13.02.2013
33, muž, Davle / Praha
|
komentáře k dílům uživatele :
03.10.2013 - 00:11
5
mannaz: tak přijdou další mosty :D
(jinak fotku jsem ukradl z wikipedie)
(jinak fotku jsem ukradl z wikipedie)
01.10.2013 - 11:29
5
Moc hezká. Mosty jsou hodně zajímavé stavby. Jsem ráda, že mi to tahle báseň připomněla.
Fotka se mi taky moc líbí.
Fotka se mi taky moc líbí.
27.09.2013 - 09:45
2
Vypadá to jako by jsi prorokoval konec světa. Rozumím Ti spoustu věcí odkládáme a říkáme, že na to máme čas, třeba nemáme.
27.09.2013 - 09:34
2
jen a jen zanotovat, moc pěkná a hlavně s takovou výzvou, žijte! dokud můžete
19.09.2013 - 21:29
5
Je těžké být bohem
... v tom případě je lehké být neznabohem ... ;o)))))
... v tom případě je lehké být neznabohem ... ;o)))))
19.09.2013 - 09:01
5
Pravda, pravda. Je to už dlouho, co jsem tuhle knížku četla. Vždycky mě trápilo, že Strugatští něco hodně zajímavého nakousnou a úplně to nedořeší.
Ale vzhledem k tomu, že mám teď období bratří Strugatských, opravdu ses mi trefil do noty.
Četls Kulhavý osud? Ten mám moc ráda.
Ale vzhledem k tomu, že mám teď období bratří Strugatských, opravdu ses mi trefil do noty.
Četls Kulhavý osud? Ten mám moc ráda.
18.09.2013 - 23:46
5
V evoluci vítězí nikoliv ti nejsilnější, ale ti nejpřizpůsobivější.
10.09.2013 - 22:46
13
Asi napíšu pokračování...
A ne - paměťové karty se v něm sušit nebudou, zůstanu u filmu :D
A ne - paměťové karty se v něm sušit nebudou, zůstanu u filmu :D
10.09.2013 - 11:39
13
Moc se mi líbí popis spícího domu. Vytváří jasnou představu o místě i atmosféře.
Jak se ocitl detektiv o Markéty doma? To by chtělo asi útržkovitě vyjasnit. Je to kamarád? Asi ne, to by o něm nepřemýšlela jako o detektivovi. Skoro to navozuje dojem, že toto už je pokračování a něco k celkovému obrazu chybí. Docela bych si ráda přečetla, co předcházelo té noci a jak se k ní detektiv dostal :-).
Poslouchání je moc pěkné. Zajímavý nápad. Docela by mě bavilo takhle hádat místa.
A závěr je fajn. Jen nějak nevím, proč to celé vlastně dělala. Tam myslím mohla zafungovat část(chybějící) s detektivem, která mohla dát konci ostřejší význam.
Ale celkově se mi to moc líbilo, píšeš čtivě a umíš to s atmosférou a to já ráda :-).
Těším se, že si od tebe zase nějakou povídku přečtu.
Jak se ocitl detektiv o Markéty doma? To by chtělo asi útržkovitě vyjasnit. Je to kamarád? Asi ne, to by o něm nepřemýšlela jako o detektivovi. Skoro to navozuje dojem, že toto už je pokračování a něco k celkovému obrazu chybí. Docela bych si ráda přečetla, co předcházelo té noci a jak se k ní detektiv dostal :-).
Poslouchání je moc pěkné. Zajímavý nápad. Docela by mě bavilo takhle hádat místa.
A závěr je fajn. Jen nějak nevím, proč to celé vlastně dělala. Tam myslím mohla zafungovat část(chybějící) s detektivem, která mohla dát konci ostřejší význam.
Ale celkově se mi to moc líbilo, píšeš čtivě a umíš to s atmosférou a to já ráda :-).
Těším se, že si od tebe zase nějakou povídku přečtu.
10.09.2013 - 06:45
13
Tímto způsobem ovlivňují děj samy postavy! Budeš muset v koupelně rozvěsit paměťové karty!
09.09.2013 - 22:38
13
Vladan: Byl jsem dnes v knihovně půjčit si něco o fotografii a co nevidím - knihu s názvem ,,Markéta fotí digitálně" :-D
09.09.2013 - 10:03
13
Zajímala by mě Markétina motivace - opravdu byla jediná její motivace ke zkoumání diktafonu to, že nemůže usnout? Vždyť to jde řešit spoustou jiných způsobů. Jaký měla Markéta vztah k detektivkám? Řešila ráda záhady?
To, že povídka střídá žánry, mi nevadí. Má celkem překvapivý závěr a její prostřední část je docela napínavá, takže jsem si ji docela užil.
To, že povídka střídá žánry, mi nevadí. Má celkem překvapivý závěr a její prostřední část je docela napínavá, takže jsem si ji docela užil.
09.09.2013 - 00:44
13
Já taky, ale fotím digitálně a hudbu většinou poslouchám z PC :-)?
