24.05.2008
39, muž, maringotka
|
komentáře k dílům uživatele :
10.05.2011 - 22:56
19
1kor13: Pokud je cilem autora sokovat a vymanit se z tradicnich forem, necht to udela. Tohle se mu nepovedlo.
10.05.2011 - 01:02
4
Kandovaný pohled , výprask úhořem. Expresivní, působivé. Má to spád jako studená sprcha. Přesvědčivé ! Velmi.
10.05.2011 - 00:05
1
Není to moc divné! Bát se jít domů, když nemáš byt. Sám bych byl také poněkud znepokojen. Možná bych se bál jít i do práce, když bych neměl odkud. Čas vlčích máků je nadosah. Poslechni si ty vrtulníčky. Ty zvuky, o nichž píšeš, jsou patrně bzikavky slepoočky nebo bzikavky dešťové přezdívané také hovada. Čmeláci to zřejmě nebyli. Obrat vystaven zalezlý je zajímavý. Je to něco jako vystaven na odiv v kartónových krabicích u popelnic? Nebo něco jako sociálně dramatické píp šou? %-)
10.05.2011 - 00:04
19
1kor13:
Nekonvenční projev, proč ne (dalo by se možná diskutovat o tom, v čem ta neobvyklost či originalita spočívá, na jakých stojí základech, ale budiž).
A tak jako každý autor má právo zvolit způsob vyjadřování (pokud neodporuje dobrým mravům a neporušuje zákony), tak má čtenář právo zaujmout k čtenému textu stanovisko (za stejných podmínek - viz předchozí závorka) a vyjádřit se, a to i v případě, že nikdo nikoho nenutí nic číst.
Nevidím žádný důvod, proč by nemohla probíhat normální diskuse nad (tedy spíše pod) nějakým dílem. Ona totiž ta neschopnost diskuse může působit nikoli tak, že je autorovi kritika jedno, ale že z nějakého důvodu diskuse není schopen nebo není ochoten na ni přistoupit. I na to má právo. Jde ovšem o způsob, jakým to dá najevo. Neboť ať chceš nebo ne, pohrdavý tón autorův v civilním projevu nesvědčí o nekonvenčnosti, ale jen a jen o tom, o čem svědčí.
A vždy, když člověk zveřejní svou práci (byť by byla výsledkem činnosti ze záliby), počítá s tím (nebo by měl s tím počítat), že "publikum" složené z různých lidí může mít různé názory. Uzavřít se do pózy nekonvenčnosti, jistě, proč ne, je to každého věc, jaký zaujme postoj.
Přijmout kritiku nemusí vždy znamenat bezvýhradní souhlas s ní. Kritika může být ale východiskem pro diskusi, příležitost pro obhájení díla, příležitost obhájit si své, a to věcnými argumenty.
A že toto Homérovo dílo přesně zapadá do jeho tvorby. Ano, to ano. A to je odpověď na otázku, proč je zařazeno do kategorie básně/pro děti?
A ještě něco: Píšeš, že je autorovým cílem nás pobouřit. Ale popravdě řečeno, to co pociťuji, není pobouření.
"Ne co dělá básník v životě, ale co dělá se životem, budiž vaší starostí." - František Halas.
Nekonvenční projev, proč ne (dalo by se možná diskutovat o tom, v čem ta neobvyklost či originalita spočívá, na jakých stojí základech, ale budiž).
A tak jako každý autor má právo zvolit způsob vyjadřování (pokud neodporuje dobrým mravům a neporušuje zákony), tak má čtenář právo zaujmout k čtenému textu stanovisko (za stejných podmínek - viz předchozí závorka) a vyjádřit se, a to i v případě, že nikdo nikoho nenutí nic číst.
Nevidím žádný důvod, proč by nemohla probíhat normální diskuse nad (tedy spíše pod) nějakým dílem. Ona totiž ta neschopnost diskuse může působit nikoli tak, že je autorovi kritika jedno, ale že z nějakého důvodu diskuse není schopen nebo není ochoten na ni přistoupit. I na to má právo. Jde ovšem o způsob, jakým to dá najevo. Neboť ať chceš nebo ne, pohrdavý tón autorův v civilním projevu nesvědčí o nekonvenčnosti, ale jen a jen o tom, o čem svědčí.
A vždy, když člověk zveřejní svou práci (byť by byla výsledkem činnosti ze záliby), počítá s tím (nebo by měl s tím počítat), že "publikum" složené z různých lidí může mít různé názory. Uzavřít se do pózy nekonvenčnosti, jistě, proč ne, je to každého věc, jaký zaujme postoj.
Přijmout kritiku nemusí vždy znamenat bezvýhradní souhlas s ní. Kritika může být ale východiskem pro diskusi, příležitost pro obhájení díla, příležitost obhájit si své, a to věcnými argumenty.
A že toto Homérovo dílo přesně zapadá do jeho tvorby. Ano, to ano. A to je odpověď na otázku, proč je zařazeno do kategorie básně/pro děti?
A ještě něco: Píšeš, že je autorovým cílem nás pobouřit. Ale popravdě řečeno, to co pociťuji, není pobouření.
"Ne co dělá básník v životě, ale co dělá se životem, budiž vaší starostí." - František Halas.
