nojo, no :-)
16.08.2012 18 1222(29) 0 |
Neboj se věřit hvězdám
Jsou odedávna
a potom láska...
víš?
Až příliš sladce
nám chutná někdy prázdno
A v pastech slov
předlouho
bloudí důvěřiví
Jsou odedávna
a potom láska...
víš?
Až příliš sladce
nám chutná někdy prázdno
A v pastech slov
předlouho
bloudí důvěřiví
29.09.2012 - 00:25
Myslím, že vše podstatné už bylo řečeno. Tak zanechám jen pozdravení a tichý obdiv ;-)
17.08.2012 - 09:57
taron: No, já radši nebudu nic slibovat, víš, jak to dopadlo posledně... každopádně nejvíc času bych teoreticky měl mít asi v říjnu. No - a tu fotku, pravda, už musím vyměnit- ty vlasy jsem dost radikálně zkrátil (vůbec mě totiž nebaví se česat :-)
Jo - a ta pošťačka si snad blbě nepřipadá - chodí k nám dvě a oběma učím dítě :-)
Jo - a ta pošťačka si snad blbě nepřipadá - chodí k nám dvě a oběma učím dítě :-)
17.08.2012 - 09:40
DDD: A my ti potom povíme, jestli si ta pošťačka s tebou připadá jako blbec :))) Takhle na dálku se to fakt špatně poznává...
Já mám jen pocit, že my si na tom srazu jak blbci připadat nebudem, možná obsluha bude trošku vyjevená , ale to je jejich problém ne ? Jsou určitě zvyklí na jinší kalibry :))))
Já mám jen pocit, že my si na tom srazu jak blbci připadat nebudem, možná obsluha bude trošku vyjevená , ale to je jejich problém ne ? Jsou určitě zvyklí na jinší kalibry :))))
17.08.2012 - 09:38
puero: Pak musíš znovu na sraz...DDD tam musí být taky...přece jsme ho ještě neviděli :))) Chlapi a nenechte se přemlouvat, je to blbý aby vás ženská přemlouvala...hele domluvíme se DDD , kdy máš čas ? Všichni jsou na tebe zvědaví, nám jedna tvoje fotka nestačí :))))
17.08.2012 - 07:45
puero: To mě docela pobavilo. Myslíš, jako, jestli takhle vzletně hovořím třeba s pošťačkou? To by byla fakt sranda. Ne... myslím, že jsem docela soudnej. Jednám s lidmi tak, abychom si, pokud možno, ani já ani oni nemuseli připadat jako blbci :-)
...teda ...doufám :-)
...teda ...doufám :-)
17.08.2012 - 00:51
znával jsem člověka, který takto i komunikoval a strávit s ním čas byla nádhera ...
16.08.2012 - 23:01
Tebe bych chtěl někdy potkat. Zjistit jestli takhle i běžně konverzuješ s lidem mravů prostých. To by byla docela sranda. Potkat se s básníkem tvého kalibru.
16.08.2012 - 18:15
Yasmin: Ani nevíš, jak mě to těší :-) A musím se přiznat, že to samé zase já chodím hledat k tobě :-)
16.08.2012 - 13:48
black.heart: Lusy: Rezavá Plechovka: taron: Moc děkuju za zastavení ... a za chválu :-)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Mělčiny : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Nokturno pro anglický roh
Předchozí dílo autora : Anenská
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Sokolička řekla o milancholik :Naprosto skvělý člověk... Vždy mi dokáže zvednout náladu. Jeho verše a písně mi berou dech. Můj snivý poeta.:o)