12.10.2007
36, muž, Kadaň
|
komentáře k dílům uživatele :
25.07.2012 - 08:15
5
Líbí..hlavně ten konec...hm...já osobně vnímám naše politiky jako zrádce lidu...protože zaprodali své pohodlí za pohodlí lidu....a to je opravdu vlastizrada...za což se kdysi stavělo ke zdi.....tak to vnímám já ...
24.07.2012 - 18:33
5
pěkná, povedená jen ta první sloka je .... no jak bych to řek divná - to jezdci Blaničtí, republikou se nese, vyrážejí do ulic..lepší by vyznělo - jezdectvo blanické, republikou se nese, vyrážejí do ulic
24.07.2012 - 18:29
5
Abych předešel zbytečným dlouhým komentářům plných hádek: Tato báseň vznikla před několika lety před volbami, ale stále mi to přijde aktuální. Nenutím tím nikoho vyrazit do ulic a drancovat, nevnucuju nikomu řád Blanických rytířů a poslední strofa by mohla být chápána spíše jako metaforou pro zlé vlastnosti ukryté v každém z nás...
24.07.2012 - 18:23
10
taron: Neboj, není to myšleno tak, že bychom se měli sebrat a jít jiný národ zničit. To opravdu ne :-). Je to myšleno morálně uvnitř našeho národa, apeluji na to, co se odehrává v každém z nás, bez rozdílu toho jakých je názorů... a ostatní národy jsou bratři a sestry. Není důvod k nenávisti :-)... no ale to už zabíhám zase dál...
24.07.2012 - 18:10
21
Lasak: Jsou věci, kteří si jiní uvědomují a druzí zase ne. S tím nic nenaděláš. To je jako bojovat s větrnými mlýny.
24.07.2012 - 18:09
21
Omlouvám se za duplicitu, spadl mi na chvíli server...
24.07.2012 - 18:06
21
taron: No mám ještě dvě podobné, ale dám tomu čas :-). Aby těch názorů nebylo zas mnoho. Ale děkuju za čas a za komentář. Je fajn vést občas inteligentní debatu, v níž nemají oba dva úplně stejný názor... :-)...
24.07.2012 - 14:12
21
štiler: Nemáš být na co hrdý? a co třeba na naši přírodu, na naši historii, naše vědce, a je toho mnohem víc. Jak se říká: "Všechny národy se navzájem pomlouvají a všechny mají pravdu" Neříkám, že jsme ti vyvolení ti nejlepší, ale neříkám, že jsme ti nejhorší. Nebyly jsme přeci i my jednu dobu mezi těmi nejlepšímy? i na to jak jsme malí? Je to jako s lidmy. Každý máme své chyby, ale abys miloval nesmíš hledat chyby. Naopak, musíš hledat ty kladné věci. Národ? Každý je nějaké národnosti. Za národ se dá považovat i tvá rodina, to je taky takový malý národ. Naopak zase Český národ (pokud jsi čech) se dá považovat za tvou rodinu ;)
24.07.2012 - 09:13
10
Miro Sparkus: Bojím se nacionalismu...jako : jeden národ proti druhému, pokud je myšlen pozitivně : jako národe vzchop se a něco se sebou dělej , pak je to vpořádku....tato báseň o tom mluví, nenabádá k nenávisti druhého národa....tedy s tebou souhlasím ....každý bysme měli něco se sebou udělat a zdokonalovat se k lepšímu...už proto , že jsme srdcem Evropy a u nás začínalo většinou vše důležité :)))
24.07.2012 - 09:08
21
Miro Sparkus: A ty máš taky pravdu...nemusí tě nikdo soudit, ani pro to , že o tom píšeš a už vůbec ne, že o tom uvažuješ...a tím , že sleduješ reakce jiných si jenom tříbíš svůj názor..a možná občas poopravuješ...i já to tak dělám....hm...a je pravdou to , že i když je naděje mizivá...tak se dá bojovat a víra ve vítězství je už samotné vítězství takže já tuto báseň neodsuzuji...ale chápu i nedostatek nadšení ostatních...a chápu tvé nadšení...je fajn , že jsme každý jiný...jeden pobízí druhého a druhý pomáhá prvnímu k obezřetnosti...piš dál tyto básně...všichni se na nich budeme učit ...učit tomu , co je správné :)))
24.07.2012 - 08:57
21
taron: Ahoj, máš pravdu a souhlasím se vším, co jsi řekla. Na druhou stranu ale... to přeci neznamená, že by se nikdo nesměl o nic pokusit, i když šance je mizivá :-)...
