13.02.2013
33, muž, Davle / Praha
|
komentáře k dílům uživatele :
02.04.2017 - 07:32
15
Severak: K řemeslným schopnostem dětí: http://youtu.be/noC0HJ8LEMM
Ono záleží na tom, zda to "zachránit sebe" je míněno "zachránit každý sám sebe", nebo "zachránit kolektiv, kam patřím". V dnešní individualistické době je lidem bližší ten první výklad. Naopak kdyby byla doba kolektivistická, viděli by v tom to druhé.
Ono záleží na tom, zda to "zachránit sebe" je míněno "zachránit každý sám sebe", nebo "zachránit kolektiv, kam patřím". V dnešní individualistické době je lidem bližší ten první výklad. Naopak kdyby byla doba kolektivistická, viděli by v tom to druhé.
02.04.2017 - 00:35
15
Singularis: raději skončím v nejlepší. To by byla inflace myšlenek a už by vážně hrozilo jejich zneužití pro politické cíle.
Ad §6 - to se vztahuje k §7 a §18. Že to vyznívá až takhle sobecky mě nenapadlo. Ale třeba jen nemáme možnosti na to zachránit svět. (S tím pojmenováním - ještě jsem nevymyslel jaké tomu směru dát jméno, to je celkem zásadní chyba.)
Ad §9 - s tvým přístupem rozhodně nesouhlasím.
Ad §10 - to bylo míněno přesně naopak. Divák nesmí mít pocit, že si z něj umělec střílí.
Ad §13 dobře doplněno. Možná to přidám do kánonu.
Ad §18 - to se vztahuje k §6 a §7 s vysvětluje to popularitu příběhů o superhrdinech a záchraně světa.
Ad §21 - nesouvisí, myslí se zavařenina obecně (nikoliv konkrétní značka nebo výrobce).
Ad §6 - to se vztahuje k §7 a §18. Že to vyznívá až takhle sobecky mě nenapadlo. Ale třeba jen nemáme možnosti na to zachránit svět. (S tím pojmenováním - ještě jsem nevymyslel jaké tomu směru dát jméno, to je celkem zásadní chyba.)
Ad §9 - s tvým přístupem rozhodně nesouhlasím.
Ad §10 - to bylo míněno přesně naopak. Divák nesmí mít pocit, že si z něj umělec střílí.
Ad §13 dobře doplněno. Možná to přidám do kánonu.
Ad §18 - to se vztahuje k §6 a §7 s vysvětluje to popularitu příběhů o superhrdinech a záchraně světa.
Ad §21 - nesouvisí, myslí se zavařenina obecně (nikoliv konkrétní značka nebo výrobce).
02.04.2017 - 00:19
15
Singularis: Tom Cortés: první bod je myšlen především tak, že je umění věc člověku přirozená. Je jasné, že malé děti nebudou mít ty řemeslné schopnosti.
Nicméně paradoxní je, že se občas současné (především výtvarné) umění vrací k řemeslným schopnostem dětí, ať už to nese ovoce nebo jen rozpaky.
Nicméně paradoxní je, že se občas současné (především výtvarné) umění vrací k řemeslným schopnostem dětí, ať už to nese ovoce nebo jen rozpaky.
01.04.2017 - 18:44
15
S prvním bodem zásadně nesouhlasím, proto to dost sráží cokoliv dalšího, což je paradoxní. Na jednu stranu to totiž vypadá, že znáš teorie umění a estetiky, na druhou stranu je v některých bodech úplně ignoruješ.
01.04.2017 - 18:19
15
Žasnu a myslím, že je to jedna z nejpodnětnějších věcí, které jsi kdy napsal. Takových manifestů bys měl zkusit psát víc. (Nebo raději skončit v nejlepším?)
§ 1 - Souhlasím, pokud umění považuješ za binární kategorii, já považuji uměleckou hodnotu za veličinu (objektivní, pokud ji definujeme), ve které se lze zlepšovat a děti mají její hodnotu nízkou, ledaže by byly geniální jako W. A. Mozart.
§ 2 - Proč ne...
§ 3 - No... ale určitě je umění říct něco konkrétního tak, aby to ostatním dávalo podobný smysl jako mě.
