24.11.2011 6 1559(18) 0 |
Můj život je jak balada co nestačí ji slova, prázdná pustina a nikde pitná voda.
Chvilka váhání a pak jen říci sbohem, to poslední slůvko nese se prázdným domem.
Poryv větru a hvizd nože, naposledy ulehám na zkrvavené lože.
Měsíc zbarven do ruda, tak končí můj den. Zdá se mi to, nebo je to jenom sen?
Chvilka váhání a pak jen říci sbohem, to poslední slůvko nese se prázdným domem.
Poryv větru a hvizd nože, naposledy ulehám na zkrvavené lože.
Měsíc zbarven do ruda, tak končí můj den. Zdá se mi to, nebo je to jenom sen?
05.03.2013 - 18:09
Emilly Poison: Tohle je moje hooodně stará báseň, jedna z prvních, píši teď trošku jiným stylem a vše uspořádané. I tak ale děkuji za hodnocení :)
05.03.2013 - 18:06
Je to chaotický, ale vyvěrá to z rozpoložení. Kdyby to bylo na saspi, tak oznámkuju dvojkou.
25.11.2011 - 18:51
Když mladý člověk píše tyto verše a podobné věci...tak i mě se to nalíbí.(jako Yaně) třeba jako u JohnaStixe,takypsal takové divné verše, no snad pánové víte, co děláte...
25.11.2011 - 18:49
děkuji... mno snažím se psát,, ale po pár těžkých chvil mě nic optimistického nenapadá... snažím se do toho vcítit pocity a vše.... optimističtěji to teď nejde.... ale jinak děkuji :-)
24.11.2011 - 21:08
Sakra proč tolik lenosti do toho umírání? Proč to s ... sázíš jedno za druhým jako článek do novin? Koukej si to uspořádat místo fňuklého smajlíku. Houby - trochu kritiky snesu! Trochu makat. Tajemný to teda je, to jo. Tajemnej chaos taky. A teď konec polosrandy! Docela dobrý. :-)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Severak řekl o Ronald Reagan :Ronald Reagan - muž, který se nebojí šokovat.