Jinak mě spíše na básních tohoto typu baví sledovat to, kdo a jak se vyjádří. Už to, že se vyjádří beru za pozitivní fakt. Žádný jiný cíl v tom není :-).
Jinak mě spíše na básních tohoto typu baví sledovat to, kdo a jak se vyjádří. Už to, že se vyjádří beru za pozitivní fakt. Žádný jiný cíl v tom není :-).
23.07.2012 - 19:37
10
Homér: Drzost těch, co si myslí, že jim všechno rpojde, když se okolí soustředí na ty nahoře, lest těch nahoře, kteří upozorňují na ty dole a síra, kterou všichni dští na všechny vyjma sebe? :)
23.07.2012 - 18:58
21
Miro Sparkus: Jo a zpousta zmetků vyrůstá právě proto ,že chtějí konzumovat...takže většina národa je vlastně jenom chvilkových pomocníků, kteří, pokud dosáhnou, co chtěli ..odpadnou a do konce ti to nepomohou dovést...na ty se spoléhat nemůžeš...zůstane pár lidí..dobře, pak musí platit = jeden za všechny a všichni za jednoho, ale bude nás jenom deset :)) . Nebo , že by jenom pět ?? :))
23.07.2012 - 18:51
21
Miro Sparkus: No..nemáš to s taron, Štilerem ani Puerem jednoduchý...hele, vlastně to všichni myslíme jako ty...je to v lidech...vo co jde ? Naše společnost je těžce konzumní..a mnoho lidí je nespokojených jenom proto , že nemohou konzumovat jako ostatní , bohatší jedinci a až by to dostali - peníze - tak by taky konzumovali a neohlíželi by se po slabších....- jen málo jedinců je založeno duchovně...a co nás pár svede ? Co ? Za prvé jsme duchovní ..teda já, já nepotřebuji okázalé dovolené - i když by byly krásné , ale když na to nemám , tak si zajedu tady kousek do hor a mám se jako pán...., nepotřebuji drahé oblečení, drahé šperky, utrhnu si kytičku na zahrádce a jsem voňavější a ozdobenější , než kdejaké paničky z města...nepotřebuji pro svůj život hodně peněz, stačí pár...je pravda, že někteří jsou v našem národě utlačovaní..s tím souhlasím ...ale vem to tak, dnešní důchodci, znám zpousty důchodců , co si vydělávají, mají důchod a plat a když jsou dva , tak se jim doma sejde měsíčně i 40 tisíc korun...kolik peněz na důchod dostaneš ty ? Věř mi , že nic....znám lidi , co už od 52 let mají důchody, když teda měli 5 dětí .. ale důchody berou i 40 let...takže si to spočítej třebas dvacet let studovali, potom 30 let pracovali a potom 40 let berou důchod- a někdo si ještě přivydělává...to bych taky chtěla...ale ...asi se na to dívám nějak zaujatě..to bude asi tím , že já nebudu mít ani důchod a ani lékařskou péči za 30 korun, až budu stará a nemocná...já si myslím , že až dubu stará , tak lékařská péče už bude o hodně a o hodně drahší...takže problém je nejen v lidech , ale problém je daleko hlubší a my ten problém , věř mi, nerozluštíme :))) Takže já to radši ani nezkouším ..
23.07.2012 - 18:41
10
Miro Sparkus: Tohle není nepřátelství, jen smutné konstatování. Nežiju v čechách a nejsem čech, přesto je řeč o státu který bude náš - českého národa. Přesto je řeč o tom, že nic než národ, tedy národ český. Ano, nic než národ, ale můj národ vlastně neexistuje.