§ 4 - Na mě trochu moc úzce kapitalistický pohled.
§ 5 - Zajímavá myšlenka. Dodal/a bych, že ta manipulace může být i náboženská.
§ 6 - Toto je důležitý bod, podle něho tvůj umělecký směr možná pojmenují. Myslím, že první slovo toho pojmenování bude znít "sobecký", ale nevím, zda to bude míněno hanlivě, třeba to dopadne jako se slovem gay. Možná by byl lepší přístup "Chceme zachránit sebe, abychom pak mohli zachránit ostatní.".
§ 7 - Nic nového, takových pokusů už tu bylo...
§ 8 - Rozhodně souhlasím.
§ 9 - Také souhlasím. Od výkladů básní tu nejsou básníci, ale recenzenti. Proto čtu raději recenze než básně.
§ 10 - To, že mě divák považuje za blbce, je dobré znamení; znamená to, že jsem ho úspěšně přechytračil/a. Pokud se divák za blbce považuje sám, znamená to, že moji manipulaci prokouknul a já mám útrum.
§ 11 - Hodnotím film, ne režiséra. Režisér má hodnotu pro filmové studium, protože u respektovaného režiséra je vyšší pravděpodobnost, že studium na jeho filmu vydělá, než kdyby k tomu pustili kandidáta vybraného losem. Ale divákovi to může být jedno.
§ 12 - Záleží na povaze pravdy, ale to je na diskusi dlouhou mnoho set stránek... Za určitých okolností by se s tou myšlenkou dalo souhlasit, rozhodně se mi líbí.
§ 13 - I tato myšlenka se mi líbí. Dodávám poznatek z Mandelbrotovy množiny: V kráse je složitost, ve složitosti je krása. (Viz např. https://www.youtube.com/watch?v=ZkFdSCBAjWc)
§ 14 - Můj názor na zdvořilost je podobný jako na politickou korektnost.
§ 15 - :-)
§ 16 - Vynikající myšlenka, ale jsou lidé, kteří to zaspí a pak se probudí ulepení od pavučiny a zadají do Googlu: "rozvod jak na to".
§ 17 - Ano, ale to umí i vrba a dělá to zdarma. Větší umění než poslouchat je chápat.
§ 18 - Chtělo by to upřesnit, vyznívá to nejednoznačně.
§ 19 - Jenže to, co jeden považuje za maličkost, může být pro druhého, jaksi, naprosto zásadní věc.
§ 20 - Nad tím bych se musel/a víc zamyslet.
§ 21 - Souvisí to nějak s octárnou (Edward Gorey)? Máš na mysli nějakou konkrétní zavařeninu, nebo jen abstraktní pojem?
Klidně mi oponuj.
§ 1 - Souhlasím, pokud umění považuješ za binární kategorii, já považuji uměleckou hodnotu za veličinu (objektivní, pokud ji definujeme), ve které se lze zlepšovat a děti mají její hodnotu nízkou, ledaže by byly geniální jako W. A. Mozart.
§ 2 - Proč ne...
§ 3 - No... ale určitě je umění říct něco konkrétního tak, aby to ostatním dávalo podobný smysl jako mě.
§ 4 - Na mě trochu moc úzce kapitalistický pohled.
§ 5 - Zajímavá myšlenka. Dodal/a bych, že ta manipulace může být i náboženská.
§ 6 - Toto je důležitý bod, podle něho tvůj umělecký směr možná pojmenují. Myslím, že první slovo toho pojmenování bude znít "sobecký", ale nevím, zda to bude míněno hanlivě, třeba to dopadne jako se slovem gay. Možná by byl lepší přístup "Chceme zachránit sebe, abychom pak mohli zachránit ostatní.".
§ 7 - Nic nového, takových pokusů už tu bylo...
§ 8 - Rozhodně souhlasím.
§ 9 - Také souhlasím. Od výkladů básní tu nejsou básníci, ale recenzenti. Proto čtu raději recenze než básně.
§ 10 - To, že mě divák považuje za blbce, je dobré znamení; znamená to, že jsem ho úspěšně přechytračil/a. Pokud se divák za blbce považuje sám, znamená to, že moji manipulaci prokouknul a já mám útrum.
