Šuplíkovka z vlakového nádraží, doslova
14.10.2014 3 835(13) 0 |
Sedím na nádraží a čekám, jestli ten zatracenej vlak vůbec někdy přijede. Musí tu být přece každou chvíli. Každý koho znám do něj alespoň jednou už nastoupil, ale mě tady neustále hlásí, že ten můj má stále zpoždění a já se můžu jen spoléhat na dráhy, že ten starý vlak přeci jednou musí přijet. Už je mi trapně tady neustále zůstávat jako poslední …
S batohem na zádech připravena nastoupit, ale nikdy to nemůžu udělat, protože to není ten můj. Tak tu stále zůstávám sedět, a čekám a čekám, a neustále poslouchám, ten stejný hlas: „ Vlak pro dívku čekající na nádraží, má zpoždění. Cestujícím se omlouváme, čas zpoždění se může měnit.“ A stále dokola …
S batohem na zádech připravena nastoupit, ale nikdy to nemůžu udělat, protože to není ten můj. Tak tu stále zůstávám sedět, a čekám a čekám, a neustále poslouchám, ten stejný hlas: „ Vlak pro dívku čekající na nádraží, má zpoždění. Cestujícím se omlouváme, čas zpoždění se může měnit.“ A stále dokola …
15.10.2014 - 12:59
Zamila: Pokud už jel, a já stále doufám, že má jen zpoždění, kašlem na to a pojedem autobusem, ne? :)
15.10.2014 - 07:04
Jéééé, víc zastřít a je to skoro kafkovský ;-) Vidíš, můžeme čekat spolu, ale myslim, že ten vlak už jel ... ;-) Jak zpívá Marie Rottrová :-) ;-)
14.10.2014 - 22:20
"Sedávej panenko v koutě, budeš-li hodná, najdou tě".. No, to už asi vážně neplatí, budeš muset asi změnit nádraží ;) Hezký příměr..
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vlakové nádraží : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : "Bez názvu ..."
Předchozí dílo autora : Stará fotografie
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Aliwien řekla o ivkaja :Příjemná žena, se kterou jsem měla možnost setkat se i osobně. Nesporný talent v napsaných básních se nezapře. I když - básnění ve spojení s "nostalgikem" se mi rozhodně líbí víc a nemá chybu.