30.09.2007
38, muž
|
komentáře uživatele :
23.04.2010 - 11:58
10(10.)
No, zdá se, že by ti pomohlo z Prahy občas vypadnout třebas k nám na venkov. Tady spěch neexistuje. (Jinak cool mládež je všude, to koneckonců nevyvracím)
18.04.2010 - 13:14
10(6.)
odporná cool mládež, říkáš, hm? To je zajímavý slovní obrat, ten si budu pamatovat. Já v Praze dlouho nebyl a dlouho nebudu, ale cool mládež vídám. Občas jsem spatřen, jak se ji snažím vyhnout, leč působím v tu chvíli jako ztělesněný symbol stáří - man totaly out of order. Praha matička měst na mě působila vždycky jako stroj, který furt někam jede - lidi tam furt spěchají.
Líbí se mi třetí sloka, protože mám rád knedlíky. Taky ten geometrický motiv mě mile překvapil.
Líbí se mi třetí sloka, protože mám rád knedlíky. Taky ten geometrický motiv mě mile překvapil.
18.04.2010 - 12:10
2(1.)
Že to nemělo ani nadpis, tak jsem jaxi nepostřehl, o co v tom vlastně šlo. To byl záměr?
08.04.2010 - 12:27
14(4.)
Zajímavé. Je sice fakt, že těmhle odlidštěným antikizujícím básním už dávno odzvonilo, mytologie je celkem pasé, ale zkuste ji odolat?! To nejde, každý někdy přijde s nějakým mytologickým kýčem, nechci hned říkat, že je to kýč, to ne.
Ta poslední sloka má dvě roviny: A, buď logickou, tedy Bohové asi sídlí v iono- nebo exo-sféře, tedy padají skutečně dolů k nám, nebo B, pád vzhůru do stratosféry je vlastně letem vzhůru - nanebevstoupení antického hrdiny - čili jeho přenesení ze světa lidského reálného do světa ryzí fantazie.
Ta poslední sloka má dvě roviny: A, buď logickou, tedy Bohové asi sídlí v iono- nebo exo-sféře, tedy padají skutečně dolů k nám, nebo B, pád vzhůru do stratosféry je vlastně letem vzhůru - nanebevstoupení antického hrdiny - čili jeho přenesení ze světa lidského reálného do světa ryzí fantazie.
06.04.2010 - 17:40
8(4.)
Jak smyslné! Já byl v pátek (Velký pátek s velkým P) v Brně u redaktora a sváděli jsme autorský boj o písmenka. Psát jako nebo jak? Hm, každé slovo v poezii, zdá se, má svoje přesně dané místo a i čárka ve větě může zcela změnit její význam. Toliko k mému zážitku s editorem-bohemistou. A i ty v téhle básničce volíš určitý směr, kterým se má čtenář vydat a každá změna, byť sebemenší by vedla naše oči jinam - proto vždycky tolik lpím na češtině, pravopisu, interpunkci a diakritice atd. Například: čí rty líbají na krku až vzrušením se chvěji? - ovšem stačilo by dát na konec dlouhé í a budou to ty rty co se budou chvět. A otázkou je, zda chvějící se rty popíšou obraz rozechvělosti lépe než chvějící se (až se přímo třesoucí) tělo, byť si dokážu jasně představit, že se ti přitom naježí i chloupky na zádech a zrychlí dech.
Nebo poslední čárka v básni, kdyby stála před tím víc už by ses ke Mě víc mačkala, ale míň se tulila.
Toliko Puerovy postřehy. Vyplývá z nich, že tě drobné nuance v textu prozradily (ačkoliv to jsou jen takové podprahové psychověmy), nač se tvé smysly v podobně smyslných okamžicích zaměřují.
Nebo poslední čárka v básni, kdyby stála před tím víc už by ses ke Mě víc mačkala, ale míň se tulila.
Toliko Puerovy postřehy. Vyplývá z nich, že tě drobné nuance v textu prozradily (ačkoliv to jsou jen takové podprahové psychověmy), nač se tvé smysly v podobně smyslných okamžicích zaměřují.
03.04.2010 - 10:47
8(5.)
Věru, mají-li postavičky z kindervajíčka na něco tančit, tak leda na life in cartoon motion.
Tenhle teen motiv se sem hodí. Rozhodně ale je ten zbytek spíš sociálním zrcadlem doby a světa ve kterém se ocitáš a s kterým se já - dítě sametové revoluce - nikdy nesmířím a nikdy ho nepochopím, protože nevede k ničemu dobrému, leda k chaosu a ačkoliv jinak ta básnička končí dost optimisticky ve skutečnosti má mrazivý a nebezpečný podtón, který v ní najdeš až budeš starší a budou to tvoje děti, ještě mladší než jsi ty co nebudou odmítat ranní sex.
