Včera večer...
16.09.2011 11 1622(28) 0 |
Když ležíš
ale ještě nechce se ti spát
Když zeď je tvůj nejlepší kamarád
Když polštář se k tobě tulí
Zatímco tvoje oči bulí
ale ještě nechce se ti spát
Když zeď je tvůj nejlepší kamarád
Když polštář se k tobě tulí
Zatímco tvoje oči bulí
20.09.2011 - 19:24
Eliška Vobrubová: díky moc, jak jsem psala AROVI, dílko bylo sepsané tak, jak mě napadlo...takže děkuji za připomínky a nápady, ale myslím, že v tomhle budu tvrdohlavá a nechám to tak, jak to je...:-)
20.09.2011 - 19:22
ARA: díky moc....dílo bylo sepsáno asi ve 2 vteřinách, kdy jsem tak zapřemýšlela a co mě napadlo, to jsem napsala.
20.09.2011 - 14:19
P.S.: Pokud bych uvažovala na tvém místě o nějaké změně, tak bych uvažovala o možném přehození slovosledu v posledním verši, jež by pak zněl "Zatímco oči tvoje bulí", což by rytmus ještě podpořilo.:-)
19.09.2011 - 18:32
Přimlouvám se za ponechání dlouhého tvaru TVOJE v posledním verši, a to proto, že nejde ani tak o rým, ale o rytmus, kterému výraz TVOJE vyhovuje. - Jinak hezká "drobnička".
18.09.2011 - 15:53
Já bych tam klidně nechal TVOJE. Rýmu to nevadí, záleží na tom, jak se to přečte. A navíc: to "hovorovější" TVOJE se hodí k tomu BULÍ.
Tohle drobné dílko se mi líbí. Nevím, jak bych to nazval. Je to taková malá upřímná "všimka" sebe sama, svojí dušičky, které není vždy do smíchu. Zdá se být napsaná lehkou rukou a v krátkém čase. A dobře.
Tohle drobné dílko se mi líbí. Nevím, jak bych to nazval. Je to taková malá upřímná "všimka" sebe sama, svojí dušičky, které není vždy do smíchu. Zdá se být napsaná lehkou rukou a v krátkém čase. A dobře.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Před usnutím : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Dnešní podělanej den
Předchozí dílo autora : Hlavně každý sám
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Jsoucno řekl o timelady :Pokud jste si někdy mysleli, že jste nešikové, asi jste nikdy nepotkali timelady. Šarmantní dívka milující hodnoty již neexistujících směrů, víno a Hraběte. A možná i trochu mě.