15.02.2012
28, muž, Tak nějak všude po ČR
|
komentáře k dílům uživatele :
06.05.2012 - 18:28
9
Proč jsme hlavu sklopili,
potom, co jsme pivo dopili?
V hospodě za štítem kouře,
tam kvete v těle bouře!
Čistý vzduch je mírně shnilý,
a člověk rychle vystřízlivý,
prázdné kecy nic nedají,
stavy se však ke změně nemají!
Pro hajzly nejsou mříže,
v politice - tlaková tíže,
než se ten náš chleba doláme,
raději si ještě počkáme!
V sadě skví se sice květ,
za rohem však stojí zvěd,
mají nás všechny za hlupce,
že nevíme, že to nám kvete korupce!
Po skalinách prý bory šumí,
to od toho jak krade ten, co umí,
a ten zvuk není od listí,
tím si buďte teda jisti.
Zas lež za pravdu máš,
když dojídáš předvolební guláš,
a potom už jen chleba půl,
když začnou šetřit na titul.
A když venku namrzne sněhu poleva,
dostanem smyk prudce doleva,
jenže to má "ale" to každý ví,
u dálnic roste stromoví.
O nic lepší není doprava,
když se volant stočí doprava,
ani toto bez "ale" není,
nechci skončit někde v kmeni.
Voda hučí po lučinách,
káva z ní je ale silná,
víme, že jak to tak už bývá,
voda kauzičky umívá.
A všechny prachy jdou nahoru,
do černého prostoru,
ty dole kydej hnůj,
ať víš kde domov tvůj.
Přes všechnu tu špínu,
raději s davem splinu,
potichu zas v hospodě lám,
a nic proti tomu nedělám.
Když to nejde zeshora,
nu je tu i jiná ďoura,
pomluvím všechny tady,
nejlépe všechny za zády.
Já mám rád tuhle zemi,
však občas zle je mi,
nejvíc však zle mi je,
když ruka, ruku myje
A vlastně se tu nic nemění,
jen korýtka a zřízení,
platí politická presunkce,
než dosaděj je do jiný funkce!
Hle jak běhaj od koryta ke korytu,
když jim zase daj imunitu,
tohle se mi vůbec nelíbí,
místo činů plané sliby.
Žijem tu prostě s pěknejma grázlama,
většinou domluvenejch pěkně s fízlama,
a právníky za poplatnický pakatel,
má ten náš ústavní pachatel.
Je toho hodně , co mi vadí,
možná vám to neladí,
to je ale přesně ta disfunkce,
na tý český korunce.
(H. Poilot)
potom, co jsme pivo dopili?
V hospodě za štítem kouře,
tam kvete v těle bouře!
Čistý vzduch je mírně shnilý,
a člověk rychle vystřízlivý,
prázdné kecy nic nedají,
stavy se však ke změně nemají!
Pro hajzly nejsou mříže,
v politice - tlaková tíže,
než se ten náš chleba doláme,
raději si ještě počkáme!
V sadě skví se sice květ,
za rohem však stojí zvěd,
mají nás všechny za hlupce,
že nevíme, že to nám kvete korupce!
Po skalinách prý bory šumí,
to od toho jak krade ten, co umí,
a ten zvuk není od listí,
tím si buďte teda jisti.
Zas lež za pravdu máš,
když dojídáš předvolební guláš,
a potom už jen chleba půl,
když začnou šetřit na titul.
A když venku namrzne sněhu poleva,
dostanem smyk prudce doleva,
jenže to má "ale" to každý ví,
u dálnic roste stromoví.
O nic lepší není doprava,
když se volant stočí doprava,
ani toto bez "ale" není,
nechci skončit někde v kmeni.
Voda hučí po lučinách,
káva z ní je ale silná,
víme, že jak to tak už bývá,
voda kauzičky umívá.
A všechny prachy jdou nahoru,
do černého prostoru,
ty dole kydej hnůj,
ať víš kde domov tvůj.
Přes všechnu tu špínu,
raději s davem splinu,
potichu zas v hospodě lám,
a nic proti tomu nedělám.
