze sbírky: Objevitelé
12.09.2018 - 16:35
Wrfgr ol fr ubqvy uvag f qrfvsebinpvz xzvprz, :D.
A|B|C|D|E|F|G|H|I| J| K|L|M
--------------------------------
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z
Pozor, spoiler:
Ještě by se hodil hint s dešifrovacím klíčem, :D.
A|B|C|D|E|F|G|H|I| J| K|L|M
--------------------------------
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z
Pozor, spoiler:
Ještě by se hodil hint s dešifrovacím klíčem, :D.
07.09.2018 - 17:18
Ginnare: Já jsem písmo neotočila, to šikulák Severák, je to v diskuzi :). Tahle verze s otočenými písmeny je výsledek kompromisu, aby závěrečné sdělení bylo trochu zastřené, ale pořád srozumitelné. Jsem moc ráda, že se Ti to líbilo, děkuju!
07.09.2018 - 10:39
Ty jo, to je super. Já se tu snžím jen s obyčejnejma písmenkama a ty otočíš i E a A ... a celá basnička je pěkná :)
07.09.2018 - 08:32
jůůů... jak si otočila to písmo??? jak by řekly moje děti... "krutě hustý!" :D
tak si to tak klidně plyne... dělá, jakoby nic... takové ty fantazii povzbuzující slovíčka... ničím neobvyklá... a pak...!!!
Super!
tak si to tak klidně plyne... dělá, jakoby nic... takové ty fantazii povzbuzující slovíčka... ničím neobvyklá... a pak...!!!
Super!
25.10.2014 - 18:32
Amelie M.: :DD No tak teda jo, když myslíš... vy jste mi ale hračulkové se Severákem :)
23.10.2014 - 22:04
Sucháč: Severak: Tak se sakra chlapi dohodněte, Sucháč je pro tajemno... třeba to rozsekne někdo třetí :))
23.10.2014 - 22:01
Orionka: dej ho tam vzhůru nohama, nebo nějak zašifrované. Je těžké si ho tam domyslet z teček.
23.10.2014 - 21:59
Sucháč: No tohle by měla být konečná :). A neupravuji na pískání, vždycky po zralé vlastní úvaze :)). Jediná otázka je, jestli tam to slovo dát nebo nechat tečky. Holky řekly ne, radši zastřeně, co říkáš ty jako chlap?
23.10.2014 - 21:53
Panebože, to, co mě tu pohoršuje je jedině, to, že jeden píská a jiný upravuje...sakra, stojíš si za ní vůbec? Až bude konečná verze, řekni...
23.10.2014 - 19:32
Zamila: Průhledů nee, "e" uprostřed tam nesedí :). PS: Mě tahle spolupráce naopak baví. Neberu texty jako dogma a stejně přetvářím za pochodu. Tu dnešní báseň snad už desetkrát, to bude rekord :D
23.10.2014 - 19:25
Orionka: :-D Zamilovsky by na konci bylo "průhledů" :-) Jenže Zamila by nikdy nedopustila, aby jí někdo upravoval básně :-D
23.10.2014 - 18:29
taron: Moc děkuji, jsem ráda, že jsem tě nepohoršila... ale takhle - ta původní verze nebyla s tečkami, nýbrž "na ostro" :) Taky bych hodnocení ráda nechala na chlapech, ale abych se dočkala :/ :D
23.10.2014 - 17:53
No...holky, ještě se tu na báseň neozval žádnej z chlapů...takže tak nějak, já bych nechala konečné východisko perverznosti na nich..., nic lidské mi není perverzní a když je tu pár teček...??? No.. prostě jo, navázání dalších erobásní, proč ne? Já si musela vyguglovat, co je to geocaching, takže až mi to konečně došlo vo co go...tak jsem ráda, že mi to došlo a už se teda nemám proč pohoršovat :)))))))
dobrý to je, prostě erotika jak má být :)
dobrý to je, prostě erotika jak má být :)
23.10.2014 - 15:37
Amelie M.: Děkuji za názor. Nevím, na "rozvibruj mě" nic tak špatného nevidím a bez něj by to možná ztratilo srozumitelnost. Ta druhá verze by vypadala takhle:
tak vypátrej cestu
prozkoumej terén
otevři si mě
kouzelným šémem
......
Třeba ještě někdo řekne, která mu připadá lepší. A dík!
tak vypátrej cestu
prozkoumej terén
otevři si mě
kouzelným šémem
......
Třeba ještě někdo řekne, která mu připadá lepší. A dík!
23.10.2014 - 15:27
Když jsem to četla, měla jsem totožný názor, jako holky :) závěr mi báseň shodil.. nicméně, stále bych oželela i "rozvibruj mě", už to tam vnímám navíc.. jinak dobrý..
23.10.2014 - 15:21
Zamila: slnečnica: Dámy, na váš popud jsem to zkusila předělat. Nevím, jestli k lepšímu, ale snad už to aspoň není tak perverzní a okaté. (Po pravdě mi lehce perverzní připadal i závěr miniatury Speleologická, ale v komentářích nikdo nic takového ani nenaznačil. Tak jsem přitvrdila, ale asi to bylo už moc - musím se naučit odhadnout míru :).)
23.10.2014 - 14:00
Zamila: Njn, druhý díl většinou bývá slabší než první :). Děkuji za komentář, chápu.
23.10.2014 - 13:59
slnečnica: Děkuji za upřímný názor. Ladění jsem naznačila zařazením do kategorie a opravdu je záměrem dvojsmysl, který vykoukne až v závěru. Uznávám, že na někoho asi nevykoukne, ale rovnou vyjukne :). Perverzně myslím zní pouze poslední slovo.. ale to tam patří, protože navazuji na obdobnou miniaturu Speleologická... když tak si přečti, co jsem pod ní napsala v komentáři taron :).
23.10.2014 - 13:36
Ta Tvoje první byla silnější ... Tady už to působí tak, že dvakrát opakovaný vtip přestává být vtipem ;-) Už to pro mě bohužel nemá tu zastřenou hloubku ... Už je to nějak příliš okaté a laciné.
23.10.2014 - 13:16
Orionka: Nebyť poslednej strofy, bola by to pekná báseň. Tá, aspoň podľa mňa pôsobí perverzne, a teda zbytočne kazí zvyšok. Ak si to chcela mať ladené v takom duchu, mala si to naznačiť už na zazačiatku, ktorý je krásne lyrický, akoby bol súčasťou inej básne. Sorry.
23.10.2014 - 11:37
ok :D a pardon, zmátly mě ty pocity na lovu... tys myslela pocity lovené, ne lovce - už je mi to jasné :)
23.10.2014 - 11:33
No tak uvozovky nad lovem asi moc nepomohly :D Myslím, že si rozumíme dokonale. Na skutečný geocaching jedině se skutečným geokačerem :) Není za co.
23.10.2014 - 11:27
Klaron: Nejsem si jistá, jestli si tak úplně rozumíme... a jestli ses koukla na kategorii :)... ale každopádně dík! Jsem moc ráda, že to sedí i na skutečný geocaching ;-)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Geocaching : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Velké holky nepláčou
Předchozí dílo autora : DMO
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 3» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Liss Durman řekla o Adrianne Nesser :Skvělej člověk, kterej nikdy nezklame!! Je s ní prdel.. Kdo nezažije, nepochopí! Chybíš mi, ty i ten zbytek supr lidiček ze třídy...!