09.05.2011 - 22:59
19
1kor13: Obávám se, že nemáš pravdu. Rozhodně mu to není jedno. To dokazuje svými odpověďmi na komentáře.
Má-li jeho tvorba šokovat, nic proti. On pak samozřejmě musí počítat s odpovídajícími reakcemi. Kritice se nevyhne.
Má-li jeho tvorba šokovat, nic proti. On pak samozřejmě musí počítat s odpovídajícími reakcemi. Kritice se nevyhne.
09.05.2011 - 22:30
19
tvojegps: jayjay: Eliška Vobrubová: Drahý psanci. Je jedna veľmi dôležitá vec, ktorú si je pri hodnotení diela treba uvedomiť. Kto je autor diela? Ako zapadá dielo do jeho tvorby a štýlu? Homér je nekonvenčný. Jeho tvorba je často zameraná na to, aby čitateľa šokovala, robí si srandu z tradičných foriem, ignoruje písané aj nepísané pravidlá, ktorými sa riadia iný autori. V podstate mu je úplne jedno, že sa vám jeho tvorba nepáči, naopak je jeho cieľom vás pobúriť. ( veď nakoniec aj v profile má napísané "Kritika: Je mi to jedno..."
Takže čo od neho vlastne chcete? Toto je Homér, ber alebo nechaj tak. Nič iné aj tak nedostaneš. Toto dielo presne zapadá do celej jeho tvorby. HOWK.
Takže čo od neho vlastne chcete? Toto je Homér, ber alebo nechaj tak. Nič iné aj tak nedostaneš. Toto dielo presne zapadá do celej jeho tvorby. HOWK.
09.05.2011 - 22:05
3
Neviem, či si to uvedomuješ, ale toto je tvoje dielo s číslom 1000. Myslím, že k dôstojnému číslu je to aj dôstojné dielo, ktoré v čitateľovi prebúdza predstavivosť a možno aj spomienky, lebo podobné príbehy sú až príliš často súčasťou života.
09.05.2011 - 16:46
19
Eliška Vobrubová: Dej mi pokoj.
08.05.2011 - 23:34
19
Heuréka! Autor i s odstupem času ví, o čem (pro něj) báseň je!
A zdalipak autor ví, proč ji zařadil do básní pro děti? Zdalipak mi odpoví otázky? Či se i s nimi už vypořádal prostřednictvím reakce ze 6. 5. odpovědí na adresu tvojegps?
A zdalipak autor ví, proč ji zařadil do básní pro děti? Zdalipak mi odpoví otázky? Či se i s nimi už vypořádal prostřednictvím reakce ze 6. 5. odpovědí na adresu tvojegps?
06.05.2011 - 20:38
19
Ne, nebavi me vysvetlovat porad to same. Ale budiz. Text jsi dal ke zhodnoceni. Ja sem ti vytknul chyby, ty misto toho, aby ses nejak snazil chyby obhajit, nebo je uznal nadavas.
BASEN NIC NESDELUJE. (asi jsi to blbe napsal)
NADSAZKA TAM NENI. (muzes mi ji ukazat?)
BASEN NENI PRO DETI. (...wtf?)
TO, ZE SE OBHAJUJES, ZE'S BYL OZRALEJ NEZNACI, ZE JSI DOBREJ, ALE TO...je jedno.
A co jeste dodat? :-D:-D
(Prosim admina o zabanovani autora az po tom, co mi odpovi na koment, diky.)
BASEN NIC NESDELUJE. (asi jsi to blbe napsal)
NADSAZKA TAM NENI. (muzes mi ji ukazat?)
BASEN NENI PRO DETI. (...wtf?)
TO, ZE SE OBHAJUJES, ZE'S BYL OZRALEJ NEZNACI, ZE JSI DOBREJ, ALE TO...je jedno.
A co jeste dodat? :-D:-D
(Prosim admina o zabanovani autora az po tom, co mi odpovi na koment, diky.)
06.05.2011 - 18:07
19
jayjay: Od desíti k pěti? To víš, chci být jednička jako ty
06.05.2011 - 17:17
19
Homére, Homére, jde to s tebou od desíti k pěti :-D
06.05.2011 - 15:24
19
[Komentář porušoval pravidla serveru a byl smazán. Admin.]
05.05.2011 - 21:28
19
Homer: jsi si jisty, ze uz to byla kocovina? Me to pripada jako zvatlani nejakyho ozraly. Nevim jesi je to dilo na presentaci, spis do suplicku.
05.05.2011 - 21:18
19
Tohle má být pro děti?
Jak to v nich rozvíjí obraznost? Jak a v čem by se mohly děti s tímto textem identifikovat? Jak a čím rozvíjí jejich estetické vnímání? Čím je pobaví a obohatí?
Jak to v nich rozvíjí obraznost? Jak a v čem by se mohly děti s tímto textem identifikovat? Jak a čím rozvíjí jejich estetické vnímání? Čím je pobaví a obohatí?
05.05.2011 - 21:17
19
Pro děti? No nevím...Nepoznávám cíl - dětského čtenáře.
04.05.2011 - 18:34
5
Homére, zas jsi mě dostal! Smekám...