..jsem tak naivní.. Prý donutím lidi mi lhát, abych nebyla zklamaná a nedělala scény, nehubovala a nemoralizovala. Kdo o to stojí. Pojďme lhát pro nevidomost a spokojenost. Bože, opět je důvěra v tahu. Budu jiná, slibuji....
23.06.2013 17 1126(24) 0 |
Pro ty vize
iluze zásad
zlatých prasat
..
/z očí do očí
- věříte lidem?/
Lži pro důvěru
nedělej scény lásko,
nic se nedovíš
jsi příliš naivní, víš to?
Víš?
Sama sobě tedy zradou
vemte si důvěru vy šmejdi!
...
...
iluze zásad
zlatých prasat
..
/z očí do očí
- věříte lidem?/
Lži pro důvěru
nedělej scény lásko,
nic se nedovíš
jsi příliš naivní, víš to?
Víš?
Sama sobě tedy zradou
vemte si důvěru vy šmejdi!
...
...
Ze sbírky: Výkřiky
25.06.2013 - 20:51
Je to dost podobny boj - to tim chci rict - tvrdy dlouhy vysilujici a malokdy uspesny. Nezbyva mi nez ti poprat sily a doufat
25.06.2013 - 20:49
Devils_PIMP: ..tím chceš říct, že bojuji proti blbosti, když chci aby můj přítel nebral tvrdé drogy?
25.06.2013 - 20:43
Makyna: jen vydrzet a bojovat nekdy je to vysilujici bojovat proti blbosti
25.06.2013 - 20:04
Devils_PIMP: zákulisí.. Přítel (kdysi zásadový člověk, co se držel svých pravd a lecos odsuzoval) - byl mi chvíli takřka vzorem a učil mě mít vůli a přesvědčení, se mění. Nejen že je náladový a zapomíná svá slova, ale po ,,konfliktech,, se odebírá k alkoholu a jiným experimentům (které nenáviděl). Teď tvrdí, že když si dá jednou za čas extázi (ještě to prý neudělal), otevře mu to oči, porozumí třebas více věcem a vcítí se do sebe, najde se apd... Na moji velice odpudivou reakce (proč odpudivou stojí hned na začátku) reagoval tak, že spíš než aby mi něco řekl a já dělala scény, bude to tajit. A párkrát to udělal - napsal dobrou noc Maky a klidně byl na akci, či pil s přáteli doma... Nevěřím mu.. I kdybych chtěla, tím utajováním to prostě zabil. Ano vím, není nic na tom zkusit drogu - ale názor, že mu to otevře oči apd.. Absolutně nechápe jakto, že nejsem tak tolerantní když jsem roky kouřila trávu (3 roky na střední).. No a tak se stalo, že nevěřím lidem - byť jsou sebe více zásadový a sví, upřímný a morální, vždycky se něco podělá.. A já přemýšlím, že na to taky kašlu. Anuluje mě celej svět.
25.06.2013 - 19:57
Yana: mnohokrát díky za četbu i milý komentář. Ano, opravdu mě pár věcí jež se mění tak trošku ,,lámou,, a v tom díle to jde znát..
25.06.2013 - 01:10
Zajimalo by me zakulisi basne mam rad tento styl jen konec i kdyz je silny melodicky skoda nesedi
25.06.2013 - 01:08
mě vtáhl hned začátek, fakt z toho ta naštvanost čiší a ještě navíc je to moc pěkná poezie, taková ta tvá
24.06.2013 - 20:41
ou, už bylo všechno snad řečeno, no pěkné, pěkné...hlavně ten konec...jo, kolik je nás naivních a kolik je těch co zklamávají důvěru...no jo no ...je to život a život je boj, kde první lest..:)
24.06.2013 - 10:03
Hodně povedené dílo...No co se týče obsahu, tak já si držím svůj postoj a lžu jen těm co si mé pravdy nezaslouží respektive těm kteří mě zklamou,podrazí,...
23.06.2013 - 21:42
Je to zase skvělý nářez, fakt píšeš celou duší...a to Ti nelžu, abys měla pocit, že jsi dobrá...někdy bych chtěl na tvých básních najít nějaký kaz a chytit se ho...ale zatím mi nedáváš příležitost...možná je to tím, jak je to opravdový, bez jediné známky prvoplánovitosti...
23.06.2013 - 21:08
Pravda je bolest,kdo pro ni žije,těžce žije.A ti co lžou,kvůli ní dokáží i zabíjet.
23.06.2013 - 17:08
Meluzina: ..zarovnáno na střed, díky za návrh. He, pocit viny se pomalu ztrácí v davu. Rebelové, to všichni jsme. Nevěřím lidem. Jen pár. Když mi chtějí lhát, ať lžou. Já budu držet v rukách pravdu jako vítěznou kartu nakonec. Do té doby je to přece jen hazard, hra... díky za komentář :)
23.06.2013 - 17:03
Je to útočné, tak by to chtělo středem! Tedy neschovávej se doprava. Působí to jako bys byla u zdi. Moc hezké je to mezi lomítky a samozřejmě "sama sobě zradou" ... To ve mně docela hrklo... Ach ten, pocit viny z dávných hříchů ;)
23.06.2013 - 16:55
ThePočly: ..jsem opravdu vytočená.. Svět je plný paradoxů.. Smutno je mi z toho jak to funguje.. Díky za koment :)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Křik pro lži : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Mé čtvrté Já v igelitovém pytli
Předchozí dílo autora : Zdálo se reálné
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» nováčci
Eraso Holexa» narozeniny
slečna Lily [17], nevěrná [16], Alex07 [13], Tajemný [13], Máňa na koni [1]» řekli o sobě
loner řekl o Yana :Citlivá básnířka. Když vám bude říkat, že není romantik, nevěřte jí :)