přidáno 19.11.2017 - 21:52
Yana: Děkuji Ti mnohokrát.
:-)
přidáno 19.11.2017 - 12:18
střípky ze života, líbí se mi, je tam několik rovin, několik příběhů nad kterými se dá zamyslet, jasně dejte mi to ještě jednou, ještě hodněkrát je to super žít, být tady, ať už jakkoliv, i když zadarmo to neni, tedy pro někoho, mně i ta forma stačí
přidáno 16.10.2017 - 21:01
Velice ráda! :D
přidáno 16.10.2017 - 21:00
casa.de.locos: Jo po Óky jsem si řekl, že bych to taky zkusil?
Na hru bys koukla? Mám lepší nápad, můžeš ji režírovat! Herce si vyber z účastníků příštího srazu :-)
přidáno 16.10.2017 - 20:54
Na hru bych koukla, pripomina mi trosicku puerovy Óky, studentskou recesi. Formatovani by mohlo byt prehlednejsi, ale rekla bych ze pro cteni to takhle staci :)
přidáno 16.10.2017 - 19:54
Meluzina: Jsem rád, že tě to alespoň trochu pobavilo.
Dík.
přidáno 16.10.2017 - 19:53
Singularis: Děkuji moc za obsáhlý komentář. Jen jsem si to chtěl vyzkoušet nic víc. Bohužel tu chybí něco jako šablona, ve které by se dal oddělit děj od replik, tak jsem to udělal alespoň kurzívou(bohužel obráceně než je zvykem). Kdybych se tím v budoucnu někdy hlouběji zaobíral, využil bych tohle:

http://www.stahuj.centrum.cz/podnikani_a_domacnost/ostatni/ywrit
er/
přidáno 16.10.2017 - 02:10
Mě se to četlo dobře i docela bavilo... Přišlo mi to celé takové sympaticky absurdní.
přidáno 15.10.2017 - 13:11
Zkus třeba tento kurz psaní divadelních scénářů, uvádí pár zvyklostí, díky nimž se pak scénář lépe čte a realizuje: http://www.scenar.filmovani.cz/jaknapsat/divadelni-scenar-1.html
přidáno 15.10.2017 - 13:01
O divadelních scénářích toho nevím tolik jako o filmových, ale obsah mi připadá v pořádku, jen úprava je dost neformální. (V negativním slova smyslu.) Seznam postav je součástí scénáře, proto patří k dílu, ne do anotace. (Naopak obsazení ve scénáři být nemusí, to by mohlo v anotaci zůstat.) Seznam postav také musí být úplný (včetně případného komparzu), myslím, že proto, že podle něj se nejspíš shánějí herci a není příjemné zjistit teprve u první zkoušky, že je někde uprostřed scénáře postava, na kterou se zapomnělo, takže ji nemá kdo hrát. Doporučil/a bych zvýrazňovat jména postav, kterým patří jednotlivé repliky, obvykle se zvýrazňují VELKÝMI PÍSMENY nebo tučným písmem. Myslím, že to pomáhá hercům snadno najít svoje repliky a odlišit je od replik ostatních herců, což je dost důležité. Chválím oddělení děje od replik kurzívou, ačkoliv normálně to obvykle bývá naopak (repliky normálně a děj kurzívou).

Nenašel/a jsem tam žádnou myšlenku, která by mě osobně oslovila, ale nemyslím, že je to špatná hra. Jsem rád/a, že jsi to zkusil.
přidáno 15.10.2017 - 09:01
Já mockrát děkuju.
Myslel jsem městský autobus, ty jezděj dokola pořád stejnou smyčku, ale to je jedno.
Ten kulatý autobus a černobílý film Ti naskočil protože Josef Bek hrál řidiče autobusu ve starém českém filmu Florenc 13.30.
Prostě jsem si chtěl vyzkoušet napsat divadelní scénář, to je všechno. Chtělo jsem mít ještě košatější dialogy, jenže dva roky mi to leží v šuplíku a nehrábnul jsem na tom. Nakonec jsem to tady zveřejnil jako alternativu vůči tomu, čím se tady většinou prezentuji.
Ještě jednou dík.
přidáno 14.10.2017 - 20:58
tohle není zrovna téma, které mne nějak výrazně baví, ale pomohlo mi, představit si tebou nastíněné herecké obsazení a už jsem jela..

usadila bych to do černobílýho filmu, starýho kulatýho autobusu a byla by z toho super povídka třeba pro bakaláře...... aspoň na mě to tak zapůsobilo

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.