15.02.2012
28, muž, Tak nějak všude po ČR
|
komentáře k dílům uživatele :
23.03.2021 - 16:02
31
Asi půjdu proti většině...ale pokud mám vzít jen literární hledisko, tak se mi dílo nelíbí. Už jen ten první odstavec mi přijde jako nějaký roubovaný patos (ten třetí řádek)...nevím jak to jinak popsat. Tím ale nechci zlehčovat situaci a je super, že makáš jako dobrovolník, to si zaslouží obdiv. Literárně mě to ale nepřesvědčilo.
Zaujaly mne však i komentáře baziho, omg, to je kdo? Myslím, že by si měl jít odpočinout.
Zaujaly mne však i komentáře baziho, omg, to je kdo? Myslím, že by si měl jít odpočinout.
18.03.2021 - 10:46
31
DDD: díky za ta slova a pochopení mého úmyslu v díle. S těmi rýmy máš asi pravdu. Možná to měl být jen odentrovaný soupis pocitů, nebo jsem ho vůbec neměl dávat do básně. Třeba s tím nějak zapracuju, jestli to na mě zas přijde.
18.03.2021 - 10:43
31
Martin42: tohle dílo nemá strašit. Pouze je to moje šuplíkovka a jsme na lit. serveru a kde jinde než v umění mít svobodu psát, jak to vnímáme.
Jinak ohledně vytváření strachu... Ber to tak, že ani patolog se kterým jsem dělal nezažil, že by musel skládat mrtvoly na sebe. A fakt nejsem na místě ani v pozici, abych měl potřebu vymýšlet si a zastrašovat. Je to jen zážitek jednoho dobrovolníka z jedné nemocnice. Nic víc.
Jinak ohledně vytváření strachu... Ber to tak, že ani patolog se kterým jsem dělal nezažil, že by musel skládat mrtvoly na sebe. A fakt nejsem na místě ani v pozici, abych měl potřebu vymýšlet si a zastrašovat. Je to jen zážitek jednoho dobrovolníka z jedné nemocnice. Nic víc.
18.03.2021 - 10:39
31
dvakredencedekadence: jsou chvíle, kdy si situace žádá nevrlost, tohle dle mého byla jedna z nich. Btw, my se známe? Už se ztrácím v lidech, které odtud znám -_-
18.03.2021 - 10:36
31
bazi: rozdíl mezi mnou a tebou je ten, že jsem tady už léta a někteří mě tady znají i osobně, právě díky tomuto serveru. S tímhle serverem jsem částečně vyrůstal, takže ta cesta, kdy jsem skočil do mlýnských kol armády, je vidět i v dílech. Btw, abych to uvedl na pravou míru, tak jsem stále u armády, ale přihlásil jsem se jako dobrovolník do nemocnice. A jinak ten odhad o tobě. Ten mám čistě z toho, jak porovnáváš místo války, kde, když nemáš smůlu, tak vidíš proti sobě jen dospělé může se zbraní. Jen jednu a druhou stranu. Tady skládám lidí se kterými jsem si před pár dny ještě vykládal a jsou ve věku mých rodičů, prarodičů, přátel.
17.03.2021 - 22:12
31
Tohle je obrázek tvrdé reality. Naprosto chápu, že je nesmysl se k takovéhle věci vracet a přetvářet. Nebyla by autentická. Veškeré kecy okolo a jsou zbytečné, pokrytecké a hloupé. Osobně bych se asi vykašlal na jakékoli náznaky rýmů. Jinak klobouk dolů, zažívat bych to takhle zblízka nechtěl. Ve špitále pracuje spousta kamarádů a už dlouho melou fakt z posledního. O to víc obdivuju každého, kdo jde do toho dobrovolně. Drž se!
17.03.2021 - 20:33
31
Asi to sem tak úplně napatří ale je to neodalatelné téma takže: můj názor je že už by se konečně mělo přestat tolik strašit a dokola vyzdvihovat jednu nemoc na úkor všeho ostatního.... strašení není k ničemu dobré navíc mě třeba tohle nevystraší ani trošku stejně jako stupidní zprávy na Nově šiřemí poplašných zpráv a zveličování pandemie je hloupost lidi co to dělají by se nad sebou měli zamyslet a taky by se měli zamyslet nad tím jak negativní dopady to má na společnost
17.03.2021 - 16:14
31
dvakredencedekadence: Po přečtení komentářů jsem opravdu zděšená, jak někdo může tak necitlivě porovnávat neporovnatelné. Oboje je velké neštěstí, při kterém umírali a umírají nevinní lidé, kteří mají své rodiny, přátele. Situace je navíc v celém světě tak špatná, že ani nevíme ,jak se bude vyvíjet dál a kolik lidí ve finále přijde s "rýmičkou " o život.Domnívám se , že lidem, kteří aktivně pomáhají je nutné poděkovat a ne kritizovat. Tímto všem takovým včetně psance Lasaka děkuji za jejich obětavost a hluboce se před nimi skláním.
Jinak naprosto souhlasím s komentáři dvakredencedekadence.
Jinak naprosto souhlasím s komentáři dvakredencedekadence.
17.03.2021 - 11:52
31
bazi: já mám rozhodně smysl pro komično, ale pro vkusné komično. třeba tvůj komentář o opakování ročníků základky mě příjemně pobavil! :D ano, míjíme se a je to taky asi dobře. každopádně lasakovo působení i vzdělání mohu potvrdit, párkát už jsme se potkali osobně. to jen tak na okraj...
a přijde mi, že oba jste teda přehnaně nevrlí, pánové.
a přijde mi, že oba jste teda přehnaně nevrlí, pánové.