23.07.2012 - 18:37
10
štiler: To je v tvém (pro mě nepochopitelném) chápání. Vůbec nemáš tušení, jaký mají tahle díla význam. Na základě jakých myšlenek vznikají. Nikdo tě nenutí, abyses cítil jako součást národa, ve který nevěříš, a přesto se k tomu stavíš negativisticky... a já říkám, ok... nevěř tomu, že by takové malichernosti jako je hrdost, čest nebo národ mohly existovat, ale nebuď nepřátelský jen proto, že někdo věří v opak...
23.07.2012 - 18:31
21
Neskutečný... mluvíte o příčinách, kvůli kterým vznikají podobná "díla" a přesto o tom mluvíte pohrdavě, jako by důsledek zavinil tu příčinu. Zavrhujete slova jako je hrdost, čest nebo národ, jakoby neexistovala. Ale proč? Ze strachu, z nepochopení?
Taron hovoří o tom, aby si každý udělal pořádek napřed sám u sebe. Vždyť o čem jiném se píše v té básni? Zamyslete se kriste už. Aby mohl být čestný a hrdý národ, musí se skládat z čestných a hrdých jedinců a každý musí začít u sebe. Ale jen proto, že je většina nečestných a nehrdých, to neznamená, že národ není. Je tu pořád, jen je nečestnej a nehrdej.
A pravda? Tohle je pravda, není v tom vůbec nic složitého. Není v tom ani co k hledání nebo k chápání. Pravda je, že budou-li mezi námi (sebe nevyjímaje) vyrůstat zmetci (i třeba nezaviněně) a bude jich hodně, odrazí se to i ve společnosti... tak jak se tomu děje. Copak to nevidíte? To není v zákonech, v ústavě, dokonce ani v hrdosti nebo cti... je to v lidech a je to o lidech. Nic více, nic méně... tuhle pravdu je třeba si uvědomit, ale nestačí si to jen uvědomit... je potřeba se podle toho chovat a jednat. A přiznávám, v tomhle světě to není jednoduchý...
Taron hovoří o tom, aby si každý udělal pořádek napřed sám u sebe. Vždyť o čem jiném se píše v té básni? Zamyslete se kriste už. Aby mohl být čestný a hrdý národ, musí se skládat z čestných a hrdých jedinců a každý musí začít u sebe. Ale jen proto, že je většina nečestných a nehrdých, to neznamená, že národ není. Je tu pořád, jen je nečestnej a nehrdej.
A pravda? Tohle je pravda, není v tom vůbec nic složitého. Není v tom ani co k hledání nebo k chápání. Pravda je, že budou-li mezi námi (sebe nevyjímaje) vyrůstat zmetci (i třeba nezaviněně) a bude jich hodně, odrazí se to i ve společnosti... tak jak se tomu děje. Copak to nevidíte? To není v zákonech, v ústavě, dokonce ani v hrdosti nebo cti... je to v lidech a je to o lidech. Nic více, nic méně... tuhle pravdu je třeba si uvědomit, ale nestačí si to jen uvědomit... je potřeba se podle toho chovat a jednat. A přiznávám, v tomhle světě to není jednoduchý...
23.07.2012 - 14:22
21
Ano...buď budeme beránci , nebo poteče krev....je to ale o té krvi ? Souhlasím se Štilerem , napřed by si měl každý udělat pořádek u sebe, pomáhat sousedům a ne si navzájem závidět, pomlouvat se a lhát si do očí...koukat, kdo co má a nemá...je jasné , že na ty hodně vysoko nemáme, ale měli bysme se napřed semknout spolu...jenže to díky závisti a sobeckosti prostě nejde a na tom vydělávají ti hodně vysoko . Jsem pro to : umít si okna , jak napasala Yana :)
23.07.2012 - 14:16
10
Čechy čechům, o to ostatní se postaráme samy. Nedělej z jedné republiky jeden národ.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» nováčci
Franni1828Cz» narozeniny
Bombardeta [15], Veronica176 [15], anisek989 [14], Marrio [14], Melkor [11], wojta [3]» řekli o sobě
Adrianne Nesser řekla o Le Jerrr :Jerry, nejlepsi kouzelnik!:-) a kamos, kteryho znam uz strasne dlouho.. na pohodu typek)