Proto bych byl narozdíl od Homéra poněkud zdrženlivější s tím SUPER.
Tenhle teen motiv se sem hodí. Rozhodně ale je ten zbytek spíš sociálním zrcadlem doby a světa ve kterém se ocitáš a s kterým se já - dítě sametové revoluce - nikdy nesmířím a nikdy ho nepochopím, protože nevede k ničemu dobrému, leda k chaosu a ačkoliv jinak ta básnička končí dost optimisticky ve skutečnosti má mrazivý a nebezpečný podtón, který v ní najdeš až budeš starší a budou to tvoje děti, ještě mladší než jsi ty co nebudou odmítat ranní sex.
Proto bych byl narozdíl od Homéra poněkud zdrženlivější s tím SUPER.
29.03.2010 - 17:31
4(1.)
Blbost. Jak ti ji může vzít, když jsi mu ji dala? Rovněž nesouhlasím s tím, jak definuješ lásku. Láska a vášeň jsou dvě naprosto odlišné věci. Na básničku s názvem láska bych čekal něco, z čeho pochopím, že to co čtu je láska. Z tohoto čiší naopak faleš. Jo.Neupřímnost a přetvářka a lež.
Amen.
Amen.
29.03.2010 - 17:24
3(2.)
Je to hnusný egoistický ubrečený škvár! Přesně ten tolik diskutabilní typ - a trefně pojmenovaný - vejlev. Za prvé slovo vejlev neexistuje, čili docházím k závěru, že je to jeden z těch otřesných pragismů co nám ničí českou řeč i kulturu. Za druhé slibné tečky a velká písmena z první sloky naprosto odešly do věčných lovišť - SMS syndrom je odporná nemoc, ze které je mi fakt na blití. Za třetí se touhle kvazibásní řadíš poslušně do zástupu všech ostatních stejně pseudoparakomančsky píšících děcek, co si jen stěžujou na svoje POCITY a o svých falešných pocitech i píšou. No hnus fialový.
27.03.2010 - 09:43
13(5.)
základní chyba: autorský rozbor vlastního díla. Kdyby ses tvářila tajemně, že tomu naprosto rozumíš a jako jediná jsi schopna svým geniálním rozumem pojmout své tajemné verše, lidi by se předbíhali a nabízeli ti svá vysvětlení jedno lepší než druhé. Ovšem takhle to vypadá, že sama vlastně nechápeš, co jsi to stvořila. Jsi pohlcena velikostí vlastní básně.
PS: Každý přece ví, že tu mezeru snědli internetoví skřítci.
PS: Každý přece ví, že tu mezeru snědli internetoví skřítci.
20.03.2010 - 15:02
6(2.)
pod zkratkou B.M. (běžná morbidita) byl identifikován Bob Marley.
Zrovna jsem si koupil desku. Marley legend. Chlap co zpívá tak, že i po desce poznáte, že se zeširoka usmívá, je génius. Já jsem taky génius, nebo budu. Nebo jsem byl, já nevím. Jsem zmaten.
Zrovna jsem si koupil desku. Marley legend. Chlap co zpívá tak, že i po desce poznáte, že se zeširoka usmívá, je génius. Já jsem taky génius, nebo budu. Nebo jsem byl, já nevím. Jsem zmaten.
20.03.2010 - 14:57
1(1.)
vrcholná imaginace. Kdyby nešlo o rýmy, mohlo by se to rozstříhat a libovolně slepit.
20.03.2010 - 14:54
4(4.)
jo jo, zrovna to začíná. člověk jde na začátku jara lesem a najednou cítí, jak se chvěje zem, padají stromy a pak se zjeví stádo zuřivých nadržených čmeláků. Co jim stojí v cestě to rozdupou, na rohy naberou a kopyty rozcupují na prášek. Útěk je marný, nezbývá než vylézt na strom, pokud ještě nějaký poblíž stojí a modlit se Zdrávas nebo otčenáš, dokud nepřeběhnou.
Bacha na ně!
Bacha na ně!
14.03.2010 - 10:20
1(1.)
pár takovýchle blbostí jsem taky napsal: Proroctví a Donaldovu farmu a Základní otázka o dobývýní vesmíru (nebo tak nějak)
Čím větší nesmysl to je, tím se u toho víc bavím. Ale tohle je ještě hodně logické, takže ne.
Čím větší nesmysl to je, tím se u toho víc bavím. Ale tohle je ještě hodně logické, takže ne.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 2» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Angelon [17], Zoe [14], Vavrys [13], Jaruska [12], Deer [10], Leonn [3], Dalmet [3], rebarbora [2]» řekli o sobě
mannaz řekla o Singularis :Velice originální autor. S precizně napsanou prózou. Tvoří vlastní svět, který je opravdu jediněčný a stojí za to do něj vstoupit.