06.11.2010
35, muž
|
komentáře uživatele :
16.10.2011 - 09:54
5(3.)
Tak už chápu, co Pohlreich myslel tím východoněmeckým gastronomickým pornem...
26.05.2011 - 20:13
15(8.)
proč pesimického? vždyť už nás čeká jen jeden papež! a to pak zkrachujou jo?
25.05.2011 - 23:03
4(3.)
no a díky takovejm jako si ty Tomáši, má peklo tak špatnou pověst.... a jinak samozřejmě, že v pekle nejsou čerti, peklo je přece prázdné a ďáblové jsou mezi námi...
no a básní nám chce autor asi říct, že v pekle už my bezbožní už vlastně žijeme, protože jsme ztratili naději na spásu.... škoda že je veršovánka tak plochá a chladná, že pobožného ve víře nepovzbudí a ostatní nepřesvědčí
no a básní nám chce autor asi říct, že v pekle už my bezbožní už vlastně žijeme, protože jsme ztratili naději na spásu.... škoda že je veršovánka tak plochá a chladná, že pobožného ve víře nepovzbudí a ostatní nepřesvědčí
24.05.2011 - 23:01
26(3.)
kýč je to a z homéra nám roste nový Bondy... v příštích dnech se možná dočkáme i nápaditých rýmů s fekálním přesahem... ale proč ne, hnus se musí taky pořádně prozkoumat, vždyť taky patří do estetiky
13.05.2011 - 13:19
6(5.)
Eliška Vobrubová: S volným veršem máte pravdu a asi se tu pokusím založit kategorii špatný verš, kam budu své případné výtvory dále vkládat.
13.05.2011 - 13:08
11(9.)
Eliška Vobrubová: Já jen abych předešel dalším zmateným pokusům o rozbor...
Kniha může být opravdu cokoliv, během básně si můžete dosadit hned několik titulů. Exemplář opravdu nemusí být starý, tak jako pomněnky nemusí být modré, i když se to o nich v přirovnáních říká. Na tom ale vůbec nezáleží.
Ano s průvodčím a černými pasažéry míříte správně, ale opět Vaše myšlenky narazí na neprůchodnou zeď doslovnosti.
S tím strojvůdcem jste mě pobavila. Pokuste se oprostit od přílišné zaujatosti tím, že koleje jsou rovné a nedá se na nich zatáčet. Zjistíte, že strojvůdce opravdu udává směr. Víc Vám už napovídat ale nebudu .
S čím asi opravdu pomoct musím, je verš s opičákem. Představte si, že kniha v průvodčího brašně je Darwinovo O původu druhů. Zároveň to může být třeba Bible. Paličatý strojvůdce si to taky nedokáže srovnat.
A abych vysvětlil Ahasvera. Jde o postavu věčně putujícího Žida. Můžete si třeba představit, že je ten člověk už opravdu unavený z nekonečného putování, které nemá žádný uspokojivý cíl. Mír, který hledá, nenachází, je mu nekonečně vzdálený a on musí neutěšeně čekat na nepřicházející smrt.
A když říká, že se lidi nemění, tak je to jeho názor. Třeba s ním nesouhlasíte, ale prosím, neberte mu ho. Spousta lidí by s ním souhlasilo a nejeden člověk dokonce tvrdí, že celá historie je toho důkazem. Konečně všichni známe pořekadlo nic nového pod Sluncem, určitě má nějaký smysluplný význam.
Modrým Portugal je jen další z mnoha postav ve vlaku. Je to náhodný spolucestující, o kterém nic nevíte, vlastně si ho skoro ani nevšimnete a najednou zjistíte, že tam prostě je, a že Ahasverovi připíjí... zřejmě krabicovým vínem.
Jinak je to báseň opravdu špatná, nebo alespoň špatně ukončená. Chybí jí pointa a vůbec vyplyne tak nějak nikam, jako ten vlak, který odjíždí do dáli i s těmi neznámý lidmi, kteří míří do neznámých míst.
Kniha může být opravdu cokoliv, během básně si můžete dosadit hned několik titulů. Exemplář opravdu nemusí být starý, tak jako pomněnky nemusí být modré, i když se to o nich v přirovnáních říká. Na tom ale vůbec nezáleží.
Ano s průvodčím a černými pasažéry míříte správně, ale opět Vaše myšlenky narazí na neprůchodnou zeď doslovnosti.
S tím strojvůdcem jste mě pobavila. Pokuste se oprostit od přílišné zaujatosti tím, že koleje jsou rovné a nedá se na nich zatáčet. Zjistíte, že strojvůdce opravdu udává směr. Víc Vám už napovídat ale nebudu .
S čím asi opravdu pomoct musím, je verš s opičákem. Představte si, že kniha v průvodčího brašně je Darwinovo O původu druhů. Zároveň to může být třeba Bible. Paličatý strojvůdce si to taky nedokáže srovnat.
A abych vysvětlil Ahasvera. Jde o postavu věčně putujícího Žida. Můžete si třeba představit, že je ten člověk už opravdu unavený z nekonečného putování, které nemá žádný uspokojivý cíl. Mír, který hledá, nenachází, je mu nekonečně vzdálený a on musí neutěšeně čekat na nepřicházející smrt.
A když říká, že se lidi nemění, tak je to jeho názor. Třeba s ním nesouhlasíte, ale prosím, neberte mu ho. Spousta lidí by s ním souhlasilo a nejeden člověk dokonce tvrdí, že celá historie je toho důkazem. Konečně všichni známe pořekadlo nic nového pod Sluncem, určitě má nějaký smysluplný význam.
Modrým Portugal je jen další z mnoha postav ve vlaku. Je to náhodný spolucestující, o kterém nic nevíte, vlastně si ho skoro ani nevšimnete a najednou zjistíte, že tam prostě je, a že Ahasverovi připíjí... zřejmě krabicovým vínem.
Jinak je to báseň opravdu špatná, nebo alespoň špatně ukončená. Chybí jí pointa a vůbec vyplyne tak nějak nikam, jako ten vlak, který odjíždí do dáli i s těmi neznámý lidmi, kteří míří do neznámých míst.
22.03.2011 - 16:28
12(10.)
Dott: taki se, zamislým, já jsem totiš taki disgrafyk, tak to snad, poznám.
26.02.2011 - 22:12
7(1.)
Začátek je rozhodně efektní, zbytek je pro prostého čtenáře mého druhu už příliš matoucí. Ale rozhodně patří mezi nejzajímavější práce posledního týdne.
26.02.2011 - 12:49
6(2.)
ioreth: přísně vzato jde o volné verše, bohužel s formální strofou si rady nevím. Ale děkuju moc za komentář.
25.02.2011 - 10:10
5(1.)
ačkoliv je pravda možná jen v té zmíněné třetině, tak z celého díla dýchá živá upřímnost a proto palec nahoru!
Jinak fráze "křičíme. ne proto, aby nás někdo poslouchal, ale aby nás slyšel" se mi moc líbí. Chápe jí asi každý, kdo se kdy něco napsal. Jenom možná bude někomu připadat do díla zbytečně nacpaná, nevím, mě se tam i docela líbí.
Jinak fráze "křičíme. ne proto, aby nás někdo poslouchal, ale aby nás slyšel" se mi moc líbí. Chápe jí asi každý, kdo se kdy něco napsal. Jenom možná bude někomu připadat do díla zbytečně nacpaná, nevím, mě se tam i docela líbí.
1|2