Když to nejde zeshora,
nu je tu i jiná ďoura,
pomluvím všechny tady,
nejlépe všechny za zády.
Já mám rád tuhle zemi,
však občas zle je mi,
nejvíc však zle mi je,
když ruka, ruku myje
A vlastně se tu nic nemění,
jen korýtka a zřízení,
platí politická presunkce,
než dosaděj je do jiný funkce!
Hle jak běhaj od koryta ke korytu,
když jim zase daj imunitu,
tohle se mi vůbec nelíbí,
místo činů plané sliby.
Žijem tu prostě s pěknejma grázlama,
většinou domluvenejch pěkně s fízlama,
a právníky za poplatnický pakatel,
má ten náš ústavní pachatel.
Je toho hodně , co mi vadí,
možná vám to neladí,
to je ale přesně ta disfunkce,
na tý český korunce.
(H. Poilot)
04.05.2012 - 14:52
10
taron: To já jen když se mluvilo v občance o politice (pravice,levice,...) a ideologiích a v dějepise když se mluvilo o evrpoě 1900-1989 o tohle období se zajímám nejvíce a divímm se že kolikrát vím o podstatných věcech přesnější informace než samotní učitelé. Vpodstatě mě to baví jen tehdy když se snimi hádám :D většinou se dovídají oni o demě nové věci než aby to bylo naopak :D
04.05.2012 - 10:36
10
Zajímavé lelkování..to já nikdy nelelkovala..byla jsem pilná jako včelka :)
Možná ani ne tak pilná, jako divoká :)
Možná ani ne tak pilná, jako divoká :)
04.05.2012 - 10:32
10
alexis: Já buď poslouchám hudbu,nebo taky spím. Hlavně teď když je po příjmačkách a záleží natom jen nemt na vízo 5 :)
04.05.2012 - 10:30
16
puero: Těm, kteří jsou stejné národnosti jako já se snažím pomoct, ale jen tehdy když oto stojí. Víš upředňostňuji ty, kteří jsou dobří a ty kteří se snaží udělat něco aby byli lepší nëž jsou. Ti kteří se nesnaží tak ty zvrhuji...Snad jsem pochopil dobře jak to myslíš. Čet jsem to 2x a nějak tomu zrovna 2x nerozumím :)
04.05.2012 - 07:10
16
Takový pohled na věc je správný. Přehlídnout to špatné a vyzvednout to dobré. Ale když si tohle heslo nic než národ převedu do reality a vybaví se mi pravicový extremismus, uvědomím si, že rodina není národ. V rodině upřednostňování jedince nevadí. Ale v národě? Nevede to k odlišování jedněch od druhých? Těch lepších od těch horších?
03.05.2012 - 23:19
10
Jo, vzpomínám na svou poslední lavici a přesně...takovej...spací...pocit...zívám a ...spím.Pěkný.
03.05.2012 - 21:51
16
Ano. Snad každá "rodina" má své stinné stránky. A jsem hrdý jen na část národa. Ano můžu se zaněj stydět, ale proč? Nic není dokonalé.
"Můžeš ji milovat můžeš ji nenávidět
vždycky se najde něco za co se můžeš stydět
můžeš jen nadávat a vidět všechno špatný
s takovým pohledem bych nebyl nikdy šťastný" Operace Artaban (tvoje země) u lidí také se snažíš pomíjet to špatné a vidět jen to dobré :)
"Můžeš ji milovat můžeš ji nenávidět
vždycky se najde něco za co se můžeš stydět
můžeš jen nadávat a vidět všechno špatný
s takovým pohledem bych nebyl nikdy šťastný" Operace Artaban (tvoje země) u lidí také se snažíš pomíjet to špatné a vidět jen to dobré :)
03.05.2012 - 17:38
16
A ty jsi na český národ hrdý, nemám pravdu? No proč ne. Je to zdravé. Ale každá hrdost má snad své hranice ne? Třeba můžeš být hrdý na Čechy, kteří v bitvě o Británii zachránili Británii, a budeš hrdý na Čechy, kteří tyhle hrdiny (další podivný termín) po jejich návratu do česka zavřeli do uranových dolů? Nejsi potom tak trochu hrdý, jen na část národa?
