![]() |
![]() ![]() |
komentáře k dílům uživatele :


Dík, ta "báseň" byla mnohem kratší a mnohem lepší, ale smazal jsem jí nedopatřením. Tudíž jen přiškrabávání balastu.


Dík, je to složeno cestou vlakem ze zahrady a maringotky za poslechu Soundgarden, album Badmotorfinger. Ale to je asi úplně vedlejší, nikdy nevím, co se komu bude líbit. Jo byla pouť, řízek jak sloní ucho, bylo mi z toho zle, ale spíš ze Sušičanu, dvě piva a kolika z toho skoro. No a ztráty kamarádů. Atd. Koláče žáhu nepodporující a zrezlý kolotoče, každej rok ty samý kecy. No nic, jako každou zimu, až bude čas, "rozjedu" prózu a pak se zas na to vykašlu. Jo, sraz snad klapne, ale číst nemůžu, protože nic ke čtení nemám. Pa.


Hezký kousek grunge. Úplně u toho slyšim kytary falešný tón a bicí za beatem. Velice beatnické, dekadentní dílko se skvělými obraty :)


Ha! To se mi moc líbí! Milé přečíst si po ránu poesii :) Den s nocí za humny se páří je naprosto skvělej obrat. Nemám ti co vyčíst.


Homére tak tomu říkám paráda jako vystřižené ze života fakt že jo :) :D


Tak nějak se peru s prvními dvěma verši.
Konkrétně s příslovcem tu a se slovesem mihly.
Mám to brát jako určení časového pásma (mluvíš-li o staré cihlové klenbě)
Nebo je to myšleno jako něco, co se objevilo v zorném poli kolemjdoucího?
V případě zorného pole bych spíše uvítal propojení mezi osobou a objektem.
Tudíž logičtější by byl verš. Jen se mi tu mihly, nebo: Jen se mi mihly.
I když celkově všechny varianty jsou docela divné, protože se spíše mihl pohled než cihly.
Takže v rámci zorného pole mi toto dvouverší přijde ne zrovna moc dobře uchopené.
Pokud ovšem mluvíš o časovém pásmu, zaráží mě spíše sloveso mihly v konceptu se zvětráním cihel. Na to mihnutí jaksi nestačí.
A pokud budu brát báseň jako text vedený vázaným veršem, tak ani tady není nad čím spokojeně vést čtenářovo oko.
Konkrétně s příslovcem tu a se slovesem mihly.
Mám to brát jako určení časového pásma (mluvíš-li o staré cihlové klenbě)
Nebo je to myšleno jako něco, co se objevilo v zorném poli kolemjdoucího?
V případě zorného pole bych spíše uvítal propojení mezi osobou a objektem.
Tudíž logičtější by byl verš. Jen se mi tu mihly, nebo: Jen se mi mihly.
I když celkově všechny varianty jsou docela divné, protože se spíše mihl pohled než cihly.
Takže v rámci zorného pole mi toto dvouverší přijde ne zrovna moc dobře uchopené.
Pokud ovšem mluvíš o časovém pásmu, zaráží mě spíše sloveso mihly v konceptu se zvětráním cihel. Na to mihnutí jaksi nestačí.
A pokud budu brát báseň jako text vedený vázaným veršem, tak ani tady není nad čím spokojeně vést čtenářovo oko.


já si to prostě musim přečíst ještě jednou, mam ráda tuhle poezii, která dopadá na čtenáře zvláštně tíživě, hledám si v ní a nacházím, působí rozervaně, není v ní ale žádná sebelítost, beru ji jako sondu do lidské podstaty, tak asi a proto někdy působí až depresivně
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
kriss-tynka [17], Hellusska [17], HEPPY M'NDEYZ [17], Lipó [14], Ghost writer [13], nadychsmrti [12], Neu [5]» řekli o sobě
Severak řekl o Death.on.line :místní Bukowski