17.03.2021 - 11:13
31
dvakredencedekadence: tak pokud ses dostala do fáze uvažování, že tě vůbec napadlo komentovat uměleckou hodnotu mého evidentně ironického a humorně laděného říkadla, zřejmě ti něco uniká. to je poměrně vtipný a aktuálně laděný a vůbec né hloupý text. jenže na jeho konzumaci je třeba trochu smyslu pro komično a jistou dávku nadhledu, kteréžto schopnosti ti evidentně schází. zato Lasakovo hodnotná močůvka ti je očividně blízká...tak to tedy gratulace k tvému vkusu, s lidma jako jseš ty a Lasák, já se naštěstí v životě míjím.
17.03.2021 - 11:00
31
Lasak: závidim ti tvoje ničím nepodložený predikce, nejseš ty náhodou telepat? aniž bys o druhém cokoliv věděl, klidně sebevědomě argumentuješ tím, že já ve válce očividně nebyl a zbraň jsem držel tak maximálně na cvičáku. ty jseš ňáký moje stínový dvojče, nebo co, že to s takovou jistotou můžeš tvrdit? tobě ovšem my ostatní musíme věřit vsechno, co napíšeš. byl jsi ve válce, děláš v nemocnici, pomáháš ostatním, máš vejšku a to všechno zkrátka jenom proto, páčs to napsal. opravdu stačí tak málo k tomu, aby jsme to museli akceptovat jako jistojistou a nezpochybnitelnou pravdu? no, hezky naivně si to maluješ. já mám teda jenom základku, to je fakt, ale zas na druhou stranu jsem jí absolvoval skoro celou a možná jsem na tom se vzděláním dokonce i o něco líp než ostatní, protože jsem některé ročníky úspěšně opakoval, takže se tady na mě moc nevytahuj, jó!!!
17.03.2021 - 10:27
31
ono mít jako hrdinu Wojciecha Jaruzelskiho mluví tak nějak za sebe...
17.03.2021 - 10:23
31
bazi: prosím, přestaň.:D akorát se tu ztrapňuješ. prosím... jak řekl amadeo, dokud ti na tu "rýmu" neumře někdo blízký, nikdy to nebudeš brát vážně.
mimochodem - stává se to tu hroznou žumpou. když se společnost polarizuje ohledně covidu už i na literárním serveru, je to strašně smutný. a umělecká hodnota básní o očkování už jde úplně mimo mě.
a lasaku, ty se drž. díky za tvou práci. musí být hodně demotivující sledovat takové reakce potom všem, co jsi viděl. kontroverzní mi ta báseň teda rozhodně nepřijde.
mimochodem - stává se to tu hroznou žumpou. když se společnost polarizuje ohledně covidu už i na literárním serveru, je to strašně smutný. a umělecká hodnota básní o očkování už jde úplně mimo mě.
a lasaku, ty se drž. díky za tvou práci. musí být hodně demotivující sledovat takové reakce potom všem, co jsi viděl. kontroverzní mi ta báseň teda rozhodně nepřijde.
17.03.2021 - 10:17
31
bazi: co si to dovoluješ ty? Očividně jsi držel zbraň tak možná na cvičáku. Trochu sis to v hlavě pomotal, protože nejsem sanitář pouze tady dobrovolně pomáhám. Je vtipné jak mluvíš o tom, zda já byl ve válce přičemž tys v ní očividně nebyl a já ano. Nějak ti utekl argument. Chceš mě používat jaká je válka, kterou jsi sám nezažil. Takže se vrať k tomu šoupání nohama.
17.03.2021 - 09:26
31
Lasak: co si to ke mně dovoluješ ty nedoštudovanej saniťáku? a ještě se budeš chlubit, žes byl ve válce? to je něco k chlubení, dělat šaška mocnejm a třeba se i nechat zabít v konfliktu, kterej se nás vůbec netýká? tebe já bych vyléčil raz dva, ty rokycanská nemocnice!!!
17.03.2021 - 08:28
31
Amadeo´´: nemám ti co vyčíst. Napsal jsem i (asi) lepší básně na tohle téma, nicméně mě právě štvalo, jak jakákoli metafora srážela míru pocitů z toho všeho. Proto je tohle bez metafor včetně oné pyramidy. Ale máš pravdu, že je hodně neučesaná. Nicméně se mi nepodařilo vytvořit kombinaci ucesanosti a té surovosti. A jak píše bazi, ačkoli s ním nesouhlasím v mnoha věcech, tak tohle.je tu jen pro trochu kontroverze.
17.03.2021 - 08:16
31
Miňko: ten člověk se mě ptal prvně za jsem byl ve válce. To, že se neválčí zde, neznamená, že se neválčí jinde ve světě a ano je štěstí, že se neválčí u nás. Taky jsem za to nesmírně vděčný. Na druhou stranu by to ukázalo, kdo bude řvát hanba z pohodlí gauče a kdo reálně nasadí svůj život
17.03.2021 - 08:13
31
bazi: ptal jsi se mě zda jsem byl ve válce. V té jsem byl. Narozdíl od tebe. Nikde jsem nepsal, že jsem zažil 2.sv. stejně jako jsi ji nezažil ani ty. Ještě jednou se tě ptám. Byl jsi ve válce ty? Tak jako jsem byl ve výšce tak dnes i stojím na půdě Nemocnice. Co přesně děláš ty? Sedíš na zadku a sám jsi se tomu čelem nepostavil. Tak si zase sedni a šoupej nohama
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» řekli o sobě
Aenrillaris řekl o david66 :Ten nejlepší, kterého znám. Talent :) P.S. S Cene jsem to na aragu myslel vážně :)