§ 11 - Hodnotím film, ne režiséra. Režisér má hodnotu pro filmové studium, protože u respektovaného režiséra je vyšší pravděpodobnost, že studium na jeho filmu vydělá, než kdyby k tomu pustili kandidáta vybraného losem. Ale divákovi to může být jedno.
§ 12 - Záleží na povaze pravdy, ale to je na diskusi dlouhou mnoho set stránek... Za určitých okolností by se s tou myšlenkou dalo souhlasit, rozhodně se mi líbí.
§ 13 - I tato myšlenka se mi líbí. Dodávám poznatek z Mandelbrotovy množiny: V kráse je složitost, ve složitosti je krása. (Viz např. https://www.youtube.com/watch?v=ZkFdSCBAjWc)
§ 14 - Můj názor na zdvořilost je podobný jako na politickou korektnost.
§ 15 - :-)
§ 16 - Vynikající myšlenka, ale jsou lidé, kteří to zaspí a pak se probudí ulepení od pavučiny a zadají do Googlu: "rozvod jak na to".
§ 17 - Ano, ale to umí i vrba a dělá to zdarma. Větší umění než poslouchat je chápat.
§ 18 - Chtělo by to upřesnit, vyznívá to nejednoznačně.
§ 19 - Jenže to, co jeden považuje za maličkost, může být pro druhého, jaksi, naprosto zásadní věc.
§ 20 - Nad tím bych se musel/a víc zamyslet.
§ 21 - Souvisí to nějak s octárnou (Edward Gorey)? Máš na mysli nějakou konkrétní zavařeninu, nebo jen abstraktní pojem?
Klidně mi oponuj.
31.03.2017 - 14:08
15
casa.de.locos: škoda, zrovna to je hlavní bod mého uměleckého programu
31.03.2017 - 09:29
15
Budoucnost zavařeniny vypadá zoufale. Jinak super, Oscare.
24.03.2017 - 21:26
2
Je to roztomilý, má to atmosféru ... Jen to "protože" je tam děsně rytmicky roztahaný ... ;-)
07.01.2017 - 08:18
4
+
Jen mě tam trochu bílo do očí, že detektiv nevěděl kam jedou a přitom ve městě na trati vyrůstal. Navíc, když cesta budí dojem, že netrvá hodiny,ale jen desítky.minut. Já znám široké okolí své rodné hroudy jak své boty. Ne však jako sezónní tenisky, ale takové ty poradne třeba zimní boty co vydrží roky a roky.
Jen mě tam trochu bílo do očí, že detektiv nevěděl kam jedou a přitom ve městě na trati vyrůstal. Navíc, když cesta budí dojem, že netrvá hodiny,ale jen desítky.minut. Já znám široké okolí své rodné hroudy jak své boty. Ne však jako sezónní tenisky, ale takové ty poradne třeba zimní boty co vydrží roky a roky.
04.01.2017 - 22:03
4
Singularis: proto mám v popisu sbírky/kategorie detektivní povídky napsáno "nebo s detektivní kulisou či hrdinou detektivem"
04.01.2017 - 20:37
4
Napadla mě ještě další myšlenka. Jsi si jistý, že povídka se stane detektivní už jen tím, že hlavní postava je detektiv, přestože jediné, co v povídce udělá, je cesta vlakem s Markétou? Ta povídka vlastně vyvolává dvě falešná očekávání - názvem "Večírek" (večírek je tam zmíněn jen zcela okrajově, stejně dobře by se ta povídka mohla jmenovat třeba Struska nebo Dveře od koupelny) a zařazením do sbírky "detektivní povídky" (člověk by čekal, že tam bude detektiv něco vyšetřovat...). Neber to jako kritiku, nechci tvrdit, že je to špatně; ber to jen jako postřeh. Stále platí, že povídka se mi líbí tak, jak je.
01.01.2017 - 18:59
10
Alan_Noak: zařazení je marketingové rozhodnutí. :-) Masturbace nad fotkami mi přijde taková nevkusná, narušovalo by to tu absurditu okolí.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
casa.de.locos řekla o DDD :mistr lehounkých črt co pokaždé tne do živého.