Myslím, že na svůj národ sice můžeš být pyšný, ale taky by ses mohl za svůj národ i stydět.
Myslím, že na svůj národ sice můžeš být pyšný, ale taky by ses mohl za svůj národ i stydět.
03.05.2012 - 17:24
16
Samozdřejmě můžeš mít zároveň několik národností (např. já: Lasovští,Moravskoslezák,Moravák,Čech,Čechoslovák,Rakousko-Uherák
,Středoevropák,...) Je však jen a jen na tobě jaká znich ti bude nejbližší a kolik lidí si připustíš jako rodinu ;)
,Středoevropák,...) Je však jen a jen na tobě jaká znich ti bude nejbližší a kolik lidí si připustíš jako rodinu ;)
03.05.2012 - 17:18
16
puero: Pro mě je národ vpodstatě skupina lidí co mají předky společně žijící už od dávných dob kam nesahají ani záznamy. A tito předkové ctili právě stejné tradice, stejnou kulturu atd. Ano v denšní době plné multikulturalismu už zde tradice vymírají, a to i česká kultura atd. A řekněme, že jsem poznalo židi co o sobě neříkají, že jimi jsou a židy co to o sobě i říkají (těch bylo míň) A proč t o sobě neřeknou? protože nejsou nato 3x hrdí a tuto hrdost nevidí, tak jako já. Národ je vpodstatě rodina. A budeš mít děti a ony něco dokáží to naně nebudeš hrdý a nebudeš pak hrdě prohlašovat já jsem jeho/její otec? Nebo tvůj otec zemře v zámoří jako voják. To naněj nebudeš hrdý a nebudeš hrdě říkat "já jsem syn toho co se nebál pro něco umřít. Toho kdo měl odvahu se někomu postavit na ochranu někoho jiného?
03.05.2012 - 17:02
16
No, já o pojmu národ dlouho přemýšlel. Nevím vlastně, jak ho definovat. Co spojuje lidi v národ? Jazyk to není. Kultura to není. Státní území, zákony, rasa,...nic z toho to není. Jako všechno dohromady zároveň taky je, ale proč o sobě Čech může říct, že je členem národa Českého, národa se slavnou minulostí? Proč to o sobě říká Američan? Proč to o sobě neřekne Rom, ale Žid ano? A kdyby se osamostatnila Morava, řekl by o sobě Moravák, že je členem národa? A co Slováci?
Abych to zkrátil, osobně si myslím, že něco tak abstraktního jako NÁROD nikdy neexistovalo a ani neexistuje. Podle....asi Herdera, nevim... národ je jen takové etnikum, které vytvořilo vlastní stát. Ale to je podle mě blbost. Takže, co ta tvá báseň vlastně oslavuje? Spíš to Nic, než ten národ. Nebo, jak bys definoval národ ty?
Abych to zkrátil, osobně si myslím, že něco tak abstraktního jako NÁROD nikdy neexistovalo a ani neexistuje. Podle....asi Herdera, nevim... národ je jen takové etnikum, které vytvořilo vlastní stát. Ale to je podle mě blbost. Takže, co ta tvá báseň vlastně oslavuje? Spíš to Nic, než ten národ. Nebo, jak bys definoval národ ty?
03.05.2012 - 16:37
16
puero: Vím to se neboj. Dost se oto zajímám ;) prč tato otázka?
03.05.2012 - 13:32
16
Trochu extrémní název, ne? Ale jo, já proti tomu nic nemám. Je to krátké, je to z fleku...standard.
Ale víš ty sám, vlastenče, co to vlastně je ten národ?
Ale víš ty sám, vlastenče, co to vlastně je ten národ?
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» řekli o sobě
Severka řekla o shane :Mé Sluníčko....které píše krásnou poezii...;) moc si tě Mirku vážím, i když jsme si v poslední době moc nepovídali...děkuji ti za podporu...za tvá vřelá slova...za tvé přátelství...