Nakonec? Otázka je, co předtím a co potom? Kolik markét by nechalo spát detektivy v kuchyni (proč? Neměl na hotel? Okradli ho?) aniž by k nim něco cítily?
Nakonec? Otázka je, co předtím a co potom? Kolik markét by nechalo spát detektivy v kuchyni (proč? Neměl na hotel? Okradli ho?) aniž by k nim něco cítily?
09.09.2013 - 00:37
13
Vladan: Já jsem fanoušek starých technologií :D
,,vyspal se ten detektiv s Markétou nebo ne?" - Dobrá otázka :D Nakonec spal na gauči v kuchyni... :D
,,vyspal se ten detektiv s Markétou nebo ne?" - Dobrá otázka :D Nakonec spal na gauči v kuchyni... :D
09.09.2013 - 00:27
13
Nic si nepůjčuj! Filmy dnes už vyvolávají jen "úchylové", dnes se fotí digitálně.
Jo, z kontextu vytržená je. Chtělo by to pěkně zaobalit a oplácat...
Mimochodem - vyspal se ten detektiv s Markétou nebo ne?
Jo, z kontextu vytržená je. Chtělo by to pěkně zaobalit a oplácat...
Mimochodem - vyspal se ten detektiv s Markétou nebo ne?
09.09.2013 - 00:16
13
Vladan: Sakryš! Musím si půjčit nějakou knihu o fotografii, ať ta moje fiktivní fotografka nepohoršuje fotografy skutečné.
Jinak tahle povídka je vlastně trochu ,,vytržená z kontextu", takový náhlý víkendový závan inspirace.
Jinak tahle povídka je vlastně trochu ,,vytržená z kontextu", takový náhlý víkendový závan inspirace.
09.09.2013 - 00:03
13
Mě ani tak nevadí, že to nemá konec, jako spíš, že to nemá začátek (příběhu). A nechceš doufám říct, že když u detektivky nevyslovím řešení, tak se povídka stane automaticky "tajemnou"!
Expozicí se obvykle rozumí nastavení kombinace dvou veličin. Délky expozice (času) a clony (množství světla). Správných expozic může být tedy více (různé kombinace clony a času).
Pokud bys v povídce ty přeexponované filmy vyloženě vyžadoval (otázka zní proč? Jsou snad dějotvorné? jde o vypíchnutý podstatný detail!!!), tak Markéta buď musí uvažovat nad clonou a časem expozice, nebo může zvážit expozici jako celek a délku (či teplotu) vyvolání. Pokud nechá film ve vývojce déle (nebo je vývojka teplejší), lehce je "přepálí" taky. Ovšem bylo by divné, kdyby se podívala blbě na hodinky u všech filmů... A mimochodem, po vývojce a ustalovači (za naprosté tmy) následuje praní a poté sušení. Ale ihned po vyndání z ustalovače může film na běžné světlo. To červené světlo v koupelně jsem bral jako "náladovku" - při vyvolávání filmů se vůbec nepoužívá!
Expozicí se obvykle rozumí nastavení kombinace dvou veličin. Délky expozice (času) a clony (množství světla). Správných expozic může být tedy více (různé kombinace clony a času).
Pokud bys v povídce ty přeexponované filmy vyloženě vyžadoval (otázka zní proč? Jsou snad dějotvorné? jde o vypíchnutý podstatný detail!!!), tak Markéta buď musí uvažovat nad clonou a časem expozice, nebo může zvážit expozici jako celek a délku (či teplotu) vyvolání. Pokud nechá film ve vývojce déle (nebo je vývojka teplejší), lehce je "přepálí" taky. Ovšem bylo by divné, kdyby se podívala blbě na hodinky u všech filmů... A mimochodem, po vývojce a ustalovači (za naprosté tmy) následuje praní a poté sušení. Ale ihned po vyndání z ustalovače může film na běžné světlo. To červené světlo v koupelně jsem bral jako "náladovku" - při vyvolávání filmů se vůbec nepoužívá!
08.09.2013 - 23:05
13
Vladan: Do kategorie povídky/tajemné, jsem to zařadil protože to nedovysvětluju do konce (jinak by to byla detektivka ;).
Jinak co se týká expozice a světla, žil jsem mylně v domění, že to jsou oddělené veličiny. Hmmm, příště si musím ty reálie víc nastudovat :-/
Jinak co se týká expozice a světla, žil jsem mylně v domění, že to jsou oddělené veličiny. Hmmm, příště si musím ty reálie víc nastudovat :-/
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Lasak řekl o Cecidit angelus :Chcete vědět, co vám dá tato stránka? Podívejte se na tuhle slečnu. Sice nedokážeme vytvořit talent, ale talent, který máte vám zde dokáží rozvinout do takové míry, že z vás mohou být úžasní psanci. Stručně řečeno. Tahle slečna je otevřená konstruktivní kritice do takové míry, že už teď píše perfektní díla.